Voor biceps : barbell curls, incline dumbbell curls en hammer curls, preacher curls
Triceps : skullcrushers, pushdowns met rope of baar, dips, close grip bench
Dat zijn de meest voorkomende. Mijn armen groeien ook niet zo super snel...heb dus al veel zitten zoeken naar verschillende methodes. De beste voor mij is niet teveel sets doen 8-10 per spiergroep en reprange basis tussen de 8 en 12. Armen samen op een aparte dag is een goede keuze, maar is niet zo makkelijk om de rest van je schema daaraan aan te passen.
Suikerdrank tijdens de training heb ik ook al met momenten gedaan. Dextrose of vitargo was dat met dan wel BCAA's bij. Of het echt nodig is ik weet het niet...ik krijg er wel een mega pomp van maar soms ook een zwaar gevoel aan de maag. Dit zou komen omdat je bloed naar je spieren gaat en je vertering niet zo goed meer werkt...weet het niet juist meer hoe het ineen zat

.. ohja je organen hebben ook bloed nodig voor optimale vertering en die krijgen er niet genoeg dan, zo was het denk ik... ik zou het enkel doen in de bulk, cut zowiezo niet.
Is wel is leuk als afwisseling.
Meestal is het bij mij gewoon water en EAS + recovery samen gemengd in een grote fles, daar lijk ik me toch nog het beste bij te voelen.