XXL Nutrition

Jochem's log naar status: Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
UB training van gisteren.

Bench:
8x20
8x60
8x65
6x70+2spot
10x50 pompen

Incline bench:
8x20
8x40
2x8x50
8x55

Lat pulldown:
8x50
8x63,5
2x8x59

Cable rows:
8x41
8x59
2x8x54,5
8x59 moeite

DBSP:
3x8x20

Facepulls:
8x18
2x8x36
10x36

Zottman curls:
3x8x12

CGBP:
8x20
8x40
2x8x50
8x55

Hammer curls:
3x8x14

Tricep extensions:
8x41
3x8x50

Opmerkingen:
Prima training, niet heel bijzonder. Vandaag squatten, ik denk dat ik het rustig aan ga doen om daarna vol door het plateau te beuken.

Wat zeggen jullie: Nu terugzakken naar 50/60kilo om dan 2,5/5 kilo per week erbij te doen?

Lekkere training maat !

Gewoon wat lichter gaan en andere manier van trainen nemen bijv 1 maandje 2 x 20 of 4 x 10.
Dat zou ik doen.
Of je legt je focus op een andere oefening bijv fsq of leg press.

Gewoon wat lichter gaan en andere manier van trainen nemen bijv 1 maandje 2 x 20 of 4 x 10.
Dat zou ik doen.
Of je legt je focus op een andere oefening bijv fsq of leg press.

Ik train nu 3x5/5x5, maar dan moet ik eens kijken naar 3x8 bv.
Leg press gaat hem sws niet worden, wij hebben echt een k*tapparaat daarvoor.

Even trainingen loggen, want ik zit weer te weinig op DBB :p

Training van dinsdag 8-10.

Squat:
10x20
8x40
8x60
8x70 pfoe
4x80 kapot
2x10x50
helemaal verzuurd

Leg curls:
8x25
8x39
8x52
2x8x45

Leg extensions:
8x45
8x66
2x8x80
2x20x45

Calf raises:
20x25
20x59
2x20x78

Calf raises in legpress:
20x45
20x73
2x20x100

Kettlebell shrugs:
3x16x24

Prima training, die squat ging ook wel lekker. 8x70 blijft toch zwaar en vraagt veel energie om de reps af te maken.

Training donderdag 10-10

Bench:
8xpushups
8x20
8x60
5x70+2
6x65+2
10x50
Korte rust tussen sets

Incline dbpress:
3x9x20

Chinups:
3x8xbw

BOR:
8x20
8x40
8x70 neh, te zwaar
8x65 neh nog steeds gooien
8x60 super

MP:
8x20
8x30
2x8x40
8x45

Slightly bent over lateral raises:
3x10x6

Hammer curls:
3x8x14

Dips:
3x10xbw

Zottman curls:
3x8x12

Tricep extensions:
8x41
2x10x50

Opmerkingen:
Prima training, bench viel een beetje tegen. Zin in morgen voor deadlift, hoop dat ik dit keer kan verhogen.

Vandaag sport met school, beetje in de fitness rondgehangen. Wat een k*t dag, zonde van mn tijd zeg.
Ik denk ik ga ff bankdrukken, gelijk allemaal gappies: ja je moet je ellebogen helemaal naar buiten en de stang naar de bovenkant van je borst... t*ring, wil mn schouders niet vernken...
Zat daar rustig een setje 60kg te drukken, zegt opeens zo'n vent: ik ga dr wel achter staan. Ik: das echt niet nodig, dit red ik wel. Hij gaat er alsnog achter staan. Begin met herhalingen en gelijk zn fikken aan de stang. Raakte er echt ontzettend chagrijnig van, duwde die stang naar mn keel toe. Echt hinderlijk
Daarna skeere legpress gedaan, voelde t gelijk in mn rug. Echt legpress is niets voor mij, altijd wat.
Kijken hoe het straks met deadlift gaat, hoop eigenlijk wel over 110 heen te gaan maar ik geef het weinig kans.

Vandaag sport met school, beetje in de fitness rondgehangen. Wat een k*t dag, zonde van mn tijd zeg.
Ik denk ik ga ff bankdrukken, gelijk allemaal gappies: ja je moet je ellebogen helemaal naar buiten en de stang naar de bovenkant van je borst... t*ring, wil mn schouders niet vernken...
Zat daar rustig een setje 60kg te drukken, zegt opeens zo'n vent: ik ga dr wel achter staan. Ik: das echt niet nodig, dit red ik wel. Hij gaat er alsnog achter staan. Begin met herhalingen en gelijk zn fikken aan de stang. Raakte er echt ontzettend chagrijnig van, duwde die stang naar mn keel toe. Echt hinderlijk
Daarna skeere legpress gedaan, voelde t gelijk in mn rug. Echt legpress is niets voor mij, altijd wat.
Kijken hoe het straks met deadlift gaat, hoop eigenlijk wel over 110 heen te gaan maar ik geef het weinig kans.

Vervelende bro science man, heb er zelf ook last van bij mij op school met een paar fitness gastjes.
Word er constant over fitness gepraat met grote onzin zoals; brood moet je niet eten, creatine is slecht voor je lever dus stop ermee, deadlift moet je niet doen, je kan maximaal 30gr eiwit per 3/4 uur opnemen, enzovoort.
Word je helemaal lijp van na een tijdje :(
Knal ze op die DL!

Vervelende bro science man, heb er zelf ook last van bij mij op school met een paar fitness gastjes.
Word er constant over fitness gepraat met grote onzin zoals; brood moet je niet eten, creatine is slecht voor je lever dus stop ermee, deadlift moet je niet doen, je kan maximaal 30gr eiwit per 3/4 uur opnemen, enzovoort.
Word je helemaal lijp van na een tijdje :(
Knal ze op die DL!

Wordt idd echt vervelend.
En dan helemaal omdat ik met mn klas moest sporten, en dan zit zo'n ventje tegen je te praten.
Ik zit daar dan echt van: niet uit je slof schieten, niet uit je slof schieten, je zit hier met je opleiding, normaal doen.

Ik ga zometeen kijken of het wat gaat worden:D

Vanwaar het idee om "pomp setjes" te doen na een nieuwe max van 3-1 reps snap ik het om 1 deload set van 8 reps te doen. Maar elke oefening pomp setjes te doen snap ik niet. Je heb trouwens wel heel veel volume, boek je goeie progressie hiermee?

Wordt idd echt vervelend.
En dan helemaal omdat ik met mn klas moest sporten, en dan zit zo'n ventje tegen je te praten.
Ik zit daar dan echt van: niet uit je slof schieten, niet uit je slof schieten, je zit hier met je opleiding, normaal doen.

Ik ga zometeen kijken of het wat gaat worden:D

Jelly @ training met je klas.
Mensen uit mijn klas weigeren om met mij mee te trainen en vervolgens wel klagen dat ze vastzitten op hetzelfde gewicht met 12 reps en dat ze niks aankomen in gewicht :o

En dat terwijl ik een heel aardige jonge ben om mee te trainen :trollface:

Vanwaar het idee om "pomp setjes" te doen na een nieuwe max van 3-1 reps snap ik het om 1 deload set van 8 reps te doen. Maar elke oefening pomp setjes te doen snap ik niet. Je heb trouwens wel heel veel volume, boek je goeie progressie hiermee?

Tsja geen idee, na die 80 bench vind ik het wel fijn om nog even een setje alles eruit te knallen.

Klopt, volume ligt aan de hoge kant maar dat is vooral op UB dagen. LB dagen valt t mee.
Eigenlijk valt het wel mee, enkel lijkt het zo omdat ik voor armen vrij veel volume doe (lopen beetje achter), nu heb ik het idee dat ze (vooral biceps) bijtrekken.
Ik doe op Ub dagen:
2 borst
2 rug
2 schouder
4 armen

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 16:04 ----------

Jelly @ training met je klas.
Mensen uit mijn klas weigeren om met mij mee te trainen en vervolgens wel klagen dat ze vastzitten op hetzelfde gewicht met 12 reps en dat ze niks aankomen in gewicht :o

En dat terwijl ik een heel aardige jonge ben om mee te trainen :trollface:

:roflol:
Ja ach herkenbaar, heb eindelijk een vriend zover gekregen om met mij mee te sporten, een voedingsschema te maken en echt eens aan de bak te gaan.
Hij gaint iedere week 5kg op deadlift, hij moet zometeen 95 gaan doen geloof ik.

Zitten meerendeel mong*len bij mij op de sportschool, maar die heb je altijd dusja

4 voor je arm vind ik aardig wat :eek:
Mijn armen zijn meestal al kapot voor ik aan de arm oefeningen begin, vooral me triceps :o

4 voor je arm vind ik aardig wat :eek:
Mijn armen zijn meestal al kapot voor ik aan de arm oefeningen begin, vooral me triceps :o

Het zijn ook geen bijzondere gewichten meer :roflol:

Doe CGBP of dips en wat tricep extensions
Met cgbp en dips pak je meestal wat borst mee dus valt wel mee hoe zwaar dat is:o
Biceps hammer curls en zottman curls(aanradertje!)

Lb van gisteren:

Deadlift:
8x60
5x80
5x110 straps, pfoe
failx115
failx112,5
failx112,5
3x112,5 PR!!
12x80
Kan die 3 reps niet echt representatief noemen, dus ik maak er maar 1 van. Was met straps

Leg extensions:
8x45
8x66
2x10x86
2x20x52

Leg curls:
8x25
8x39
8x52
2x8x45

Kettlebell shrugs:
3x16x24

Opmerkingen:
Kon eigenlijk vrij weinig meer na die deadlift. Werd ook vrij chagrijnig dat ik m telkens niet omhoog kreeg, dus was blij dat ik m daarna wel omhoog kreeg. Vorm was niet echt om over naar huis te schrijven, maar rug was wel recht.
Nu als een manke rondlopen:p

---------- Post toegevoegd 12 October 2013 om 13:13 ----------

Heb trouwens besloten dat 4 voor armen idd overkill is. Ik ga hammer curls en zottman curls afwisselen per UB dag, om hetzelfde te doen met triceps. Ene dag dips en de andere dag CGBP. Dan laat ik tricep extensions wel zitten

Nice PR!
Hoe gaat het met je cut, tot hoever ga je door?

Lekker die pr man! Ben je nog steeds aan het cutten of inmiddels aan het bulken?

En wat betreft armen denk ik dat 2 oefeningen ook voldoende is. Triceps pak je natuurlijk ook al met bench, incline bench en ohp/dbsp, zelfde voor biceps met cable rows, lat pull down en facepulls (pak je volgens mij ook biceps mee). Je zou ook voor de gein supersetjes kunnen doen om te kijken of dat bevalt. Bijvoorbeeld voor armen (bb curl ss cgbp) of voor schouders (side raises ss bent over raises).

Nice PR!
Hoe gaat het met je cut, tot hoever ga je door?

Lekker die pr man! Ben je nog steeds aan het cutten of inmiddels aan het bulken?

En wat betreft armen denk ik dat 2 oefeningen ook voldoende is. Triceps pak je natuurlijk ook al met bench, incline bench en ohp/dbsp, zelfde voor biceps met cable rows, lat pull down en facepulls (pak je volgens mij ook biceps mee). Je zou ook voor de gein supersetjes kunnen doen om te kijken of dat bevalt. Bijvoorbeeld voor armen (bb curl ss cgbp) of voor schouders (side raises ss bent over raises).

Tot nu toe gaat cutten nog wel prima, ik ga de week na de herfstvakantie op onderhoud om daarna te gaan recompen. Traningsdagen +300/400 en rustdagen -200.

SS is ook wel fijn, heb ik wel vaker geprobeerd. Het enige wat het meestal tegenwerkt is dat óf de bench is bezet of de dumbbells zijn bezet...

Ben benieuwd hoe je recomp gaat, ga het zelf ook doen vanaf maandag. Ga zelf gewoon op onderhoud zitten overigens, zelfde resultaat.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven