AndroidHealthClinic

Jack 3d getting fat and tanned

Huh, zwaardere bench dan DL ?

• Topic Starter Topic Starter
h-h-hoi

training @ phd

Squat paused (core)
90 x 6 x 4

Yoke superset (core)
110 x 80M
110 x 30M x 3

Pendlays superset
50 x 8
70 x 4
70 x 4
50 x 10
50 x 10

Bench paused
80 x 6 x 4

Maandag naar een andere fysio geweest; nog steeds een onwijs zwakke core en mijn linkerbeen is 4 mm korter (wss door een scheve heup). Dat laatste verklaart ook waarom ik altijd last krijg na het werken en niet na het trainen. Komende vier weken veel strekken, gepauseerde squats en core trainingen, alles zonder belt.

In ieder geval geen last gehad na de meet en ik heb er ook meer vertrouwen in dat dit verholpen gaat worden.

Heb jij bij je squats ook altijd de neiging om wat naar links te zakken dan onderin? Ik herken je klachten wel. Na werk/lang lopen heb ik vaak pijntjes, terwijl ik mij na een training als herboren voel en alles lekker soepel aanvoelt :P!

Paused squats gaan je zeker helpen in ieder geval! Hoe lang pauzeer je ong?

Squat
105x3x6

Bench, slingshot
100x3x5

Deadlifts en wat GHD

Vacuum

Heb jij bij je squats ook altijd de neiging om wat naar links te zakken dan onderin? Ik herken je klachten wel. Na werk/lang lopen heb ik vaak pijntjes, terwijl ik mij na een training als herboren voel en alles lekker soepel aanvoelt :P!

Paused squats gaan je zeker helpen in ieder geval! Hoe lang pauzeer je ong?

Nee, ze zien er technisch goed uit. Tijdens de warming-up zorg ik dat er overal evenveel spanning staat.

Ik pauzeer 1-2 seconden.

H-h-hallo van de andere kant.

@ phd wat isolatie van zaterdag gedaan

Front skwot
70 x 5 x 4

beetje deadlifts
Spanning is bijna weg

Log press
57,5 x 3 x 3

ondertussen hamstring gestrekt

thuis nog wat planks

Paused squat
90x5x5

Bench paused 2 sec
80x6x4

Abs en core

Deadlift met 60 kg

Alhoewel ik verbetering merk, is er nog steeds meer spanning in mijn linkerhamstring. Even een nieuwe fysio in mijn eigen dorp zoeken die nog ff de rug/bil/hamstring/kuit kan prikken, bij mijn huidige fysio heb ik een drie uur reistijd. Erg demotiverend dit.

h-h-hallo van de andere kant

BP paused
85x6x4

Roeien, facepoels, core superset

squatten maar overgeslagen, vandaag een halve dag moeten zitten wat pijn deed

mja

vandaag een halve dag moeten zitten wat pijn deed
Dat kan echt ruk zijn idd. Zat ruim 1 jaar geleden bij een cabaret voorstelling van Roué Verveer en mijn bil deed toen gruwelijk veel pijn. 90 minuten stilzitten is dan een straf man. Weinig meegekregen van de show.

Al een goede fysio gevonden in je buurt?

Ging vandaag wat beter.

Squat paused
95x6x4

Vacuum

Dat kan echt ruk zijn idd. Zat ruim 1 jaar geleden bij een cabaret voorstelling van Roué Verveer en mijn bil deed toen gruwelijk veel pijn. 90 minuten stilzitten is dan een straf man. Weinig meegekregen van de show.

Al een goede fysio gevonden in je buurt?

Best wel ruk om bij een cabaret voorstelling te zitten ja.

Een pas afgestuurde, maar ik wil gewoon ff snel wat naalden in mijn bil. Misschien dat mijn hamstring dan ook loslaat.

Helaas geen tijd om helemaal naar rotterdam te reizen.

Bp paused slingshoot
105x3x5 pr

Planks

Wekkers en aids

Squat paused
95x6x4

Bp paused
78x8x5

Core

Bench paused
82,5x6x4

Core

Volgende week wat naalden buigen met mijn glutes bij de fysio. Vorige week daar ook geprikt, maar die fysio leek heel voorzichtig te prikken. Heeft wel aanzienlijk geholpen.

Je hebt liever dat de fysio wat harder te werk gaat in jou kontje?

Terug
Naar boven