Fitness Seller

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je?

Bezoekers in dit topic

mijzelf vuisten
 
Verrassend weinig mensen die met kak zullen gooien in dit topic
 
  • Like
Waarderingen: mat
In België was er een mentaal gehandicapte jongeman van een jaar of 20 die lawaai op straat hoorde: een meisje van een jaar of 4 werd aangevallen door een razende pitbull. Omdat de jongen zwakbegaafd was had hij het gevaar niet echt door, nam de hond bij zijn acherste poot en begon hem heen en weer tegen de grond te meppen, zoals je soms in tekenfilms ziet. De hond was dood. Daarna interviewde de VRT-journalist de jongeman en die vertelde dat zo heel "kinds". Dus moraal van het verhaal: als inbreker de achterste poot trachten vast te pakken en beginnen slingeren.
Is idd wel zo. Is ook de enige manier om vechtende honden uit elkaar te krijgen zonder zelf gebeten te worden.

Doet me eigenlijk een beetje denken aan dat verhaal hier in het nieuws van enkele jaren terug dat een inbreker iemand zijn rottweiler aan het verkrachten was.

Leuk verhaal om tegen je celgenootje te vertellen.
 
Heb jammergenoeg al 2 keer met een overval te maken gehad. 1 maal op straat en 1 maal in huis van mijn grootouders.

Op straat zijn ze gewoon weggelopen. Heb gewoon gedaan alsof ik enorm mentaal labiel ben.
Ik had iets op en het beste wat in me opkwam was onmiddellijk beginnen lachen, 3 gasten, waarvan 1 met een groot mes, stonden er stomverbaasd bij. Dan heb ik de meshouder gevraagd hoe diep dat mes zou raken in mijn torso en hoe lang het dan zou duren nogvoor ik zou doodbloeden. Ik zette een stap naar voor en zij naar achter. Dan zijn ze gewoon weggelopen. Zou dat nooit durven mocht ik niet zoveel gedronken hebben denk ik.

Toen alarm van grootouders bij mij thuis gesignaleerd werd (via telefoon) ben ik zeer snel naartoe gereden, opgereden op domein (waarvan ze de gietijzeren poort van een paar honderd kilo hadden opengekregen). En zeer hard beginnen claxoneren. 5 man liepen naar buiten. Politie heeft er 2 van kunnen oppakken op einde van de straat.
Rest is later kunnen gearresteerd worden via getuigenissen van anderen. Zou niet naar binnen zijn gegaan. Waren roma's trouwens.
 
Ik heb dit een paar jaar geleden mee mogen maken. Lagen nog geen 10 minuten in bed tot er plotseling een boormachine in het slot van de voordeur werd geprikt. Blijkbaar ging er iets niet helemaal goed want dit maakte toch wel een dergelijk hard geluid dat er vervolgens niemand meer was te bekennen.. 't vreemde is dat je het niet gelijk beseft wat er gaande is waardoor je al vaak te laat bent.
 
Boobytraps door heel het huis plaatsen die je kan activeren en deactiveren in de master bedroom.

107kfh4.jpg
 
Ik pop ze gewoon met AK's in the back.
 
Drunkenmaster en Obee, de twee kontneukers die in elk topic trollen en zo goed als niks bijdragen tot DBB, noch er iets van opsteken.

Of je het nou door hebt of niet, je lokt het ook uit met je rare topics.
 
M4 met laser ligt sinds kort ook onder mijn bed. Als je zegt dat je gewapend bent en ze zien de laser om de hoek, dan lopen ze vrijwel zeker. Wel niet confronteren van dichtbij als het zotteb zijn die zelf ook een stuk lood meehebben.
Je kan je vrouw ook laten roepen dat ze niet weer zin heeft om de hersenen van de muur te kuisen en dat je dat jachtgeweer weer moet wegleggen.
 
M4 met laser ligt sinds kort ook onder mijn bed. Als je zegt dat je gewapend bent en ze zien de laser om de hoek, dan lopen ze vrijwel zeker. Wel niet confronteren van dichtbij als het zotteb zijn die zelf ook een stuk lood meehebben. Je kan je vrouw ook laten roepen dat ze niet weer zin heeft om de hersenen van de muur te kuisen en dat je dat jachtgeweer weer moet wegleggen.

Hoe angstig moet je wel niet zijn als je een wapen in huis hebt?

Die laatste zin is wel grappig :)
 
M4 met laser ligt sinds kort ook onder mijn bed. Als je zegt dat je gewapend bent en ze zien de laser om de hoek, dan lopen ze vrijwel zeker. Wel niet confronteren van dichtbij als het zotteb zijn die zelf ook een stuk lood meehebben. Je kan je vrouw ook laten roepen dat ze niet weer zin heeft om de hersenen van de muur te kuisen en dat je dat jachtgeweer weer moet wegleggen.

Blijf van de crack.
 
heb wel een aantal honkbalknuppels in mijn kamer liggen, ik vermaak mijzelf wel:)
 
Koffie zetten, en een diner-reservering maken.
 
Back
Naar boven