AndroidHealthClinic

Jamesss's na de wedstrijd foto rebound log

Je staat er erg goed bij, schijnt toch een gewoonte te zijn om na de wedstrijd er massief bij te staan :D

netjes kerel

traps kunnen beter? voor de rest netjes

Heb pas paar fotos van de wedstrijd. Maatje van me heeft mega veel fotos gemaakt waarodner ook goede benen/buik fotos. Die zal ik zeker posten. Heb namelijk paar keer van mensen backstage gehoord dat mijn benen/buik bij de beste van de lineup en mss wel beste van de hele show waren.

Ahummmm....:rolleyes:

Nee just kidding:D:D:D

Waarom heeft die jovani geen wedstrijd pics dan

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heeft die jovani geen wedstrijd pics dan

Mocht hij ze niet hebben... ik heb een map met denk 1000 fotos van de wedstrijd. Vast wel een hele hoop van hem. Misschien dat hij bewust geen fotos plaatst? Snap niet waarom want hij stond er echt goed bij. Had de pech om de lichtste te zijn in de zwaarste lineup van de dag. In een lagere gewichtsklasse had hij best wel wat schade kunnen toe brengen.

Zal hem eens een PM sturen.

welke plaats was je geeindigt?
mooie foto's

Netjes hoor!

Ennuh, ik zie een terrarium op de achtergrond...Baardje?

ziet er goed uit alleen lijkt het op de foto;s wel of rechts alles groter is. met name armen en benen.

Nice pics

• Topic Starter Topic Starter
traps kunnen beter? voor de rest netjes

Traps zijn goed... is alleen niet echt de pose ervoor.

welke plaats was je geeindigt?
mooie foto's

4de geworden in een lineup van 7. Maar niveau was ongekend en stonden al een aantal B atleten tussen terwijl ik mijn C wedstrijd deed. Dus ben zeeeeer tevreden.

Netjes hoor!

Ennuh, ik zie een terrarium op de achtergrond...Baardje?

Is niet bij mij thuis. Heeft een slang liggen.. rode rattenslagn ofzo? Weet niet of dat klopt hoor.

ziet er goed uit alleen lijkt het op de foto;s wel of rechts alles groter is. met name armen en benen.

Lijkt gelukkig maar zo :D Symmetrie is jusit helemaal mijn ding. Massa kom ik tekort maar symmetrie is dik in orde.

vond het gewoon perefect. genoten van je aanwezigheid en geinspireerd geworden., top man.

Wow echt netjes!
Succes met je volgende (wedstrijd) doelen!

Goeie pics! Nette shape:thumbs:

Heb je ook back pics? Het lijkt op je front pics dat je rug niet zo wijd is als hij zou kunnen denk ik.

Ik weet niet wat het is maar op het podium oogt het altijd kleiner dan op normale foto's zonder tan. Maar echt bruut fysiek

Terug
Naar boven