Fitness Seller

Jeppe's Q&A Topic

  • Topic starter Jeppe
  • Startdatum
  • Reacties 383
  • Weergaven 56K
  • Volgers 23

Bezoekers in dit topic

Ok, ik doe het nu al een goeie 2 weken en het bevalt me wel, het volume kan ik wel aan of raad je meer sets aan op de compounds een paar iso's laten vallen?

Veel respect, M.

Kijk wat het beste aanvoelt...

Korte vraag die ik nog had: Ik zag je in dit topic zeggen: Nooit traps met delts trainen, why not?

Hmm heb ik dat gezegd? :D anyway ik train nooit traps op zich...ik denk dat ik ze voeldoende aanspreek met rug en schouders.
 
leg extensions, leg curls,triceps pushdowns, extensions enzovoorts....allemaal eruit en stiff legged deads doen, lunges...close grip benhes etc. gewoon met elke oef zoveel mogelijk spieren proberen aan te spreken.

En less is more? bwa tot op bepaalde hoogte ja, maar veel mensen zijn ook gewoon te lui

Heb je gelijk in. Mensen zijn gewoon te lui!

:roflol: ik gaf je karma maar was nog niet klaar met typen van de zin in de karmapost die ik je gaf en drukte per ongeluk op de enter toets.:D
Anyway, die karma heb je!
 
Hmm heb ik dat gezegd? :D anyway ik train nooit traps op zich...ik denk dat ik ze voeldoende aanspreek met rug en schouders.

Hehe ja kijk maar:
Nooit traps bij schouders. Eigenlijk train ik doe nooit specifiek.. zware T bars en deadlifts belasten die al genoeg.
Ik wist dat je ze niet apart traint maar ik dacht waarom perse niet bij schouders.;) Ik denk dat je met die post bedoelde nu ik het zie: (Ik doe) nooit traps bij schouders.
 
klopt ;)
 
Bedankt voor uw antwoord op mijn schema, ik zal het eenvoudig houden.
Zou je ook eens mijn voedingsschemaeven willen bekijken? Ik weeg ongeveer 78 kg en ben 1.72 meter groot. doel: cleanbulk.

07.30u: 28 gr whey + 20 gr rozijnen
-> 177 kcal, 23e, 16kh, 2v

08.00u: Pancake (80 gr havermout, 250ml cocovite, 2 eieren)
-> 574 kcal, 50e, 50kh, 18v

11.00u: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr noten
-> 418 kcal, 26e, 34kh, 23v

13.30u: 125 gr zilvervliesrijst, 150 gr tonijn, 1 ei
-> 673 kcal, 57e, 90kh, 10v

14.15u: Banaan (meteen erna trainen)
-> 124 kcal, 1e, 24kh, 0v

15.30u: 25 gr dextrose (meteen na training)
-> 93 kcal, 0e, 23kh, 0v

16.30u: 60 gr zilvervliesrijst + 50 gr volkorenbrood + 175 gr kipfilet
-> 509 kcal, 46e, 65kh, 8v

19.00u: 50 gr volkorenbrood + 100 gr paarderookvlees + 10 gr noten
-> 258 kcal, 26e, 21kh, 8v

22.00u: 500 gr kwark + 15 gr zonnebloempitten
-> 415 kcal, 59e, 20kh, 8v


Totaal: 3241 kcal, 287e, 349kh, 76v (36% 43% 21%)

(Bij elke maaltijd eet ik ook een portie groente, meestal broccoli, tomaten, wortels, paprika, komkommer,... In het totaal toch een kilo, het is wel niet meegeteld in mijn schema)
 
Hey Jeppe,

Ik vroeg me af wat jouw standpunt is over groente. Vind jij het een must have in een voedingschema? Zo ja, puur voor het feit dat het gezond is of ook omdat het mss een bijdrage levert aan spiergroei en/of herstel?

Ook vroeg ik me af hoeveel groente je tot je neemt per dag, en dan in de bulk :)

Mvg,
John
 
welk (niet te schadelijk) supplement helpt nou echt om vet te verliezen tijdens de cut, en welke zijn fabeltjes?
 
super topic!
jij hebt zo te zien wel geld teveel dat je elke dag zulke eetschema's kan permitteren.

even mijn vraag:
iemand in de sportschool ( 8 jaar gebokst, 3 jaar bb) raadde mij een sups etc aan waar hij zelf heel tevreden over was. (alles zou bij de tuinen te halen zijn)

multivitamine (sport) 's ochtends en 's avonds 1

tribiles: weet niet meer wanneer... misschien weet jij het?

vitamine B6 en B12: weet ik ook niet meer wanneer ?

creatine mono 6 keer per dag: 6 keer per dag 1 eetlepel de eerste week, daarna een een kleinere lepel 6 keer per dag.

is dit een redelijke "stack" achtige combinatie?
hij zei dat het bij elkaar nog geen 35 euro was voor iets meer dan een maand.
 
super topic!
jij hebt zo te zien wel geld teveel dat je elke dag zulke eetschema's kan permitteren.

even mijn vraag:
iemand in de sportschool ( 8 jaar gebokst, 3 jaar bb) raadde mij een sups etc aan waar hij zelf heel tevreden over was. (alles zou bij de tuinen te halen zijn)

multivitamine (sport) 's ochtends en 's avonds 1

tribiles: weet niet meer wanneer... misschien weet jij het?

vitamine B6 en B12: weet ik ook niet meer wanneer ?

creatine mono 6 keer per dag: 6 keer per dag 1 eetlepel de eerste week, daarna een een kleinere lepel 6 keer per dag.

is dit een redelijke "stack" achtige combinatie?
hij zei dat het bij elkaar nog geen 35 euro was voor iets meer dan een maand.

ik weet dat dit Jeppe's topic is, maar 6x per dag creatine lijkt me niet echt een goed idee ???
 
ik weet dat dit Jeppe's topic is, maar 6x per dag creatine lijkt me niet echt een goed idee ???

ja ik vroeg me dat ook af..
heb het hem ook gevraagd
hij beweerde dat deze manier goed werkte...
 
Off topic: wat meten die armen van jou eigelijk?:)
 
Bedankt voor uw antwoord op mijn schema, ik zal het eenvoudig houden.
Zou je ook eens mijn voedingsschemaeven willen bekijken? Ik weeg ongeveer 78 kg en ben 1.72 meter groot. doel: cleanbulk.

07.30u: 28 gr whey + 20 gr rozijnen
-> 177 kcal, 23e, 16kh, 2v

08.00u: Pancake (80 gr havermout, 250ml cocovite, 2 eieren)
-> 574 kcal, 50e, 50kh, 18v

11.00u: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr noten
-> 418 kcal, 26e, 34kh, 23v

13.30u: 125 gr zilvervliesrijst, 150 gr tonijn, 1 ei
-> 673 kcal, 57e, 90kh, 10v

14.15u: Banaan (meteen erna trainen)
-> 124 kcal, 1e, 24kh, 0v

15.30u: 25 gr dextrose (meteen na training)
-> 93 kcal, 0e, 23kh, 0v

16.30u: 60 gr zilvervliesrijst + 50 gr volkorenbrood + 175 gr kipfilet
-> 509 kcal, 46e, 65kh, 8v

19.00u: 50 gr volkorenbrood + 100 gr paarderookvlees + 10 gr noten
-> 258 kcal, 26e, 21kh, 8v

22.00u: 500 gr kwark + 15 gr zonnebloempitten
-> 415 kcal, 59e, 20kh, 8v


Totaal: 3241 kcal, 287e, 349kh, 76v (36% 43% 21%)

(Bij elke maaltijd eet ik ook een portie groente, meestal broccoli, tomaten, wortels, paprika, komkommer,... In het totaal toch een kilo, het is wel niet meegeteld in mijn schema)

Gaat wel, alleen die pre en post wo maaltijd moeten echt beter!! check dit is ;)

Hey Jeppe,

Ik vroeg me af wat jouw standpunt is over groente. Vind jij het een must have in een voedingschema? Zo ja, puur voor het feit dat het gezond is of ook omdat het mss een bijdrage levert aan spiergroei en/of herstel?

Ook vroeg ik me af hoeveel groente je tot je neemt per dag, en dan in de bulk :)

Mvg,
John

Ik eet 1 stuk fruit per dag in bulk en groeten bij praktisch elke maaltijd...meestal broccoli of groene bonen. Feit is gewoon dat het gezond is. Nodig voor optimaal te functioneren in mijn ogen.

welk (niet te schadelijk) supplement helpt nou echt om vet te verliezen tijdens de cut, en welke zijn fabeltjes?

Sja wat is niet 'schadelijk'...illegale producten kan je natuurlijk niet gaan vergelijken met legale fatburners. AL kan de energie en hongeronderdrukking wel positief zijn voor je dieet.

super topic!
jij hebt zo te zien wel geld teveel dat je elke dag zulke eetschema's kan permitteren.

even mijn vraag:
iemand in de sportschool ( 8 jaar gebokst, 3 jaar bb) raadde mij een sups etc aan waar hij zelf heel tevreden over was. (alles zou bij de tuinen te halen zijn)

multivitamine (sport) 's ochtends en 's avonds 1

tribiles: weet niet meer wanneer... misschien weet jij het?

vitamine B6 en B12: weet ik ook niet meer wanneer ?

creatine mono 6 keer per dag: 6 keer per dag 1 eetlepel de eerste week, daarna een een kleinere lepel 6 keer per dag.

is dit een redelijke "stack" achtige combinatie?
hij zei dat het bij elkaar nog geen 35 euro was voor iets meer dan een maand.

Nee geld heb ik spijtiggenoeg toch niet teveel. Tis maar hoeveel geld je er wil insteken ;)
Over je stack....die kerel kraamt ongelofelijke onzin uit. Trouwens om dit een stack te noemen hmm :) Tribulus is discutabel, maar je kan het proberen. Creatine is sowieso goed, maar 3 gr per dag volstaat. In je multi vit zal ook al genoeg b 6 en b 12 zitten(mits die goed is ;) ) ;)

Als je een echte stack wil die basis stuff bevat die altijd goed zijn moet je maar is de XXL trainings stack bekijken

Mooi initiatief Jeppe! :thumbs:

graag gedaan

Off topic: wat meten die armen van jou eigelijk?:)

Te weinig om tevreden te zijn ;)
 
okay thnx voor de info.
ik ben niet zo weg van sups.. puur omdat ik weinig geld heb, en merk dat het alleen met voedsel ook erg goed gaat de laatste tijd.
maar dit hij was zo overtuigt van deze combinatie + het is goedkoop. dat ik het wel wou proberen.
hij betaald het allemaal voor mij als het niet zou werken :p
maar dan laat ik de B6+B12 weg.
tribiles zou toch je testosteron verhogen? opzich kan ik best wat meer testosteron kunnen gebruiken als ik naar mezelf kijk :)
ik kijk nog wel even wat ik doe..
en ik zal ook eens op XXL kijken.
 
Weer even een abbo nemen hier!
 
opzich kan ik best wat meer testosteron kunnen gebruiken als ik naar mezelf kijk :)
Dat kun je niet echt zien hoor...
Of je moet echt enorm vrouwelijk zijn qua uiterlijk, en menstrueren...:roflol:
Anders moet je eens aan je huisarts vragen of je je bloed mag laten testen er op, dan weet je wat.
Maar ook dat zegt niet alles, omdat de één gevoeliger is voor test dan de ander.
En tribulus terrestris is ook niet helemaal duidelijk of dat nou wat doet of niet... :rolleyes:
Het wordt afgeraden om het onafgebroken gebruiken.
Maar het proberen waard, ik heb er iig nooit iets van gemerkt.

Sorry voor de hijack Jeppe... :o
 
Laatst bewerkt:
tribiles zou toch je testosteron verhogen? opzich kan ik best wat meer testosteron kunnen gebruiken als ik naar mezelf kijk :)
ik kijk nog wel even wat ik doe..

Als geld dan toch een issue is zou ik zeker niet voor tribulus gaan. Op jou leeftijd is dit meestal totaal overbodig. Zoals ik al zei, check da basis stacks is dààr ben je zeker wel wat mee.
 
Geweldige interessant topic.
Bedankt voor je professioneel en bescheiden antwoord;)















:)
 
hey Jeppe


wil je misschien even volgend topic bekijken?


Thanks!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Jeppe wat zeg je over dit schema?

Voeddinggschema
Doel: Cutten, stats, 1.72m 96kg vet rond de 17%
Cardio: 4x pw na krachttraining 30/40min, + 2 wedstrijden zaal voetbal pwk


08.00: Whey shake 45 gram met water
3 bruine boterhammen + light jam

10.45: 2 bruine boterhammen
120 gram kipfilet
1 plak snijkoek


13.00: 125/150 gram past of rijst gekookt
100 gram tonijn op waterbasis
35 gram walnoten
Klein beetje chili saus

15.45: 500 gram optimel kwark
25gram walnoten


16.45: trainen


18.30: Whey shake 45 gram met water


19.15: 150 gram gekookte rijst of aardappels
150 gram kip of rundvlees van de gril
150 gram groente

22.15: Whey shake 45 gram met water of kwark optimel
 
Back
Naar boven