Fitness Seller

Jochem's log naar status: Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Elke cycle moet je 1rm bp en mp met 2,5 verhogen, sq en dl met 5.
Jij doet toch ook wendler? Dit is echt de basis van dat schema..

Ik heb de SQ en DL altijd met 10 gedaan, de BP en de MP met 5. Denk ik. Ff checken.

Edit: Heb inderdaad altijd SQ en DL +10 gedaan, BP en MP met 5kg.

• Topic Starter Topic Starter
Lb squat day

Squat:
8xbw
8x20
5x30
5x40
5x50
3x60
3x70
5x5x77,5 vpr ****yes

Leg curls:
5x10x45

Calf raises:
3x25x59

Db shrugs:
3x16x20

Ab-rollouts:
4x12

eind. was echt helemaal naar de t*ring na squats. ga volume nu terugbrengen naar 3x5 sinds ik 80 ga squatten, en dat zie ik me geen 5 sets doen...

Waarom maar +2,5kg op je bench? Vorige repouts gingen toch goed?

Elke cycle moet je 1rm bp en mp met 2,5 verhogen, sq en dl met 5.
Jij doet toch ook wendler? Dit is echt de basis van dat schema..

Ik heb de SQ en DL altijd met 10 gedaan, de BP en de MP met 5. Denk ik. Ff checken.

Edit: Heb inderdaad altijd SQ en DL +10 gedaan, BP en MP met 5kg.

Wendler raad aan om mp en bp met 5 lbs en sq en dl met 10 lbs te verhogen. Daar komt de verwarring bij jou vandaan;)

Nee, ik heb meester Diaephi zijn raad opgevolgd.

Ik las in wendler zn boek ook 2,5kg op bench & mp en 5kg op lb lifts? vage shit

Hee dikkop, zag je wel loeren in me log! :mad:
Ook nog eens 2,5kg meer op de squat pakken dan mij, is dit die leven?!

Lekker bezig man, ga zelf ook op 3 werksets in plaats van 5 :thumbs:

Hee dikkop, zag je wel loeren in me log! :mad:
Ook nog eens 2,5kg meer op de squat pakken dan mij, is dit die leven?!

Lekker bezig man, ga zelf ook op 3 werksets in plaats van 5 :thumbs:

:roflol:

ja squats gaan eindelijk een beetje goed zeg gvd, geen last van knie ofzo dus ik ben er wel echt blij mee

ja 5 sets is echt niet te doen als de intensiteit toeneemt:o

Goed nieuws man! :)
Ik zit zelf ook nog in de revalidatie, ook een reden voor 3 werksets in plaats van 5 (voorheen altijd 3x3 dus 3x5 is al een improvement) :o
Je verhoogt met 2,5kg per training toch?
Zag je vorige training 75kg pakken dacht ik, vond het wel een mooi getal dus heb die voor mezelf ook maar aangehouden. Als ik dit wist pakte ik ook 77,5kg vandaag :p

Goed nieuws man! :)
Ik zit zelf ook nog in de revalidatie, ook een reden voor 3 werksets in plaats van 5 (voorheen altijd 3x3 dus 3x5 is al een improvement) :o
Je verhoogt met 2,5kg per training toch?
Zag je vorige training 75kg pakken dacht ik, vond het wel een mooi getal dus heb die voor mezelf ook maar aangehouden. Als ik dit wist pakte ik ook 77,5kg vandaag :p

haha ja lage reps kunnen nog wel gevaarlijk zijn, veel gewicht op je schouders. Ik ga zelf denk ik ook niet zomaar lager dan 5 reps. Heel misschien 1rm eens testen.

jep 2,5kg per training. squat 2x per week. vorige week dinsdag lukte 5 sets van 77,5kg niet dus even stapje terug gedaan ;). Lukte deze keer dus wel (lees: met t*ring veel moeite:o)

haha :roflol: competitie he

Als 5*5*77,5kg lukt, dan lukt dat ook met 80kg. Zit allemaal in je hoofd. Squat is zowel de vader als de moeder van alle oefeningen en is dat voor een reden. Waarom zou je daarop gaan slacken? Je weet wat men zegt; no pain, no gain. Knallen op die squat. Als je nadien kapot bent, doe je voor de rest wat minder volume of schroef je je rust of voeding op. Whatever you do, blijf gaan op de squat. Je gaat nu sterk, waarom zou je daar de hoofdoorzaak dan van laten verdwijnen?

Gefeliciteerd, je squat met mijn opwarmgewicht!
Grapje:p Goed bezig!

Lekkere VPR! Maar waarom niet gewoon kijken waar het schip strand volgende keer? Ik bedoel niet all out gaan, maar wie weet zit die 80kg er gewoon in. 2.5kg erbij op de squat is namelijk niet eens zo gek veel..

Als 5*5*77,5kg lukt, dan lukt dat ook met 80kg. Zit allemaal in je hoofd. Squat is zowel de vader als de moeder van alle oefeningen en is dat voor een reden. Waarom zou je daarop gaan slacken? Je weet wat men zegt; no pain, no gain. Knallen op die squat. Als je nadien kapot bent, doe je voor de rest wat minder volume of schroef je je rust of voeding op. Whatever you do, blijf gaan op de squat. Je gaat nu sterk, waarom zou je daar de hoofdoorzaak dan van laten verdwijnen?

Ja ach, het was nu al echt afzien. Mn benen konden niet meer maar heb het er toch nog uitgekregen op een of andere manier.
Maar je hebt gelijk, ik moet die 5 sets wel proberen!

Gefeliciteerd, je squat met mijn opwarmgewicht!
Grapje:p Goed bezig!

fl**ker:roflol:
thanks bro

Lekkere VPR! Maar waarom niet gewoon kijken waar het schip strand volgende keer? Ik bedoel niet all out gaan, maar wie weet zit die 80kg er gewoon in. 2.5kg erbij op de squat is namelijk niet eens zo gek veel..

Ik kan het altijd proberen natuurlijk, merkte wel duidelijk het verschil tussen 75 en 77,5 maar dat kan ook in mn hoofd zitten natuurlijk...

5 sets kan soms moordend zijn. Heb dit bij DL, de rest van mijn LB training ben ik niks meer waard.

5 sets kan soms moordend zijn. Heb dit bij DL, de rest van mijn LB training ben ik niks meer waard.

zwaar vervelend idd haha, kan na 2-3 sets eigenlijk al niet meer :o

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

nu ook de allerziekste spierpijn

Goed bezig en een pr :thumbup:

pas op. Drukte=vriendin

Wendler week 1 cycle 2: MP 5/3/1

MP:
8x20
5x30
5x32,5
5x37,5
8x45 [Repout: minimaal 5] vpr
10x32,5
schouders waren al vermoeid van eerdere activiteit die dag -> boksen

Hammergrip pullups:
5x10xbw
ging wel, wat vaker deadhang vanwege vermoeidheid

Incline bench:
8x20
8x40
5x65+1spot PR
8x60 vpr
8x55

Dips:
5xbw
5xbw+10
5xbw+20
5xbw+30 PR
4xbw+40 PR
10xbw+10
0,5xbw dips:o

Hammer curls:
3x10x14

nog wat rear delt cable flyes. Prima workout, repout viel me weer wat tegen maar alsnog best aardig. Incline bench en dips gingen goed. Zometeen lb

kan ik alvast cardio voor de cut inplannen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven