Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rond de 75
---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 17:09 ----------
foto van front staat op vorige pagina volgesmij
rug ziet er eigelijk nog wel vol uit, had ik niet verwacht honestly!
Je grip is lastig, heb ik ook last mee gehad in het begin, maar dat heeft eigelijk zichzelf opgelost, ik zou vooral uitkijken dat je DEADSTOP deadlift, goed hard knijpen in de bar (white knuckling) en mss bij de laatste set nog even vasthouden.
Maar de beste raad die ik imo kan geven:
Koop Fat gripz, gebruik ze bij je pullups, static holds/hangs, curls (vooral voor curls!), presses, rowing etc. het zal echt PIJN doen in het begin maar daarna zul je nooit meer last hebben van je grip en das gewoon de waarheid.
Met fat gripz maak je van je zwakte een sterkte! (damn ik klink wel een adverteerder)
, ik denk dat mijn rug iets genetisch is ofso, ik vind het namelijk best knap dat ik na een ruim maandje al 100 deadlift.Die deadlift gaat goed inderdaad.
Straps zijn het tegenovergestelde van fat gripz, als je nu al straps gaat gebruiken verwaarloos je je grip enorm. Geloof ik...
^idd wat pasta saus zegt, Straps gaat je grip zwak blijven, het enige waarvoor ik straps zou aanraden zijn slechte of te gladde gripoppervlaktes en bij zware shrugs of rack pulls, waarbij je grip hoogstwaarschijnlijk eerder uitgeeft dan je traps.
---------- Post toegevoegd Sun 27 Nov 2011 om 22:44 ----------
besides: heavy grip werk = beestige voorarmen!!
Jij kan nooit volle ROM dips doen? Mijn pushdown is beter en ik kan net 1 goede dip, tot hoe ver ga jij?
maar ja niet iedereen kan even diep met dips, zolang je parallell hit zit je goed.