Fitness Seller

Jack 3d getting fat and tanned

• Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het met je billies?

Ik dacht dat we hadden afgesproken om jouw interesse in mijn billen niet op het forum te bespreken?

Zondag heel de dag in bed gelegen en met @ur stupid geappt:heart:.
Maandag was vreselijk icm met dry needling, ik kon amper lopen. Dinsdag ging het al vel beter op het zitten na. Geen last van uitstraling meer. Zitten is belastend voor mijn rug, maar dat neemt ook al af.

Morgen nog wat manipuleren bij @DieNase.

Ik dacht dat we hadden afgesproken om jouw interesse in mijn billen niet op het forum te bespreken?

Zondag heel de dag in bed gelegen en met @ur stupid geappt:heart:.
Maandag was vreselijk icm met dry needling, ik kon amper lopen. Dinsdag ging het al vel beter op het zitten na. Geen last van uitstraling meer. Zitten is belastend voor mijn rug, maar dat neemt ook al af.

Morgen nog wat manipuleren bij @DieNase.
Waarom het dry-needlen elders eigenlijk?

Of waarom manipuleren elders?

Jacked loopt bij 4 verschillende fysio's tegelijkertijd als je het nog niet door had. Geen enkele fysio heeft zo nog het overzicht. Het grote geheel is volledig zoek omdat Jacked zelf de behandel methodes bepaald.

Ik loop nu bij 0 fysio's.

Jacked loopt bij 4 verschillende fysio's tegelijkertijd als je het nog niet door had. Geen enkele fysio heeft zo nog het overzicht. Het grote geheel is volledig zoek omdat Jacked zelf de behandel methodes bepaald.

Volgens mij omschrijf je nou jezelf ??? :P

Ik heb nog nooit bij meer dan 1 fysio tegelijkertijd gelopen. In de afgelopen jaren wel regelmatig een overstap gedaan maar ben nooit vreemd gegaan. :D

hallo net een toebehoren gekocht om liggende hamstring krullen te kunnen doen

pijnvrij nu, ook tijdens het zitten

de komende trainingen hamstrings en buik als main-lifts en compounds als isolatie
hamstrings zijn te veel gestretcht, slap, en er staat geen spanning op

core training doet het ook goed

Ik heb nog nooit bij meer dan 1 fysio tegelijkertijd gelopen. In de afgelopen jaren wel regelmatig een overstap gedaan maar ben nooit vreemd gegaan. :D

1 sessie bij een bekkentherapeut waar je een discussie hebt met hurr durr je drinkt te veel water (3L) kun je toch niet meetellen:roflol:

Fysio in Rotterdam jaste de vorige sessie iets van 30 naalden in (middenwervels, lumbar spine, bil, hamstring). Ik dacht altijd dat jouw main-activiteit manipuleren was, dus ik wou eerst die triggerpoints eruit krijgen en dan manipuleren.

Volgens mij omschrijf je nou jezelf ???:P

:roflol:

Laatst bewerkt:
1 sessie bij een bekkentherapeut waar je een discussie hebt met hurr durr je drinkt te veel water (3L) kun je toch niet meetellen:roflol:
Lol die had ik niet eens meegenomen, dan kom ik op 5 uit of zelfs 6 wanneer we Bart nog mee mogen rekenen. :lol:
Nee serieus daar krijg je nu geen behandelingen meer dus die tellen niet mee maar je hopt nu toch wel regelmatig van de ene naar de andere fysio.

Klinkt bekend :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soms is dat nodig wanneer blijkt dat een fysio zelf niet weet hoe deze het probleem moet aanpakken. :rolleyes:
Had niet verwacht dat het niveau tussen verschillende behandelaars zo uiteen kon lopen.

Zelf doe ik alles in overleg met Arnold (huidige fysio). Gelukkig is hij heel open-minded en hoort hij mijn ideeën aan en geeft zijn visie daarop. Wij zitten op alles wel op een lijn. Beste fysio die ik ooit heb gehad en ik heb er flink wat gehad. Ook beste fysio met de naald trouwens. Hij palpeert heel snel en kundig en vrijwel iedere naald zit in de roos.

Maar mag ik uit je opmerking opmaken dat je het zelf geen probleem vindt wanneer cliënten bij verschillende fysio's tegelijk lopen?

... en toen was het stil.

Laatst bewerkt:
Gister

Bench
70x5x5

Planks

Vandaag

Mobiliteit/foamrollen

Bench paused
72,5x5x5 superset met planks

Homofiele lunges met db's