Fitness Seller

Jochem's log naar status: Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren vrij klote training, komt erop neer dat squatten in deze gesteldheid hem niet gaat worden. Knie, heupen en rug werken niet mee.

2 weken rust voor LB, ik ga UB opdelen in 2 dagen en dit 4x p/w volgen. Na die 2 weken rustig opbouwen.
Tussendoor stretches, core oefeningen etc om de start steviger te maken. Cardio om in lb in beweging te houden.

Voedingsplan verandert weinig aan; zit erover na te denken om onderhoud +300 training/onderhoud +-0 rustdagen te doen, hierbij gewone richtlijnen.
Dan wel hoog in eiwit maar ook in vet

Zonde man, zie er steeds meer uitvallen op de squats en DL de laatste tijd! :(

Voor het eerst last van of kamp je er al een tijdje mee?

Zonde man, zie er steeds meer uitvallen op de squats en DL de laatste tijd! :(

Voor het eerst last van of kamp je er al een tijdje mee?

Eerder al afgehaakt wegens knieklachten, opnieuw opgebouwd maar nu alweer hetzelfde.
Drastische verandering is denk ik nodig. Dinsdag wordt er ook naar mn techniek gekeken

That's my boy. Het klinkt toch altijd raar als iemand een verhaal verwoord dat ik zelf heb bedacht xD
Komt helemaal goed, we gaan je knie weer deftig fixen.

That's my boy. Het klinkt toch altijd raar als iemand een verhaal verwoord dat ik zelf heb bedacht xD
Komt helemaal goed, we gaan je knie weer deftig fixen.

Haha :roflol:
Net stretches gedaan, wat een pijn man:(

Al heeft het dit keer 6 maanden nodig, ik wil dr vanaf!

Voeding aangepast!
Nu:
Trainingsdagen onderhoud+300
kCal 3111 E248 K349 V75

Rustdagen onderhoud+0
kCal 2798 E215 K293 V80

Bij beide eet ik geen brood, enkel pasta/rijst, kip, muesli, yoghurt, kaas, noten, kwark, whey, avondeten en 1 stuks fruit.

ik had op rust en trainingsdagen wat verder boven onderhoud gaan zitten, helemaal op 10% met dat gewicht. Minimaal 500kcal permanent boven onderhoud, eiwitten en vetten zo laten....up jah carbs brah.

nou op zijn lengte is 74 kg gewoon erg licht daar kan zeker een grote slag in geslagen worden. En 5% eraan eten met clean bulken lijkt me niet heel makkelijk in zo een korte periode.

nou op zijn lengte is 74 kg gewoon erg licht daar kan zeker een grote slag in geslagen worden. En 5% eraan eten met clean bulken lijkt me niet heel makkelijk in zo een korte periode.

Ik merk aan mezelf dat ik van +500 snel vetter wordt en ik weet dat Jochem dat.ook heeft:p

Ik merk aan mezelf dat ik van +500 snel vetter wordt en ik weet dat Jochem dat.ook heeft:p

Klopt, had eerder mn onderhoud 100 hoger ingeschat en toen ge'clean'bulkt. Was gauw vetter aan het worden en heb vrij lang moeten cutten om dit weer eraf te krijgen. Weinig gegained moet ik zeggen:p

Ga het nu zo proberen, denk dat steady vetlozere gains meer voor mij zijn weggelegd.

Klopt, had eerder mn onderhoud 100 hoger ingeschat en toen ge'clean'bulkt. Was gauw vetter aan het worden en heb vrij lang moeten cutten om dit weer eraf te krijgen. Weinig gegained moet ik zeggen:p

Ga het nu zo proberen, denk dat steady vetlozere gains meer voor mij zijn weggelegd.

Willen we dat allemaal niet :(

Ga je nog pics posten trouwens?

Vandaag rug, biceps traps getraind (ub opgesplitst)

Pullups:
10xbw
8xbw
9xbw
8xbw

BOR:
10x20
8x60
3x8x65

Cable rows:
8x41
3x8x59

Smallgrip underhand latpulldowns:
8x22,5 lol
8x59
8x69
8x63,5

Hammer curls:
6x14 lol
2x8x12

Zottman curls:
3x8x12
was wel echt heavy na rug

Kettlebell shrugs:
3x16x24

Hierna nog mn stretchroutine gedaan voor hipflexors en glutes. Zometeen nog even soleus en achilles tendon oprekken en wat core oefeningen doen (planks).

Opmerkingen:
Ik vind de aanpak om ub op te delen in rug en borst minder fijn dan een volledige UB training. Minder voldaan na een training etc. Het is nu even niet anders, dus ik kan er maar beter aan wennen.

Tijd voor weighted pull ups! :D

Ik vind Ublb split idd ook echt heerlijk.
Toch geen verkeerde training neergezet bro. Gaat goed!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven