Jay93
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind Ublb split idd ook echt heerlijk.
Toch geen verkeerde training neergezet bro. Gaat goed!
Nette pull ups en je bor is ook niet verkeerd. Miss een idee om next time nog rear delts te isoleren?

Ah joh 4 sets van 12 reps pullups wil ik je nog wel eens zien maken. Je wordt ook steeds zwaarder straks in de bulk![]()

Mooie training J!
Maar vanwaar dat je UB op moet splitsen dan? Voor een korte periode of wat?
Haha jochem. Je kan ook terug naar UB en dan de LB een training maken waar je 15 minuutjes cardio doet en je vooral focust op het verbeteren van je core. Beetje lichte bw beenoefeningen enzAls het maar pijnvrij is.
Beentjes pijnMooie training J!
Maar vanwaar dat je UB op moet splitsen dan? Voor een korte periode of wat?

Thx!
Wel toch

Jochem mag van mij zijn beentjes even niet trainen.
Een weekje tot er geen steekje pijn meer is.
Daarna weer heel rustig opbouwen, als hij dan weer pijn krijgt moet hij even naar de huisarts.
Wel wilde hij 4xpw blijven trainen. Rug en borst splitsen is dan een leuke manier om beide spiergroepen wat meer aandacht te geven.
Nah ben nu toch al bezig, ik houd het wel even zo. Op rustdagen doe ik beetje cardio en rekoefeningen + core.
Core doe ik maandag woensdag vrijdag.
Beentjes pijn
Thx!
Wel toch
Achja, even volhouden dit. Ik denk niet dat de huisarts eraan toe hoeft te komen. Geen pijn in knieën, soms even wat stijfjes als ik net wakkerwordt/gezeten heb.
Of een rare beweging maak