Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe heb je het afgelopen jaar getraind dan? Zelfde opzet als wat je nu doet?Kan goed 1 jaar geleden zijn dat ik bb style getraint heb. Heb nu dan ook monster spierpijn maar goeg het is voor een goed doel.
Erg lekker man dat je toch goed door heb kunnen trainen, met wat je onder de leden heb gehad. goede calfraises ook. Keep it up en blijven knallen!
Als je nog steeds zit met die knieblessure zou ik die leg extensions eruit laten. Deze zijn namenlijk erg belastend voor het kraakbeen omdat het een open keten oefening is.
Goed dat je toch weer geprobeerd hebt om benen te trainen. Enig idee of je zwaarder kan gaan op de squat? Of ga je dat toch maar niet doen?
Hoe heb je het afgelopen jaar getraind dan? Zelfde opzet als wat je nu doet?
Balen van je knie blessure afgelopen jaar, hoe is het er vandaag mee?
. Maar goed het bot duurt een jaar om te genezen die periode zijn we nu bijna voorbij. Dan maar weer eens een foto laten maken om te kijken of het goed is aangegroeit. Is dit niet het geval dan word het vervelend.Vanwaar heb je die reguliere bench dan niet als 1ste of 2e oefening gepakt,
Of heb je daar een speciale reden voor? Ziet er verder netjes uit hoor, met name die Cable flys.
Ah oke, vroeg het me af omdat je zei dat je 'm niet impressive vond, maar het is duidelijk nu.