Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

HRM heeft ook 7-8 tentamens ipv 11.
Benen is lastiger dan abs, imo, maar dat kan ook persoonsgebonden zijn
Nja de opleiding is het wel waard hoor, je kunt er later echt veel mee.
Ik heb zelf VMBO kader gedaan en toen MBO, dus Bedrijfseconomie op HBO was gewoon te hoog gegrepen voor me, ook 11 tentamens per tentamen periode. We hadden bv één vak: Marketing & organisatie. Op HRM is marketing één vak en organisatiekunde één vak, of terwijl veel makkelijkerHRM heeft ook 7-8 tentamens ipv 11.
Maar des te lastiger, des te meer waard het is meestal, dus als je het kunt hebben, pakken die handel!
Alleen vergis je niet over de stof, heb mensen van Vwo in mijn oude klas bij bedrijfseconomie toch flink af zien gaan naar mate het lastiger word![]()

We liggen erg dicht bij elkaar met de Deadlift, scheelt niks!
Rare training dit, wat voor schema hanteer je?
Lowerbody zonder squats en met toegevoegde shrugs?

Ja alleen jij schiet omhoog en ik zit hier een beetje te sukkelen
UB/LB schema, 4xpweek dus ene dag squats andere dag deadlifts
Shrugs is gewoon een toevoeging omdat ik graag mn traps groter zie![]()

Als je deadlift op lb dagen kan je hem beter bij lb doen.
Anders lijkt t mij logischer als je hem bij ub doet maar doordat ik met hetzelfde probleem zit doe ik ook shrugs bij lb en heb tot nu toe nog niet echt tegenslagen gehad.

Bij de DL, is daar je rug de beperkende factor? Of de grip? Als ik je commentaar lees, dan denk ik het laatste en dan raad ik je straps aan. Of heb je een reden om ze niet te gebruiken?
Je kracht stagneert tijdens een cut, lijkt me heel erg mooi en dan is het ook niet zo abnormaal dat de cut wat trager gaat![]()

)

Bij de DL, is daar je rug de beperkende factor? Of de grip? Als ik je commentaar lees, dan denk ik het laatste en dan raad ik je straps aan. Of heb je een reden om ze niet te gebruiken?
Je kracht stagneert tijdens een cut, lijkt me heel erg mooi en dan is het ook niet zo abnormaal dat de cut wat trager gaat![]()
)
Zieke BP man
Liftoff is ook het deel waar ik het meeste moeite mee heb bij de deadlift