XXL Nutrition

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

• Topic Starter Topic Starter
ongezond? why?

8 uur eten is gewoon normaal. Imo gezonder dan te weinig eten over 12 uur verdeeld zoals je nu doet. Als je die voeding niet aanpast blijf je sukkelen dude.

Zoals ik zei ik kan het niet hard maken. Gewoon een onderbuik gevoel voor wat het waard is :p

Goed bezig auwe! Ben benieuwd wanneer je hier de boel onder planched.

Hopen dat je knie ook snel weer beter is zodat we de most beautiful strongman ever award binnen kunnen halen.

p.s. ik wil binnen 2 maanden een human flag zien. Door jou wel te verstaan. Dan weet je dat vast.

Jwz!

Hoop dat de knie snel beter word inderdaad want wil toch eigenlijk wel een kotsende manoontje meemaken tijdens een medley als ik de lat zo hoog leg dat het niet te breken is. Ik bedoel van de kracht moet ik het niet hebben dan maar van de conditioning :p

18/03/2010 - Cardio

Vandaag met Harnak een brutale cardio sessie gehad in de stad. All out winkelen als een stelletje wijven. Een positief voordeel was wel. Dhr Harnak was too hyoooge to fit in a regular size blouse haha. 15 winkels verder was er dan toch een succes! Verder prima sessie wel wat moe nog naar deze uitmuntende sessie

nice cardio workout mate:D

Echt super van die uitleg! erg mooie oefeningen.Zullen wel uiterste concentratie en evenwicht vragen, keep it up!:thumbs:

He! Een log:O
Ik volg m!

18/03/2010 - Cardio

Vandaag met Harnak een brutale cardio sessie gehad in de stad. All out winkelen als een stelletje wijven. Een positief voordeel was wel. Dhr Harnak was too hyoooge to fit in a regular size blouse haha. 15 winkels verder was er dan toch een succes! Verder prima sessie wel wat moe nog naar deze uitmuntende sessie

Taking it to the next level

Heftige oefeningen zie ik voorbij komen. Dat ga ik echt nog heel lang niet trekken. :D

Ik vraag me nu toch af waar jou doelen liggen. Train jij voor je fysiek of ga je nu meer voor een totale controle van je lichaam op die turnachtige oefeningen?
18/03/2010 - Cardio

Pics? :p

Zeg maar tegen meneer Harnak dat ik hem dit jaar nog op een wedstrijd verwacht! Liefst waar ik ook aan deelneem. :D

Jwz! :p

Echt super van die uitleg! erg mooie oefeningen.Zullen wel uiterste concentratie en evenwicht vragen, keep it up!:thumbs:

Thanks Iron. Zijn inderdaad lastig maar oefening baard kunst

Zoals beloofd! :D

GPP als nooit te voren heb er nog vermoeide benen van.

Heftige oefeningen zie ik voorbij komen. Dat ga ik echt nog heel lang niet trekken. :D

Ik vraag me nu toch af waar jou doelen liggen. Train jij voor je fysiek of ga je nu meer voor een totale controle van je lichaam op die turnachtige oefeningen?

Pics? :p

Zeg maar tegen meneer Harnak dat ik hem dit jaar nog op een wedstrijd verwacht! Liefst waar ik ook aan deelneem. :D

Mijn hart ligt bij de kracht alleen dat zit er nu gewoonweg niet in (Iig niet voor LB). Ik ben als experiment begonnen met die turnoefening na het lezen van wat artiekeltjes. Beviel me zo goed dat ik er gewoon mee door ga. Ben benieuwd wat dit me nog meer gaat opleveren. Voor nu zo goed en sterk morgelijk worden op de beschreven oefeningen en als het even kan mijn fysiek verbeteren. Powerbuilder it is! ;)

Heb je eigenlijk dat boek ook gekocht van Coach Sommer over Gymmnastic strength training?

Heb je eigenlijk dat boek ook gekocht van Coach Sommer over Gymmnastic strength training?

Nja niet gekocht maar heb het wel in mijn bezit. Prima informatie over oefeningen en progressie vormen. Alleen vind dat er net wat te weinig aandacht besteed word aan het echte trainen/periodizatie etc

Hoe kan het dat er in dit log nog niets staat over onze hardcore gpp sessie?

Schande!

Vandaag boompje omgehakt;
philosopher @ gpp:
http://www.youtube.com/watch?v=pUHTmwzDYDM

hoe ver hij naar voor moest zitten bij het vervoeren ervan;
t5lrhf.jpg

en natuurlijk de hardcore-opengesprongen-blaren-waar-natuurlijk-weer-zand-in-moest-komen pic:

23szyiv.jpg

Ik verwacht asap het verslag!

Haha!

19/03/2010 - GPP Lumberjack style

Vandaag nog maar eens een brutale sessie gedaan alleen nu met manoontje. Enkele dagen terug zag ik een paar mooie stammen langs de weg liggen. Prima materiaal voor een log dacht ik. Manoontje had aan 3 woorden genoeg om gelijk helemaal gek te worden dus besloten we even snel dat boompje te gaan halen.

Fail 1:
Eerst maar eens kijken of we hem zo mee konden nemen. Helaas het tillen alleen al was een workout op zich. Toch maar een zaag halen dan.

Fail 2:
Na wat tips toch maar eens langs opa's gereden die alles in zijn gargage heeft liggen. Wij terug in de hoop dat boompje ff snel te kortwieken. Dit bleek helaas neit het geval want zagen was geen optie.

Fail 3:
Naar de bouwmarkt gereden om een bijl te halen. Helemaal blij en terug aan het werk. 5 minuten later brak de steel van de bijl. Goed spul. Wij terug gereden en om een nieuwe gevraagd die we nog kregen ook. De vrouw achter de kassa keek ons even vreemd aan en vroeg of het een betonnen boom was. Ze kon haar ogen niet geloven. Maar vol goede moed, met een nieuwe bijl en wat snickers weer aan de slag.

Win!:
Na 5 uur rammen op de boom. Tillen, sleuren, springen was de stam door. Fase 2 kon in zijn werk gaan. Het in de auto krijgen en naar huis vervoeren. Ook dat bleek een hele opgave maar was gelukkig sneller gebeurt dan het kappen.

Fail 4:
Kom net onder de douche uit en heel mijn handen staan heerlijk onder de blaren. Maar het was voor een goed doel. Over enkele weken zijn we in het bezit van een heerlijke log.

Kortom een dag vol plezier!

Laatst bewerkt:
Doe je die inverted rows met de voeten op de grond?

Goed bezig geweest mannen:D

Seagal is AMUSED!

Komen er ook fotos van je fysiek?:cool:

Terug
Naar boven