Fitness Seller

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Ik ben geen snitch, maar ik kan dat wel worden als je wilt :)

Je gaat je gang maar, je zal ook niet de eerste zijn die(voor mijn zeker) vertrouwende info gewoon gaat posten..
of je staat is klaar voor de een, krijg je ook nog een trap na... terwijl je al op de grond ligt..

Nee fijn zo..

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Verklaar ?!

Er liep trouwens gister avond iemand langs op de gallerij, waar die niet hoorde(waarschijnlijk via de brandtrap gekomen),
en die heb ik er gewoon vanaf geslagen :)

zo dus..

Ray je hallucineerde weer eens

Minder blowen man

Ik pak gewoon iets hards en ga dan de confrontatie aan. Als ze wapens hebben dan ben ik uiteraard niet zo stoer meer, maar dan probeer ik wel hun signalement te scannen.

Ik beschiet ze met mijn artillerie.

volledig windmolen gaan

als de inbreker(s) geen vuurwapen hebben, dan zou ik compleet mental gaan. Kleren uit, in mn hand kakken en met kak gaan gooien terwijl ik op ze in charge. Ze zijn dan zo in shock van het beeld en de kak dat je ze meteen de ogen in kan prikken en hun armen op 8 plekken kan breken.

Hebben ze wel een vuurwapen, dan gooi ik met kak en spring uit het raam

+1

Waarom die agressie Steensteen? :(

Ik wrijf mijn poepegaatje in met vaseline en vraag of hij er zin in heeft. :eyebrow:

Inb4 Mat breekt dagelijks in bij Friedje

ik ben nog eens na aan het denken over de initiële vraag in dit topic, maar eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het veel te hypothetisch is aangezien ik 's nachts toch niet wakker ben te krijgen

Terug
Naar boven