Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klinkt misschien cru maar is echt zo, als je echt ripped bent is dat vocht gewoon het laatste beetje wat er nog afkan en zoveel verschil maakt dat echt niet.nog even een vraagje, mijn armen beginnen een beetje achter te lopen en ik zie de laatste paar maanden weinig/geen groei. Ik deed voorheen altijd 2 oef. van 3-4 setjes na rug/borst, kan ik deze op een aparte dag pakken en heb jij hier zelf ervaring mee (achterlopende armen/aparte dag voor armen)?
maar is soms klote om het in je schema in te passen als je maar 4* per week traint.Hmja sta nu op 6,9 % en het lijkt alles behalve zo.jeneverbes, cranberry extract, eventueel water out van NOW ( check xxl site is ). Met dat soort dingen kan je al beginnen ja. Maar last van vocht is spijtiggenoeg in 99.9% van de gavellen eerder last van vetklinkt misschien cru maar is echt zo, als je echt ripped bent is dat vocht gewoon het laatste beetje wat er nog afkan en zoveel verschil maakt dat echt niet.
Kerel van de gym doet dit,is ook iemand die vele wedstrijden meedraait en al lang in het vak zit.Jephoe meet je jezelf? post of pm anders is een pic
![]()

Hier op DBB bestaat een soort chocomel "hype" (mischien werken hier mensen voor de firma chocomel ) .
Vervang jij liever een maaltijd door chocomel te drinken, of blijf je bij het "oude vertrouwde" kip/steak met rijst en soort gelijke maaltijden?, ik ben benieuwd, ik ken in iedergeval tot nu toe nog geen serieuze wedstrijdbodybuilder die met chocomel dieeten![]()
bedankt alvast voor je antwoord.

Inderdaad, ik ben van plan ook Mega Grow aan te schaffen na nog een aantal maandjes, ik hoor er veel goeds van!

Dit was mijn cheatmeal vandaag800 gram T bone steak YEAH!!
Ik weet niet of cheaten nodig is tijdens een dieet voor leptine etc. Ik persoonlijk vind het makkelijker NIET te cheaten ... eenmaal ik die zoetigheid etc terug geproefd heb is de drang ook groter bij mij..![]()

No offense hé
Maar zorg eerst voor een goed voedingsschema waar je nog heel veel gaat opgroeien.
Doe dit voor een jaar en neem misschien dan eens creatine.
Je bent 15 jaar en kan nog o zo goed groeien op basis van goed uitgekiemd voedingsschema![]()
Ik weet het, ik eet nu zo'n 500/700 kcal boven mijn behoefte (bestaande uit vis, tonijn, kwark, kipfilet, pindakaas,...) en ik groei denkik best goed, in 2/3 maand nu toch al zo'n 5kg erbij, heb wel geen idee of het vet of spiermassa is...Wanneer is je laatste training voor de wedstrijd jeppe? Zou ik voor mijn shoot nog kunnen gaan trainen of zal ik alleen vlak van tevoren er een pomp in proberen te gooien?
Gtrz

Als er een iemand weet hoe je moet cutten dan ben jij het wel.
Maar vraag mij af wat je deed tegen het dizzy effect in je hoofd?
Ik zit laag in carbs en ben massas dizzy moet me soms echt ff concentreren of ik heb het gevoel dat ik van me sussen draai.
Weet dat waarschijnlijk komt door een tekort aan natrium,maar zie het dan ook weer niet zitten om deze wat toe te voegen mede het vocht.
Tips zijn welkom![]()
![]()