Fitness Seller

Jochem's log naar status: Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
t*ring, dips met bodyweight + 40kg? :eek:
Lekker man :thumbs:

Kijk aan! Prima repouts man!

En die dips..waar the **** haal je die vandaan!:eek:?

dips met 40kg extra hehe nice! ik vind ze zo al vrij zwaar :p

Goede MP ook!

• Topic Starter Topic Starter
Wendler week 1 cycle 2: Deadlift 5/3/1
1rm=120kg

Squat: ik heb hier echt ****ing 20min moeten wachten op het squatrek, ondertussen was dips en pullups gedaan ter opwarming
5xbw
5x20
5x30 rare steek achterkant schouder links
5x40 iets breder vastgepakt
5x50
3x60
3x70 normale greep, ging wel goed
3x5x80 vpr
3x80
5x80 laatste 2 lelijk

Deadlift:
5x60
5x70
5x80
8x92,5 [Repout: minimaal 5] backpump damn

calf raises:
3x25x59

DB shrugs:
3x16x20

abrollouts geen zin in omdat ik me buik ziek voelde na die repout. genoeg gebruikt dus
prima training, squat was goed

t*ring, dips met bodyweight + 40kg? :eek:
Lekker man :thumbs:

Ja ging opeens superchill. Ik dacht even rustig met 10kg, toen 20kg en dat ging vet simpel. Dus toen 30kg gedaan, en dacht nah 40kg kan ook nog wel :o

Kijk aan! Prima repouts man!

En die dips..waar the **** haal je die vandaan!:eek:?

Tsja, als sla je me dood :roflol:

dips met 40kg extra hehe nice! ik vind ze zo al vrij zwaar :p

Haha thanks, was daarna ook wel helemaal dood :o

Thanks! Was nog goed te doen idd.

Netjes ;) Ging goed op de squat zo te zien!
Balen dat je zolang moest wachten op het squatrek, was diegene zwaar bezig?

Netjes ;) Ging goed op de squat zo te zien!
Balen dat je zolang moest wachten op het squatrek, was diegene zwaar bezig?

nee gewoon ****ing sloom en t*ring veel setjes doen. zo'n oud huisvrouwtje die met barbell in dr nek allemaal step oefeningen ging doen. vroeg meteen al van bent u nog lang bezig: zegt ze ja ik ben aan het wachten op een ander
wtf laat mij dan gewoon squatten en ga wat anders doen. ziek asociaal

nee gewoon ****ing sloom en t*ring veel setjes doen. zo'n oud huisvrouwtje die met barbell in dr nek allemaal step oefeningen ging doen. vroeg meteen al van bent u nog lang bezig: zegt ze ja ik ben aan het wachten op een ander
wtf laat mij dan gewoon squatten en ga wat anders doen. ziek asociaal

Oh bah, fijn is dat ja :rolleyes: Irritant zulk volk..Heel goed dat ze bezig is met bewegen, maar 20 minuten lang en daar wachten op een ander, dat hoort niet.
Tijdje terug zei iemand op de lat pulldown dat hij nog 6 setjes moest doen (ik rekenen en met rust erbij ging ik er vanuit dat het nog lang zou duren) ik ging een andere oefening doen, net 1 setje klaar, komt die gast naar me toe: ik ben klaar. Ja, nu laat maar :grumble:

Volgende keer gewoon de bar afpakken? :D :roflol:

Oh bah, fijn is dat ja :rolleyes: Irritant zulk volk..Heel goed dat ze bezig is met bewegen, maar 20 minuten lang en daar wachten op een ander, dat hoort niet.
Tijdje terug zei iemand op de lat pulldown dat hij nog 6 setjes moest doen (ik rekenen en met rust erbij ging ik er vanuit dat het nog lang zou duren) ik ging een andere oefening doen, net 1 setje klaar, komt die gast naar me toe: ik ben klaar. Ja, nu laat maar :grumble:

Volgende keer gewoon de bar afpakken? :D :roflol:

Ja precies haha, of combineer gewoon dat de ander tussendoor kan. Als iemand dat aan me vraagt ben ik nooit te beroerd om dat te doen. Anders moet die ander zolang wachten

volgende keer ram ik de ez-bar door dr strot heen, k*twijf:D

Ja precies haha, of combineer gewoon dat de ander tussendoor kan. Als iemand dat aan me vraagt ben ik nooit te beroerd om dat te doen. Anders moet die ander zolang wachten

volgende keer ram ik de ez-bar door dr strot heen, k*twijf:D

:roflol: :roflol: Gewoon zeggen dat jij daar al bezig was en zij jouw plek inneemt, wedden dat ze wel weg gaat :o
Ik vind dat ook niet zo erg, om en om, ligt eraan wie het is. Als iemand zwaar aan het squatten is, wil ik zelf niet om en om, omdat ik geen zin heb om elke keer zware schijven er vanaf te halen als ik ga en voorschut te staan met mijn lightweight :o

:roflol: :roflol: Gewoon zeggen dat jij daar al bezig was en zij jouw plek inneemt, wedden dat ze wel weg gaat :o
Ik vind dat ook niet zo erg, om en om, ligt eraan wie het is. Als iemand zwaar aan het squatten is, wil ik zelf niet om en om, omdat ik geen zin heb om elke keer zware schijven er vanaf te halen als ik ga en voorschut te staan met mijn lightweight :o

ik vind dat ik voorrang krijg in het squatrek, ik train sowieso langer dan dat mens :o

ik zat ook telkens tegen een maat van me: ja is dat mens nou nog niet klaar, sta al gvd een kwartier te wachten. ze kon alles horen :o

ja ach er kwam een wat oudere man naar me toe die 40kg wou squatten, nouja die 20kg schijven er telkens afhalen was voor mij niet zo'n probleem. hij hoefde toch maar 3 setjes ofzo

ik vind dat ik voorrang krijg in het squatrek, ik train sowieso langer dan dat mens :o

ik zat ook telkens tegen een maat van me: ja is dat mens nou nog niet klaar, sta al gvd een kwartier te wachten. ze kon alles horen :o

ja ach er kwam een wat oudere man naar me toe die 40kg wou squatten, nouja die 20kg schijven er telkens afhalen was voor mij niet zo'n probleem. hij hoefde toch maar 3 setjes ofzo

Dat scheelt wel ;) Voor mij scheelt het wel dat squat als eerst gaat. Is het bezet en duurt het nog even, dan ga ik op de crosstrainer en vraag aan degene die erin staat of hij even zwaait alstie klaar is :o
Best awkward als hij staat te zwaaien, maar boeiend :roflol: Kan ik in ieder geval squatten :p

Dat scheelt wel ;) Voor mij scheelt het wel dat squat als eerst gaat. Is het bezet en duurt het nog even, dan ga ik op de crosstrainer en vraag aan degene die erin staat of hij even zwaait alstie klaar is :o
Best awkward als hij staat te zwaaien, maar boeiend :roflol: Kan ik in ieder geval squatten :p

idd naja ik waag me al niet aan de crosstrainer, **** cardio :o

Ik ga dan héél langzaam, als zijnde ''heupen en benen opwarmen'' :o
No way dat ik mezelf moe ga maken op dat ding :roflol: Dat komt wel als ik ga cutten :p

ook met cutten niet :roflol:
mijn opwarming is gewoon al die setjes van te voren. na setje 60 ben ik wel aardig warm, dan 70 en mentale voorbereiding :o

ook met cutten niet :roflol:
mijn opwarming is gewoon al die setjes van te voren. na setje 60 ben ik wel aardig warm, dan 70 en mentale voorbereiding :o

Ik bedoel écht heel langzaam he. Langzamer dan lopen, want lopen door de gym omdat je moet wachten op het squatrek is awkward. En staan wachten terwijl het nog 5+ minuten duurt ook :o Ik squat nog niet zo zwaar dus ik heb al die setjes nog niet :(

Ik bedoel écht heel langzaam he. Langzamer dan lopen, want lopen door de gym omdat je moet wachten op het squatrek is awkward. En staan wachten terwijl het nog 5+ minuten duurt ook :o Ik squat nog niet zo zwaar dus ik heb al die setjes nog niet :(

ik stond gewoon voor dr neus te wachten, probeerde het zo awkward mogelijk voor haar te maken hehehe :o

ja das wel k*t idd, naja dan is dat wel een uitkomst

Nog steeds alleen warming ups zie ik :-)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven