AndroidHealthClinic

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik ben nog eens na aan het denken over de initiële vraag in dit topic, maar eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het veel te hypothetisch is aangezien ik 's nachts toch niet wakker ben te krijgen

Maar jij moet ons s'avonds bschermen!
 
ik ben nog eens na aan het denken over de initiële vraag in dit topic, maar eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het veel te hypothetisch is aangezien ik 's nachts toch niet wakker ben te krijgen

Wat is je adres?


:trollfacex:
 
Nou, de Powitie ten top,,
kunnen niks doen niks zijn niks..

)0( b.b
 
ik zou wss niks durven maar anders iets met deo en een aansteker:lol:

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

hier valt ook niks te halen :roflol:

tv uit 2009 en een chromebook crew checking in
duurste item is mijn matras en is te zwaar om te stelen:roflol:
 
ik zou wss niks durven maar anders iets met deo en een aansteker:lol:

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------



tv uit 2009 en een chromebook crew checking in
duurste item is mijn matras en is te zwaar om te stelen:roflol:

mijn rogue power bar is het meest waardevol dan denk ik, maar welke inbreker weet dat
 
man wat een hels karwei wordt dat als ik ooit ga verhuizen, ik voel de rug verzuring nu al

Zulke dingen verhuizen komt te dicht bij cardio, ik zou mensen inhuren dus om dat te doen, voor je het weet ben je al je gains kwijt :(
 
Het enige bij mij is mijn koelkast of wasmachine.
ik slaap vrij vast. Maar wie die onopgemerkt snachts mijn huis uit krijg mag het ook wel houden.

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

ik zou wss niks durven maar anders iets met deo en een aansteker:lol:

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------



tv uit 2009 en een chromebook crew checking in
duurste item is mijn matras en is te zwaar om te stelen:roflol:

Zou ook wel inbreekskills zijn als je een matras kan jatten als er iemand op ligt te slapen:roflol:
 
Back
Naar boven