- Waardering
- 91
XXL heeft net omega 3 caps binnen die goed zijn van prijs 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

XXL heeft net omega 3 caps binnen die goed zijn van prijs![]()

Wat vind je van dit schema?
Maandag:
Benen: Squat, good morning, leg extension, calf raises in leg press aparaat
Schouders: Military press, laterall dumbbell raises, upright row
Rug: Deadlift, Bent over row, Lat pull down
Biceps: Barbell curl, curls (10-2 iedere keer tot failure serie), reverse chip ups
Borst: bench press en pectoral fly
Triceps: parallel bar Dips, Rope push down
Buikspieren: Weighed crunches, sit ups with torso rotation, leg raises

enkel je eten aanpassen? Ik hou liever 2 kaarten voor mij die ik kan openspelen 
Iedereeen vraagt hier of zijn trainingsschema oké is, maar ik ben wel eens benieuwd naar jouw schema jeppe.
En dan vooral naar hoeveel oefeningen/reps/sets per spiergroep.
Wat is voor jou een goed ontbijt in de cut? Ik ben van plan om al m'n zuivel te schrappen, dus een Brinta-shake kan het niet worden. Ik dacht aan eieren met nog iets van carbs. Wat adviseer jij?

met water ja indien isolaat, indien eieren roer ik ze samen in een kommetje en gooi het zo in de pan...pannekoek jammie![]()
Hier op DBB bestaat een soort chocomel "hype" (mischien werken hier mensen voor de firma chocomel ) .
Vervang jij liever een maaltijd door chocomel te drinken, of blijf je bij het "oude vertrouwde" kip/steak met rijst en soort gelijke maaltijden?, ik ben benieuwd, ik ken in iedergeval tot nu toe nog geen serieuze wedstrijdbodybuilder die met chocomel dieeten![]()
bedankt alvast voor je antwoord.
Haha, nu ga je wel heel kort door de bocht. Sommige mensen zeggen gewoon dat chocomelk easy kCals zijn. Als je 5000 kCals op een dag nodig hebt begrijp ik heel goed dat het niet evident is om aan die kCals te geraken enkel door rijst en kip. Of als je het heel druk hebt met werken en je hebt geen tijd om een maaltijd te maken. Dan kan chocomelk een gemakkelijke vervanger zijn.
willem, Ik ga hier niet verder op in, dit is niet ons thema.
Hierdoor wel meteen weer een vraag aan Jeppe :
Als jij "geen tijd" hebt om je maaltijden voortebereiden (tenminste als dat wel eens voorgekomen is), wat neem jij dan als "gemakkelijke vervanger ?
En hoe vaak maak jij uitzonderingen tijdens je 14 weekse voorbereiding (dieet) voor een wedstrijd ?
Bijvoorbeeld als iemand jarig is, een groot stuk taart eten ?
Of met kerstmis een vette gans naar binnen werken ? Reep chocolade eten enzovoorts
normaal komt dit dus niet voor. Anders neem ik een shake met havermout in en wat noten. Of in de bulk de complex carb gainer.Jeppe,
Aangezien je erg droog stond/staat, hoe zorgde je ervoor dat je niet zo moe werd van de weinige kh?