MuscleMeat

iwj gaat eindelijk goed beginnen

Je gaat toch duidelijk vooruit :) Netjes man.

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 20:52 ----------

Imo, je bent een bodybuilder. Je moet je deadlifts niet verwaarlozen doordat je grip failt. Pak dan leiver straps, en train onderarmen/grip apart.

qft

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
BB = geduld :p duurt lang jongen, gewoon veel eten en hard trainen!

weet ik ook wel, haha

weet je, ik heb vandaag ook gedipped, en khad mijzelf voor de lol gefilmd bij één van de sets en tot mijn verbazing ging ik maar een stukje onder parallell!! En ik maar denken dat ik echt facking diep ging :P maar ja niet iedereen kan even diep met dips, zolang je parallell hit zit je goed.

Mss moet je jezelf ook eens (laten) filmen, zo kom je vaak het één en het ander te weten over je form :)

@ Demian: maar 1 dip? daar moet je iets aan doen e makker!! :)

I know!

Imo, je bent een bodybuilder. Je moet je deadlifts niet verwaarlozen doordat je grip failt. Pak dan leiver straps, en train onderarmen/grip apart.

Bullshit post, never straps voor deadlift imo. Juist beste oefening voor je grip!

Gewoon heavy shrugs en heavy rows voor grip. Als je niet voluit kan gaan door je grips lekker straps gebruiken bij de laaste setjes, wel wachten met gebruiken totdat het echt niet anders kan. Ik snap niet waarom mensen op dit forum altijd zo tegen straps zijn, niet naar luisteren, gewoon lekker die straps gebruiken als het echt niet anders kan.

gewoon straps idd

Gewoon heavy shrugs en heavy rows voor grip. Als je niet voluit kan gaan door je grips lekker straps gebruiken bij de laaste setjes, wel wachten met gebruiken totdat het echt niet anders kan. Ik snap niet waarom mensen op dit forum altijd zo tegen straps zijn, niet naar luisteren, gewoon lekker die straps gebruiken als het echt niet anders kan.

Dan kan je op geven moment helemaal niet meer deadlift, misschien kan je je grip techniek wel verbeteren...

Ik zal dit eens gaan volgen, je hebt ongeveer dezelfde kracht stats als ik.

Best een leuk schema ook. Is zo'n schema eigenlijk echt een beginners schema, of kan je dit ook doen als je al wat meer gevorderd / intermediate bent? BTW: Deadlift kun je toch altijd beter aan het eind van je training doen? Tenminste, dat las ik laatst ergens meen ik.

Dan kan je op geven moment helemaal niet meer deadlift, misschien kan je je grip techniek wel verbeteren...

Ligt aan Iwj's doelen, als hij traint op kracht zou ik de straps ook uitstellen.
Maar als hij puur als BB'er traint dan zie ik niet waarom hij geen straps zou kunnen gebruiken. Bij BB draait het niet om de gewichten die je gebruikt maar om hoe de gewichten gebruikt worden

Ik zal dit eens gaan volgen, je hebt ongeveer dezelfde kracht stats als ik.

Best een leuk schema ook. Is zo'n schema eigenlijk echt een beginners schema, of kan je dit ook doen als je al wat meer gevorderd / intermediate bent? BTW: Deadlift kun je toch altijd beter aan het eind van je training doen? Tenminste, dat las ik laatst ergens meen ik.

Altijd beginnen met deadlift omdat het ene belangrijke compound is.

Ligt aan Iwj's doelen, als hij traint op kracht zou ik de straps ook uitstellen.
Maar als hij puur als BB'er traint dan zie ik niet waarom hij geen straps zou kunnen gebruiken. Bij BB draait het niet om de gewichten die je gebruikt maar om hoe de gewichten gebruikt worden

Neem aan dat Iwj sowieso wel in kracht wilt groeien :)

Altijd beginnen met deadlift omdat het ene belangrijke compound is.

Neem aan dat Iwj sowieso wel in kracht wilt groeien :)

Tuurlijk wil hij ook in kracht groeien, en dat kan ook best wanneer hij straps gebruikt op de laatste setjes. Wat ik bedoel is dat wanneer hij ze niet gebruikt, hij niet alles uit z'n training kan halen wat er in zit.

ok ik moet echt beter men log gaan bijhouden, kheb onlangs wat meer sups gekocht, o.a hard! ik merk echt dat ik veel meer energie heb met een pwo dit merkte ik ook wel in de training van vandaag

zaterdag 3-12-11

rug

deadlift
12x50
8x70
8x82
5x92
4x100 vpr

bent over row (wat meer op mindmuscle gelet aangezien ik de oefening niet helemaal te pakken krijg tov van de lats)

15x30
12x35
10x40
10x40

high reps voor de mmc dus

dumbbell row (ook een beetje mmc)
12x11
12x14
10x15,5
8x15,5

traps

shrugs
15x30
12x40
12x48
10x52 (dikke burn omdat ik nogal lang de bovenste positie vasthoud)

biceps

barbell curl
12x20
10x25
7x28 :o

dumbbell curl
8x11
6x13

hammer curls
6x11
6x11

Wel weinig voor rug?

T bar row miss?

Komt wel goed met je knul, sta pal achter je :)

ok vandaag weer lekkere training eruit gepompt, gaat lekker zo

maandag 5-12-11

chest

bench press
15x30 (opwarmen)
10x40
8x42
8x46
7x48
poepoe die bench gaat eindelijk is vooruit, werd potverdomme tijd

dumbbell press
12x14,5
10x16,5
8x18,5
8x18,5

incline dumbbell press
9x16
10x14,5
8x16
6x18

shoulders

millitary press
12x24
9x26
8x26
8x26

shoulder press (per dumbbell)
10x9,5
10x9,5
8x10

front raises (toch maar xtra oefening voor schouders aangezien 2 zelfde soort presses niet heel veel is)
12x7,5
10x8
10x8

triceps

bietje dippen maar aangezien ik nog niet heel deftig kan dippen is dit niet noemenswaardig

Goed bezig man, gewoon triceps er bij zetten, is alleen maar leuk voor later :D
Hoe train je nou precies?
shoulders/triceps/borst
rug/biceps/traps
benen
ofso?

Terug
Naar boven