AndroidHealthClinic

iwj gaat eindelijk goed beginnen

lekkere training kerel, ga zo door :)

• Topic Starter Topic Starter
ik doe een push-legs-pull split
oftwel
chest-shoulders-tri
benen
rug-traps-bi

ook ben ik heel blij dat mijn kracht hard vooruit gaat, kan niet wachten tot ik noemenswaardige getallen bench,

ik doe een push-legs-pull split
oftwel
chest-shoulders-tri
benen
rug-traps-bi

ook ben ik heel blij dat mijn kracht hard vooruit gaat, kan niet wachten tot ik noemenswaardige getallen bench,

Denk dat je me binnekort wel inhaalt, ;)

Als je noemenswaardige getallen bencht ben jij al door je gewichten heen.

vandaag weer benen getraind, ging echt lekker

dinsdag 6-12-11

benen

squat
10x40 (lol veel te laag begonnen)
8x60
8x70
8x80
8x80
5x90

legpress
12x80
12x90
10x120
9x140
10x140

leg extension
15x40
12x50
12x70
10x70
10x70

rotary calf
15x65 (fullstack)
15x65
15x65
15x65

leg curl
12x50
10x60
10x60

Laatst bewerkt:
Onderste leg extension is per been neem ik aan?

ik denk ook dat ik gewoon bij 80 kg ga cutten, maakt niett uit of het januari of juli is
80 kg=cut
dan tot 12% omdat ik denk dat ik tegen de 80 kg toch wel rond of boven de 15 zit, ook wil ik gewoon "fit" blijven omdat ook nog mma en basketball doe
+ik denk dat ik bij 80kg wel een basis heb
zit nu namelijk op 76 bij +/- 14%

ik denk ook dat ik gewoon bij 80 kg ga cutten, maakt niett uit of het januari of juli is
80 kg=cut
dan tot 12% omdat ik denk dat ik tegen de 80 kg toch wel rond of boven de 15 zit, ook wil ik gewoon "fit" blijven omdat ook nog mma en basketball doe
+ik denk dat ik bij 80kg wel een basis heb
zit nu namelijk op 76 bij +/- 14%

Ga gewoon bulken man, als je ook nog mma en basketbal doet train je het er toch weer vanaf.

zolang je nog 86kg weegt moet je nog niet aan cutten denken, dan ga je alleen je resultaten in de weg zitten, maar ja je moet het zelf maar weten, je bent echt gun ho on cutte, dus wij gaan je niet ompraten

zolang je nog 86kg weegt moet je nog niet aan cutten denken, dan ga je alleen je resultaten in de weg zitten, maar ja je moet het zelf maar weten, je bent echt gun ho on cutte, dus wij gaan je niet ompraten

idd, met 186 moet je wel 86 houden minstens, anders word je echt ecto.
zit zelf ook op 14% ongeveer en wil ook gaan cutten maar dan kom ik onder de 88kg ben ik bang
en me gains gaan nog veels te goed om te cutten :D

80kg heb je nog geen echte basis bij 1.86

ok gewoon doorbulken tot april dus, no matter what

ok gewoon doorbulken tot april dus, no matter what

Lekker doen wat jij wilt man, niet laten omlullen door anderen ;)
Al ben je 70 kilo en wil je cutten lekker doen, niks beters dan lekker in je vel zitten. Kan me voorstellen dat je voor mma en basketball juist een laag % wil hebben zodat je min mogelijk meedraagt.

Lekker doen wat jij wilt man, niet laten omlullen door anderen ;)
Al ben je 70 kilo en wil je cutten lekker doen, niks beters dan lekker in je vel zitten. Kan me voorstellen dat je voor mma en basketball juist een laag % wil hebben zodat je min mogelijk meedraagt.

voor nu maakt het me nog niet zo veel uit, maar de kans bestaat dat ik volgend (school)jaar mma wedstrijden ga doen (ook omdat ik wss binnekort ga kappen met basketball) en stel ik zou wedstrijden gaan doen dan zou dat de hoofdprioriteit zijn

voor nu maakt het me nog niet zo veel uit, maar de kans bestaat dat ik volgend (school)jaar mma wedstrijden ga doen (ook omdat ik wss binnekort ga kappen met basketball) en stel ik zou wedstrijden gaan doen dan zou dat de hoofdprioriteit zijn

Dan mag je snel stoppen met bodybuilding maat

Dan mag je snel stoppen met bodybuilding maat

of juist niet, KT als basis gebruiken, veel massa is zeker handig voor mma zolang het maar niet teveel is, (en zonder aas gebeurt dat echt niet zo 1.2.3) en zolang je niet zoveel vet meezeult, ik merk nou al dat ik al best wat heb gehad aan het squatten en dl'en bij trainingen

of juist niet, KT als basis gebruiken, veel massa is zeker handig voor mma zolang het maar niet teveel is, (en zonder aas gebeurt dat echt niet zo 1.2.3) en zolang je niet zoveel vet meezeult, ik merk nou al dat ik al best wat heb gehad aan het squatten en dl'en bij trainingen

Zou dan veel meer compound gericht getrainen, amper iso's doen, en meer 5x5 voor kracht dan voor massa.

Zou dan veel meer compound gericht getrainen, amper iso's doen, en meer 5x5 voor kracht dan voor massa.

het is nou nog wat vroeg om daar al over te beginnen, het is misschien, en als ik het ga doen pas over een jaar ofso. dan zie ik wel weer

Terug
Naar boven