XXL Nutrition

Jeppe's Q&A Topic

Oevr een klein maandje is DBB en sta al goed droog maar heb last van wat vocht.

kan ik daar nu al mee beginnen dit te reduceren door bleekselderij en thee van die toetsanden te nuttigen?(Tips??)

De laatste 10 dagen ga ik kalium/natrium techniek toepassen.

Gr.

nog even een vraagje, mijn armen beginnen een beetje achter te lopen en ik zie de laatste paar maanden weinig/geen groei. Ik deed voorheen altijd 2 oef. van 3-4 setjes na rug/borst, kan ik deze op een aparte dag pakken en heb jij hier zelf ervaring mee (achterlopende armen/aparte dag voor armen)?

• Topic Starter Topic Starter
jeneverbes, cranberry extract, eventueel water out van NOW ( check xxl site is ). Met dat soort dingen kan je al beginnen ja. Maar last van vocht is spijtiggenoeg in 99.9% van de gavellen eerder last van vet ;) klinkt misschien cru maar is echt zo, als je echt ripped bent is dat vocht gewoon het laatste beetje wat er nog afkan en zoveel verschil maakt dat echt niet.

nog even een vraagje, mijn armen beginnen een beetje achter te lopen en ik zie de laatste paar maanden weinig/geen groei. Ik deed voorheen altijd 2 oef. van 3-4 setjes na rug/borst, kan ik deze op een aparte dag pakken en heb jij hier zelf ervaring mee (achterlopende armen/aparte dag voor armen)?

ja aparte dag voor armen heeft ook mijn voorkeur, traint keilekker :) maar is soms klote om het in je schema in te passen als je maar 4* per week traint.

jeneverbes, cranberry extract, eventueel water out van NOW ( check xxl site is ). Met dat soort dingen kan je al beginnen ja. Maar last van vocht is spijtiggenoeg in 99.9% van de gavellen eerder last van vet ;) klinkt misschien cru maar is echt zo, als je echt ripped bent is dat vocht gewoon het laatste beetje wat er nog afkan en zoveel verschil maakt dat echt niet.
Hmja sta nu op 6,9 % en het lijkt alles behalve zo.
Ben nu selderij aan het klaarmaken...jakkes.maarja.

Misschien die jenerbes aanschaffen. Waar haal je die trouwens jeppe??bij Kruidvat ofzo.

Jep :) hoe meet je jezelf? post of pm anders is een pic ;)

Jep :) hoe meet je jezelf? post of pm anders is een pic ;)
Kerel van de gym doet dit,is ook iemand die vele wedstrijden meedraait en al lang in het vak zit.

Vertelde mij nog ff door te gaan tot 4,8%.

Kzal kijken voor straks ff een piccy te schieten pm hem dan ff door.

Nu ff terug naar het vuur,probeer wat experimenteren met die selder...zien of dat het lukt:)

Hier op DBB bestaat een soort chocomel "hype" (mischien werken hier mensen voor de firma chocomel ) .
Vervang jij liever een maaltijd door chocomel te drinken, of blijf je bij het "oude vertrouwde" kip/steak met rijst en soort gelijke maaltijden?, ik ben benieuwd, ik ken in iedergeval tot nu toe nog geen serieuze wedstrijdbodybuilder die met chocomel dieeten :)
bedankt alvast voor je antwoord.

hahahahaha! :hahaha:

was dit echt een serieuze vraag joh?

Jeppe, wat vindt jij van het gebruik van cheatmeals tijdens de cut om het Leptineniveau en metabolisme een boost te geven? Of doe jij je hele voorbereiding strict zijn? :)

Dit was mijn cheatmeal vandaag ;) 800 gram T bone steak YEAH!! :D

bjiarn.jpg

Ik weet niet of cheaten nodig is tijdens een dieet voor leptine etc. Ik persoonlijk vind het makkelijker NIET te cheaten ... eenmaal ik die zoetigheid etc terug geproefd heb is de drang ook groter bij mij..:D

Mooi initiatief Jeppe!

Ik zit er aan te denken om het populaire No-Xplode te gaan gebruiken alleen twijfel ik nog of het wel geschikt is voor mij. Ik vind mijzelf geen BB eerder een krachtsporter. Ik heb ook niet als doel een superhuge fysiek, eerder dat van een turner. Hiermee wil ik aangeven dat ik geen 'state of the art' voedingsschema heb uitgemeten in calorieen enz. Ik zorg wel dat ik 6 maaltijden per dag eet met het juiste krachtvoedsel. Ik neem naast mijn gewone voedsel elke dag nog mn multivitaminen en vaak na de training m'n wei eiwitten van M double you. Zou je No-Xplode kunnen aanraden voor mij of zou je eerder een ander supplement aanraden wat beter matched voor mijn doel?

ps Ik heb ook creatine van M double you geprobeerd maar dat deed niet veel voor mij.

No-Xplode is niet per se voor bodybuilders alleen hoor. Het zal je een boost geven voor je trainingssessie. Kracht zal je er niet direct mee winnen, althans ik niet...wel meer energie en door die energie misschien onbewust wat meer kracht..?

Kijk anders eens naar deze stack.
Dan heb je een goede pre workout zoals no xplode + nog zaken voor recuperatie en kracht zoals de EAS en mega grow( Als Post workout ). Heel compleet en vergeleken met Noxplode heel schappelijk qua prijs gezien de compleetheid.

Hej Jeppuh hoeveel megogrow heb jij gebruikt om tot zon fysiek te komuh? Mijn vrienden zeggen dat je daar 10 kilio van aan kan komuh en dat is te zien aan jou!!!

Als er een iemand weet hoe je moet cutten dan ben jij het wel.

Maar vraag mij af wat je deed tegen het dizzy effect in je hoofd?

Ik zit laag in carbs en ben massas dizzy moet me soms echt ff concentreren of ik heb het gevoel dat ik van me sussen draai.

Weet dat waarschijnlijk komt door een tekort aan natrium,maar zie het dan ook weer niet zitten om deze wat toe te voegen mede het vocht.

Tips zijn welkom :) :)

Inderdaad, ik ben van plan ook Mega Grow aan te schaffen na nog een aantal maandjes, ik hoor er veel goeds van!

Inderdaad, ik ben van plan ook Mega Grow aan te schaffen na nog een aantal maandjes, ik hoor er veel goeds van!

No offense hé

Maar zorg eerst voor een goed voedingsschema waar je nog heel veel gaat opgroeien.

Doe dit voor een jaar en neem misschien dan eens creatine.

Je bent 15 jaar en kan nog o zo goed groeien op basis van goed uitgekiemd voedingsschema:)

Dit was mijn cheatmeal vandaag ;) 800 gram T bone steak YEAH!! :D

Ik weet niet of cheaten nodig is tijdens een dieet voor leptine etc. Ik persoonlijk vind het makkelijker NIET te cheaten ... eenmaal ik die zoetigheid etc terug geproefd heb is de drang ook groter bij mij..:D

shit man.. da noemt ge cheat meal.. da noem ik BB dieet.. :rolleyes:
Cheat is ne dikke pizza met veel kaas en vettige troep als frieten, hamburgers... hehehe...

No offense hé

Maar zorg eerst voor een goed voedingsschema waar je nog heel veel gaat opgroeien.

Doe dit voor een jaar en neem misschien dan eens creatine.

Je bent 15 jaar en kan nog o zo goed groeien op basis van goed uitgekiemd voedingsschema:)

Jep :) Ik weet het, ik eet nu zo'n 500/700 kcal boven mijn behoefte (bestaande uit vis, tonijn, kwark, kipfilet, pindakaas,...) en ik groei denkik best goed, in 2/3 maand nu toch al zo'n 5kg erbij, heb wel geen idee of het vet of spiermassa is...

Maar die Mega Grow zou het toch 'nog' beter kunnen beïnvloeden, ik zou er ook maar aan beginnen binnen 2/3 maand, dan heb ik toch al zo'n 4/5 maand ervaring.

EDIT: Jeppe, ik weet niet of het al vermeld staat maar wanneer ben jij begonnen met BB? En hoe verliep het? Gebruikte je ook supplementen? ...

Wanneer is je laatste training voor de wedstrijd jeppe? Zou ik voor mijn shoot nog kunnen gaan trainen of zal ik alleen vlak van tevoren er een pomp in proberen te gooien?

Gtrz

Wanneer is je laatste training voor de wedstrijd jeppe? Zou ik voor mijn shoot nog kunnen gaan trainen of zal ik alleen vlak van tevoren er een pomp in proberen te gooien?

Gtrz

woensdag laatste keer getraint en zondag was wedstrijd. Zou goed rusten, goed eten en dan lekker pompen voor dat je de foto's neemt :)

Als er een iemand weet hoe je moet cutten dan ben jij het wel.

Maar vraag mij af wat je deed tegen het dizzy effect in je hoofd?

Ik zit laag in carbs en ben massas dizzy moet me soms echt ff concentreren of ik heb het gevoel dat ik van me sussen draai.

Weet dat waarschijnlijk komt door een tekort aan natrium,maar zie het dan ook weer niet zitten om deze wat toe te voegen mede het vocht.

Tips zijn welkom :) :)

Eigenlijk weinig last van gehad, behalve na een setje squatten ff zwart zien ofzo :D
Eet je zoutloos ofzo? Niet slim he en totaal geen reden voor om dat nu al te doen. Zout heb je nodig! Misschien is je bloedsuiker spiegel wat onstabiel, eet overal laag GI carbs en wat vet erbij.

Terug
Naar boven