XXL Nutrition

Jochem's log naar status: Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette pull ups en je bor is ook niet verkeerd. Miss een idee om next time nog rear delts te isoleren?

Nette pull ups en mooie BOR!

• Topic Starter Topic Starter
Tijd voor weighted pull ups! :D

Nu nog een belt:o
Ik vind Ublb split idd ook echt heerlijk.
Toch geen verkeerde training neergezet bro. Gaat goed!

Viel me uitermate mee!
Nette pull ups en je bor is ook niet verkeerd. Miss een idee om next time nog rear delts te isoleren?

Oeps, vergeten bij te zetten. Had nog rear deltflyes gedaan:D
Nette pull ups en mooie BOR!

Thanks!:D

fag

dan train je toch lekker met uggs aan :o ?

Ah joh 4 sets van 12 reps pullups wil ik je nog wel eens zien maken. Je wordt ook steeds zwaarder straks in de bulk:p

Training van vanavond even loggen.

Bench:
10x20
2x8x60
5x65
5x70 mini spot
8x50
tevreden

Incline DB press:
3x10x20

DB flyes:
3x10x14

MP:
10x20
5x30
5x40
5x45
8x30

Lateral raises:
3x10x6

Dips:
3x10xbw

Tricep extensions:
3x8x50

Hierna nog mn stretching gedaan en core oefeningen (planks)
Opmerkingen:
Prima training, wel een beetje triest voor borst triceps schouders maarja. Verlang terug naar UB:o

Haha jochem. Je kan ook terug naar UB en dan de LB een training maken waar je 15 minuutjes cardio doet en je vooral focust op het verbeteren van je core. Beetje lichte bw beenoefeningen enz;) Als het maar pijnvrij is.

Mooie training J!
Maar vanwaar dat je UB op moet splitsen dan? Voor een korte periode of wat?

Ziet er uit als een lekkere training man ;)

Prima training!

Mooie training J!

Jochem mag van mij zijn beentjes even niet trainen.
Een weekje tot er geen steekje pijn meer is.
Daarna weer heel rustig opbouwen, als hij dan weer pijn krijgt moet hij even naar de huisarts.

Wel wilde hij 4xpw blijven trainen. Rug en borst splitsen is dan een leuke manier om beide spiergroepen wat meer aandacht te geven.

Haha jochem. Je kan ook terug naar UB en dan de LB een training maken waar je 15 minuutjes cardio doet en je vooral focust op het verbeteren van je core. Beetje lichte bw beenoefeningen enz;) Als het maar pijnvrij is.

Nah ben nu toch al bezig, ik houd het wel even zo. Op rustdagen doe ik beetje cardio en rekoefeningen + core.
Core doe ik maandag woensdag vrijdag.

Mooie training J!
Beentjes pijn:(

Ziet er uit als een lekkere training man ;)
Thx!

Wel toch :)

Jochem mag van mij zijn beentjes even niet trainen.
Een weekje tot er geen steekje pijn meer is.
Daarna weer heel rustig opbouwen, als hij dan weer pijn krijgt moet hij even naar de huisarts.

Wel wilde hij 4xpw blijven trainen. Rug en borst splitsen is dan een leuke manier om beide spiergroepen wat meer aandacht te geven.

Achja, even volhouden dit. Ik denk niet dat de huisarts eraan toe hoeft te komen. Geen pijn in knieën, soms even wat stijfjes als ik net wakkerwordt/gezeten heb.

Of een rare beweging maak

Nah ben nu toch al bezig, ik houd het wel even zo. Op rustdagen doe ik beetje cardio en rekoefeningen + core.
Core doe ik maandag woensdag vrijdag.

Beentjes pijn:(

Thx!

Wel toch :)

Achja, even volhouden dit. Ik denk niet dat de huisarts eraan toe hoeft te komen. Geen pijn in knieën, soms even wat stijfjes als ik net wakkerwordt/gezeten heb.

Of een rare beweging maak

we proberen het op deze manier, als je nu pijn krijgt dan kan het betekenen dat er toch wat mankeert aan je knie.

Vandaag weer wezen trainen. Rug, biceps, traps waren aan de beurt. Daarnaast het gebruikelijke rekken en core-oefeningen.

Chinups:
10xbw
2x2+8xbw (8 reps, 2 sec staan en nog 2 erachteraan)

BOR:
8x20
10x40
8x60
3x8x65

Lat pulldown:
8x41
8x63,5 mwah
2x8x59

Hammer curls:
3x8x14

Rear-delt flyes:
8x18
2x8x45

Kettlebell shrugs:
20x24
2x16x24

ab routine gedaan (planks, side planks en back planks), daarna hipflexors en glutes gestretched. Zometeen nog even enkels doen.

Opmerkingen:
Prima training, weinig bijzonders (alweer).
Kan niet wachten tot bulk zeg damn. Volgende week op onderhoud en crea laden, daarna bulk:D

Creatine not even once

Die rear delt fly snap ik niet hoe je aan 45 kg komt. Die doe tog met dumbells neem ik aan?! En 45 lijkt me onmogeljjk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven