Fitness Seller

Its big, hairy and probably smells II - Philosophers Log

haha geniaal filmpje, kijk 'm los gaan op die boomstam!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn handen zijn echt helemaal kapot. Rechts een enorme blaar en de hele hand is nu aan het vervellen. Links 3 blaren maar nog enigzins functioneel. Maar goed pain is weakness leaving the body.

Voor de verandering

20 en 21/03/2010 - Kindergarden GPP

Heel het weekend met de kids van anderen bezig geweest. Wat begon als een leuk idee monde uit in een ware hell. Schreeuwen, rennen, janken, spelen, aandacht, poep, plas, etc etc. Zit nu geradbraakt achter mijn PC. True GPP 2 hele dagen achter elkaar maar katabool is het gelukkig niet geweest! Maar ach ze hebben in ieder geval wel plezier gehad.

Iets aangepast schema komende week. Maatje van me doet mee aan de Jb cup en vroeg of ik de laatste twee weken nog even mee wilde trainen om hem er doorheen te trekken.

22/03/2010

Advanced tuck Front lever
10, 10, 10

Shoulder press
15x40kg
15x42kg
15x46kg
15x50kg

Side raises
3x15x12kg

Bent over side raises
3x15x9kg

Machine back raises
3x15x32kg

Front/Back/side tri set
10,10,10x2

comments
Kan goed 1 jaar geleden zijn dat ik bb style getraint heb. Heb nu dan ook monster spierpijn maar goeg het is voor een goed doel.

Laatst bewerkt:
23/03/2010

Advanced Frog stance
6, 8, 8
Gaat toch goed vooruit!

Preacher Curls
12x30kg
12x30kg
12x30kg
12x30kg

Incline DB Curl
3x15x12kg

CGBP
3x10x60kg

Dips
3x10xBW
Wat een k*t oefening na al die triceps oefeningen.

comments
Wat een bb training weer! Wel lekker moet ik eerlijk bekennen lang geleden dat ik zon pomp had :D

Toch nog flink wat kracht in die trainingen. Sterke schouders.

Aardig wat reps op die shoulder press, sterk man!
Dippen tussen 2 bankjes vind ik persoonlijk wel een goede.
Keep it up..!

Thanks heren! Het valt me tegen. De spierpijn die ik heb de afgelopen is killing maar goed crazy pumps maken het dan weer goed:D

25/03/2010

Tucked Back Lever
10, 10, 10

Squat
6x60kg
6x60kg
6x60kg
Was erg lang geleden. Pijn was nauwelijks aanwezig wel een hele hoop gekraak en geknak.

Leg extensions
20x32kg
20x32kg
20x32kg
20x32kg
p*ssy maar wel een awesome pump

Leg Presses
12x105kg
12x105kg
12x105kg
12x105kg

Zittende Kuiten Machine
15x30kg
15x30kg
15x30kg

Staande Kuiten machine
10x130kg
10x130kg
10x130kg
10x130kg

Comments
Ondanks dat de gewichten laag waren ben ik toch redelijk gesloopt van deze training. Is dan ook al een jaar geleden dat ik benen heb getraint met mijn knie blessure. Ben benieuwd hoe eht er morgen bij staat maar voor nu ging het prima.

Laatst bewerkt:
Erg lekker man dat je toch goed door heb kunnen trainen, met wat je onder de leden heb gehad. goede calfraises ook. Keep it up en blijven knallen!

Als je nog steeds zit met die knieblessure zou ik die leg extensions eruit laten. Deze zijn namenlijk erg belastend voor het kraakbeen omdat het een open keten oefening is.

Goed dat je toch weer geprobeerd hebt om benen te trainen. Enig idee of je zwaarder kan gaan op de squat? Of ga je dat toch maar niet doen?

Kan goed 1 jaar geleden zijn dat ik bb style getraint heb. Heb nu dan ook monster spierpijn maar goeg het is voor een goed doel.
Hoe heb je het afgelopen jaar getraind dan? Zelfde opzet als wat je nu doet?
Balen van je knie blessure afgelopen jaar, hoe is het er vandaag mee?

Erg lekker man dat je toch goed door heb kunnen trainen, met wat je onder de leden heb gehad. goede calfraises ook. Keep it up en blijven knallen!

Thanks!

Als je nog steeds zit met die knieblessure zou ik die leg extensions eruit laten. Deze zijn namenlijk erg belastend voor het kraakbeen omdat het een open keten oefening is.

Ik weet er alles van maar ik probeer een theorie van een maatje van me. De breuk heeft een disfunctie in het tracken van de patella teweeg gebracht. De vraag is of hij wel of niet goed is aangegroeit. Niet goed zou betekenen dat ik voorplopig nog wel met retropatellaire chondropathie zit. Dan heb je 3 keuzes; 1 ermee leven, 2 trainen en hopen, 3 operereren (maar dit is voorlopig geen optie). Dus of de orthopeed hem nu bijschaaft of ik met heel veel reps leg extensions maakt niets uit. Als moet ik bekennen dit zeer te betwijfelen dat het lukt. Maar het is het proberen waard.

Goed dat je toch weer geprobeerd hebt om benen te trainen. Enig idee of je zwaarder kan gaan op de squat? Of ga je dat toch maar niet doen?

Het kan wel maar ik ga het niet doen komende tijd. Ik ga me eerst richten op de rehab daarna kijk ik verder. Eerst de kwaal, dan de belastbaarheid en als laatste pas gewicht.

Hoe heb je het afgelopen jaar getraind dan? Zelfde opzet als wat je nu doet?
Balen van je knie blessure afgelopen jaar, hoe is het er vandaag mee?

FB of UB/LB en wat meer kracht georienteerd dus wel iets anders als nu. Ja is zeker balen maar heb wel het idee dat het langzaam beter gaat als gaat dit wel erg traag :(. Maar goed het bot duurt een jaar om te genezen die periode zijn we nu bijna voorbij. Dan maar weer eens een foto laten maken om te kijken of het goed is aangegroeit. Is dit niet het geval dan word het vervelend.

26/03/2010

Incline Bench Press
10x40kg
10x50kg
10x60kg
6x60kg

Cable Flys
15x30kg
15x30kg
15x30kg
15x30kg

Bench Press
8x60kg
8x60kg
6x60kg
Niet impressive maar was al helemaal stuk

Crunches
4 sets max reps

comments
Lekkere training gehad!

Vanwaar heb je die reguliere bench dan niet als 1ste of 2e oefening gepakt,
Of heb je daar een speciale reden voor? Ziet er verder netjes uit hoor, met name die Cable flys.

Vanwaar heb je die reguliere bench dan niet als 1ste of 2e oefening gepakt,
Of heb je daar een speciale reden voor? Ziet er verder netjes uit hoor, met name die Cable flys.

Maat van me moet focussen op zijn bovenkant borst voor zo ver dat nog kan 1 week uit voor zijn wedstrijd, vandaar dus. Verder geen speciale reden.

Goeie inclines

Ah oke, vroeg het me af omdat je zei dat je 'm niet impressive vond, maar het is duidelijk nu.

Zeker niet verkeerd die incline!

29/03/2010

Advanced Frog stance
10, 10, 10

Shoulder Press(machine)
15x30kg
15x40kg
15x45kg
12x45kg

Side raises (machine)
15x10kg
15x15kg
15x15kg
15x15kg

Rear shoulder machine
12x30kg
12x40kg
12x40kg
12x40kg

Comments
Veel machines deze keer. Maat van liep zwaar depleted rond en was blij dat hij zich van machine naar machine kon sleepen. Nog twee dagen training voor hem. Ik deload daarna en ga de week erop verder met een nieuwe routine.

Terug
Naar boven