Fitness Seller

Jeppe's Q&A Topic

ja als je je vet niet gaat verhogen wss wel. 2 caps visolie geeft je 2 gr vet per dag......

Ik heb het hier wel over je vet van 20 gr per dag een gram of 70 te brengen hé ;) neem dus maar wat noten bij je maaltijden, olijfolie erdoor etc, en neem 6 caps visolie per dag in totaal.

6capsules per dag?? is dat niet wat over dreven?

dan krijg je dubbele hoeveel heid binnen

Zou dit dan het ideale schema zijn voor mij ?
Haha bedankt JEPPE!!

07.45: 70gram havermout
35 gram whey- eiwit
3 viscaps omega 3
Tot: kcal 345, eiwit37, kh47, vet 8

10.15: 2 bruine botherham
200gram kipfilet brood beleg
25 gram walnoten

Tot: kcal 465, eiwit 40, kh 20, vet 22

12.45: 1 heel ei
5 ei-eiwitten
3 bruine boterham
Tot: kcal 289, eiwit 32, kh32, vet7

15.30:50gram rijst
100gram tonijn op waterbasis
3 capsules visolie omega 3
Tot: kcal 275, eiwit 30, kh 39, vet 4

16.55 Bcaa'tjes
17.00 : Trainen
18.15: Mega Grow + 40gram whey-eiwit
Tot: kcal 104, eiwit 32, kh 4, vet 0

19.00: Groeten
aardappels
vlees van de gril/ ( wat de pot schaft)
Tot: kcal400 ,eiwit 40,kh 40,vet 10

22.00: 250gram kwark
15 gram whey eiwit
25 gram Walnoten
Tot: kcal 365 ,eiwit 44,kh 14,vet 16

Tot: 2243kcal, 247.5eiwit, 192kh, 62vet

• Topic Starter Topic Starter
Start daarmee en kijk wat het geeft na een week of 2. Dan kan je beginnen aanpassen

6capsules per dag?? is dat niet wat over dreven?

dan krijg je dubbele hoeveel heid binnen
2-3 gram/dag is in principe voldoende, althans dit is zo algemeen bepaald vanuit de wetenschap, meer nemen zou zelfs contraproductief zijn. Maar ik stel me daar zelf wel de vraag bij: zou voor intensieve sporters hetzelfde gelden, want wat visolie betreft is dit niet geheel duidelijk. Durf daar ook geen uitspraak over te doen. Zelf houd ik het bij 2 caps/dag.

Te weinig vind ik gezien hij nergens vette vis oid eet. Ik streef naar 1 gram epa/dha per dag.

2-3 gram/dag is in principe voldoende, althans dit is zo algemeen bepaald vanuit de wetenschap, meer nemen zou zelfs contraproductief zijn. Maar ik stel me daar zelf wel de vraag bij: zou voor intensieve sporters hetzelfde gelden, want wat visolie betreft is dit niet geheel duidelijk. Durf daar ook geen uitspraak over te doen. Zelf houd ik het bij 2 caps/dag.

heb je het altijd bij 2caps / dag gehouden?

wat zou de meer waarde kunnen zijn om er 6 te nemen?

Ik neem 10 gram/caps visolie per dag en dagelijks 250gr zalmfilet, ga ik nu dood?

:rolleyes: neen, en genoeg nu over die visolie :p ik zeg epa/dha op 1gr per dag neh :o

heb je het altijd bij 2caps / dag gehouden?

wat zou de meer waarde kunnen zijn om er 6 te nemen?
Eerst nam ik meer (ook 10gr) maar toen las ik dat het niet nodig is en juist slechter is. Dus voor de veilige optie gekozen en maar op de ADH overgegaan.

Ik neem 10 gram/caps visolie per dag en dagelijks 250gr zalmfilet, ga ik nu dood?
Zal wel meevallen, beetje chemisch troep uit de zee zal je wel binnen krijgen met die vette vis en visolie maar in het ergste geval krijg je dan kanker en kan dit tijdig opgespoord en behandeld worden :P

Maar dit is Jeppe's topic dus ik ga nu braaf zwijgen over visolie :p

Jeppe hoe ziet je kuurverleden er eigelijk uit ? en wat waren je resultaten ...

Dit topic is niet voor dat soort zaken bedoeld, sorry.

Heey jeppe! super dat je dit doet, zou je even naar mijn nieuwe voedingsschema willen kijken?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bulkschema-212172/#post3905130

Zou minder carbs eten, en eventueel eiwitten lichtjes verhogen...zoals maaltijd met 75 gr kipfilet, das peanuts :p
En vette vis/visolie toevoegen nudat we toch over vis bezig zijn :D

edit : ohja deze maaltijd :

21:00
50gr brinta
300 ml melk

das de eerste na je training, hier zou ik iets anders voor nemen, vis/kip met een redelijke portie rijst.

Laatst bewerkt:
alsk nou van die 4 stuk brood beide 3 stuks maak?

bij mijn eiwit zitk op 3gr per kg lichaamsgewicht lijkt me redelijk toch misschien beter alsk die 150 gr van avondeten en die 75 gr s'ochtends verdeel in 2x125 per maaltijd?

verder eet ik al blikje tonijn in olie is dat niet genoeg per dag?

tonijn in olie is geen vette vis ( omega 3 ) maar is magere vis in olijfolie ( omega 9 ). neen dus :)

ah bedankt dat wist ik niet!! maar wat capsules erbij kopen dan stuk of 2-3 per dag doen dan? en ik maak van het brood 3 stuks en kip verhoog ik iets, bedankt!

zit wel met beperkt budget :P woon nog thuis

Terug
Naar boven