MuscleMeat

MiTrenZ's Log (cutting)

• Topic Starter Topic Starter
Push press
30 x 5
35 x 4
40 x 3
45 x 2
50 x 1
55 x 1
60 x 1
65 x 1
70 x 1
75 x 1
77.5 x 1
80 x 1 PR!
82.5 x F x 2

Overhead press
45 x 10, 10, 10

Wide grip bench
35 x 12
50 x 8
65 x 12, 10, 8, 9

Pendlay row
40 x 15
55 x 10
70 x 15, 12, 10, 10

High incline DB press
12 x 12
16 x 8
20 x 12, 12, 12, 12

Side lateral DB raise
6 x 12
8 x 8
10 x 12, 12, 10, 10

One arm DB row
18 x 20
24 x 15
30 x 20

DB curl
8 x 12
12 x 8
16 x 6

Parallel grip pull up
BW x 3

V-bar lat pulldown
77 x 4
67 x 5

Feedback
Iets anders dan mijn voorgenomen planning, maar wel lekker getraind.
Begon warm-ups eens met Push press en besloot eens tot het gaatje te gaan.
Zat nog wel hoop ruimte voor verbetering qua techniek dus daar zit wel rek in.
Hierna waren schouders wel flink verzuurd en kostte het me allemaal iets meer moeite.
Op einde begonnen polsen ook weer op te spelen en breide ik er maar een eind aan.
Nu lekker genieten van het weekend en dan maandag benen molesteren.

Tip
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een goede site om je workouts te loggen.

www.weightxreps.net

Gebruik die site sinds gister waar ik voorheen altijd Fitocracy gebruikte.
Moet zeggen dat het me goed bevalt aangezien het veel dingen bijhoudt.
Daarnaast kun je zelf elke oefening zelf invullen en een naam geven dus geen restricties!
Ik vind het in ieder geval een aanrader, laat maar weten wat je er van vind als je het gaat gebruiken.

Laatst bewerkt:
Goede shape Tim!

Kan je nog wat meer info geven over die site? Ik heb namelijk weinig zin om me eerst te registeren, om er vervolgens achter te komen dat ik het niks vind.. Zoals ik had bij Fitocracy

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Jij doet toch aan paused squats?

Perfecting Pause Squats:

http://youtu.be/aa2rwP18HpQ

Je shae is zeker goed hoor Tim! Mirin' does big arms!:thumbs:

Je bw kan ik ook enkel van dromen op een dergelijk vp. Mooie PP PR ook, maar daar moet IMO veel meer inzitten voor jou. Ik drukte tijdens mijn Wendler cycle een stricte 82.5kg MP @ 80kg bw..

Goede shape Tim!

Kan je nog wat meer info geven over die site? Ik heb namelijk weinig zin om me eerst te registeren, om er vervolgens achter te komen dat ik het niks vind.. Zoals ik had bij Fitocracy

---------- Toegevoegd om 10:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:06 ----------

Jij doet toch aan paused squats?

Perfecting Pause Squats:

http://youtu.be/aa2rwP18HpQ

Thanks Stef! :)

Ok, hopelijk vergeet ik niks te vermelden.
De site beschikt over de volgende functies en biedt inzicht in de volgende variabelen:
- je voert zelf je oefening in door #NAAM OEFENING te typen (elke benaming is dus mogelijk)
- je kunt failed attempt invoeren door: gewicht x 0 te typen welke je dan ook terugziet.
- hij registreert per ingevoerde oefening je: 1 t/m 10RM (PR's), volume, intensiteit, totaal reps/sets.
- daarnaast kun je per week, maand, paar maanden, jaar je totaal volume zien per oefening.
- geeft je een e1RM, waarbij jezelf de formule waarop deze wordt berekend aan kunt passen
+ nog ongetwijfeld meer gegevens waar ik nu niet op kom.

Zit gewoon geen fluff bij, maar geeft je wel een heleboel rauwe data.

Thanks voor het filmpje, had het alleen al wel gezien ;)
Jonnie geeft altijd geweldige info.

Je shape is zeker goed hoor Tim! Mirin' does big arms!:thumbs:

Je bw kan ik ook enkel van dromen op een dergelijk vp. Mooie PP PR ook, maar daar moet IMO veel meer inzitten voor jou. Ik drukte tijdens mijn Wendler cycle een stricte 82.5kg MP @ 80kg bw..

Thanks Marvin :)

Ja, mijn shoulders zijn weak en mijn push press vorm was verre van perfect.
Ga er zeker de komende tijd wat meer aandacht aan besteden allemaal!
Denk toch ook even weer aanpassingen te moeten maken in m'n schema.
Polsen beginnen weer flink op te spelen :(, vooral na vrijdag, dus wellicht toch wat fluff eruit halen...

Thanks Stef! :)

Ok, hopelijk vergeet ik niks te vermelden.
De site beschikt over de volgende functies en biedt inzicht in de volgende variabelen:
- je voert zelf je oefening in door #NAAM OEFENING te typen (elke benaming is dus mogelijk)
- je kunt failed attempt invoeren door: gewicht x 0 te typen welke je dan ook terugziet.
- hij registreert per ingevoerde oefening je: 1 t/m 10RM (PR's), volume, intensiteit, totaal reps/sets.
- daarnaast kun je per week, maand, paar maanden, jaar je totaal volume zien per oefening.
- geeft je een e1RM, waarbij jezelf de formule waarop deze wordt berekend aan kunt passen
+ nog ongetwijfeld meer gegevens waar ik nu niet op kom.

Zit gewoon geen fluff bij, maar geeft je wel een heleboel rauwe data.

Top site :thumb:

Ik heb me geregistreerd en heb had je al gevonden en ik ben je op weightxreps gaan volgen ;)

Heerlijk eenvoudige en snelle manier van loggen. Leuke kleurtjes ook :o

Ik snap alleen nog niet zo goed hoe ik mensen kan gaan zoeken. Ik wilde bijvoorbeeld ook andere DBB'ers gaan bekijken zoals Pleurklaat, maar ik kan nergens een search button vinden.

Mooi man, volgende keer als je denkt een PR te breken gewoon even filmen voor je fans =$

Ik zal mijn trainingen verder hier gaan loggen: LOG

Top site :thumb:

Ik heb me geregistreerd en heb had je al gevonden en ik ben je op weightxreps gaan volgen ;)

Heerlijk eenvoudige en snelle manier van loggen. Leuke kleurtjes ook :o

Ik snap alleen nog niet zo goed hoe ik mensen kan gaan zoeken. Ik wilde bijvoorbeeld ook andere DBB'ers gaan bekijken zoals Pleurklaat, maar ik kan nergens een search button vinden.

:) zal je ook even volgen.
Ja, dat durf ik ook niet te zeggen hoe dat zit...
Heb Pleurklaat en Stickysteez al wel gevonden toevallig :p

Mooi man, volgende keer als je denkt een PR te breken gewoon even filmen voor je fans =$

Hehehe, nou dat had ik ook gedaan, maar mijn mobiel was kort daarna overleden. :o
Dus filmpje ben ik helaas kwijt...

Je kunt ook titels van een topic veranderen he

Je kunt ook titels van een topic veranderen he

Weet ik, maar ga me puur focussen op powerlifting.
Na veel heen en weer geswitch ga ik daar dan ook blijven.
Hoofddoel is nu powerlifting en niet meer fysieke doeleinden.
Dat was namelijk de enige reden dat ik weer in deze sectie ging loggen ;)
Heb gewoon oude log wat ik al in de Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen sectie had heropent :)

Terug
Naar boven