AndroidHealthClinic

Johan's Cut Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training Woensdag 05-12-12

Squat

8x 30 kg
8x 40 kg
5x 55 kg
5x 65 kg
1x 75 kg

Incline Bench Press

8x 30 kg
8x 35 kg
6x 45 kg
5x 50 kg

SkullCrushers

8x 17,5 kg
8x 17,5 kg
8x 15 kg

Bench Dips

12x BW
10x BW
8x BW

Side Raises

12x 7 kg
10x 7 kg
8x 7 kg
10x 5 kg

Vandaag een geheel andere training.. Vrijdag kan ik niet trainen, dus moest ik wat dingetjes aanpassen. Squats gingen lekker, alleen had graag 3x75 kg gedaan.. zat er helaas niet meer in. :(

En wat heb ik bench dips gemist, geen enkele triceps oefening brengt zo pomp erin.. Die ga ik zeker weer vaker doen! :cool:

Het ging weer lekker vandaag, nu rust en niet eerder weer knallen dan Maandag! :D

Wel lekkere training, squats gaan weer netjes volgende keer pak je wel meer dan die 1x75 :)

Bench dips zijn idd heerlijk, ik zelf deed die altijd graag..denk dat ik die ook weer ga doen. Volgende keer kan je wel wat meer dan je eigen bw of niet :P?

Komt goed maandag weer lekker knallen :D

Wel lekkere training, squats gaan weer netjes volgende keer pak je wel meer dan die 1x75 :)

Bench dips zijn idd heerlijk, ik zelf deed die altijd graag..denk dat ik die ook weer ga doen. Volgende keer kan je wel wat meer dan je eigen bw of niet :P?

Komt goed maandag weer lekker knallen :D

Ja zeker man, 1x75 is toch wel heavy hoor, maar ik ga natuurlijk tot het uiterste!

Ja echt wel, heerlijke oefening.. Deed tijdje niet omdat ik last van schouders kreeg, heb ik nu geen last meer van gelukkig. Ik hoop het, hoewel eigen bw ook nog wel pittig is voor mij met me 93 kg :D

Ja zeker man, 1x75 is toch wel heavy hoor, maar ik ga natuurlijk tot het uiterste!

Ja echt wel, heerlijke oefening.. Deed tijdje niet omdat ik last van schouders kreeg, heb ik nu geen last meer van gelukkig. Ik hoop het, hoewel eigen bw ook nog wel pittig is voor mij met me 93 kg :D

Ja 75kg is nog wel pittig! maar voor je het weet zit je zo op de 80.

Ja gelukkig maar ik ga ook kijken of ik me tricep dips vervang voor de bench dips, vond dat altijd wel lekker en goed gaan. En ohja haha ja ik ben natuurlijk wat lichter en kleiner dus bij mij gaat het makkelijker en lichter :P

Ja 75kg is nog wel pittig! maar voor je het weet zit je zo op de 80.

Ja gelukkig maar ik ga ook kijken of ik me tricep dips vervang voor de bench dips, vond dat altijd wel lekker en goed gaan. En ohja haha ja ik ben natuurlijk wat lichter en kleiner dus bij mij gaat het makkelijker en lichter :P

Jazeker wel, dan kan 5 kg al een heel verschil maken.. Dat komt zeker wel goed, die 80 kg wil ik toch wel eens pakken de eerst volgende benen training.

Ik vind triceps dips helemaal niet lekker, voel alleen maar schouders en geen triceps.. Bench dips richt je je meer op de triceps. Haha ja, dat voordeel heb je ook met chin ups en pull ups.. :P

Training Maandag 10-12-12

DL Pronated grip

8x 65 kg
5x 75 kg
5x 85 kg
5x 100 kg (riem)
1x 110 kg (riem)

Rack Pulls

4x 125 kg
5x 115 kg
5x 105 kg

BOR

10x 45 kg supinated grip
10x 45 kg supinated grip
5x 40 kg
5x 40 kg

Dumbbell Rear Lateral Raise

8x 5 kg
8x 5 kg
8x 5 kg

Power Shrugs

10x 100 kg
15x 85 kg

Pull Up's

3x6 BW

EZ-Bar Curl

8x 25 kg breed
8x 25 kg

8x 20 kg smal
8x 20 kg

DL viel me weer tegen, kom die 1x110 maar niet voorbij.. :mad:

De titel van je log is relaxed!

Training Woensdag 12-12-12

Incline Bench Press

8x 30 kg
8x 35 kg
6x 45 kg
3x 50 kg

Bench Press

6x 40 kg
5x 45 kg
3x 50 kg
1x 52,5 kg (PR)

SkullCrushers

8x 17,5 kg
8x 17,5 kg
10x 15 kg

Bench Dips

12x BW
10x BW
8x BW

Side Raises

12x 7 kg
10x 7 kg
8x 7 kg
10x 5 kg
10x 5 kg

Barbell Upright Row

8x 35 kg
12x 30 kg

Borst loopt echt heel erg achter op al het andere wat krachtstats betreft. :( Maak ook maar weinig vorderingen met borst, hoop toch wel gauw richting de 5x65 kg te gaan..

Training ging wel weer goed, triceps en schouders goed opgepompt. :D

Om het lekker af te knallen :D
http://www.youtube.com/watch?v=WA0t6ErCtus

Laatst bewerkt:
Haha toch rack pulls gaan doen zie ik, bevielen ze? :p

Haha toch rack pulls gaan doen zie ik, bevielen ze? :p

Haha ja, voor de lock out schijnt het erg lekker te zijn.. en een massa bouwer voor je boven rug.. dat moet nog blijken na een tijd :P

Kon helaas niet hoger, rug was weer verlept door die pomp. :mad: Toch maar gauw taurine aanschaffen.

Haha ben benieuwd of t helpt :p . Pomp is leuk maar te erg is belemmerend

Haha ben benieuwd of t helpt :p . Pomp is leuk maar te erg is belemmerend

Ja daar ben ik ook benieuwd naar.. heb hier op DBB @ zoekfucntie gezocht, en veel gasten bevelen taurine aan. Dus zal het maar eens moeten testen. :P Ja mee eens, dan is het gewoon niet leuk meer om door te gaan.

Weet niet of je lang traint maar probeer de moeilijke plekken vooral veel te trainen; kuiten, borst en soms quads. Anders krijg je wat je hier veel ziet; foto's en avatars van ruggen en biceps omdat die lekker gainen. En dan trainen de slow gaines zelden, dat maak je niet snel meer goed.

Anyways: wou dit ff kwijt , weet niet of het echt betrekking heeft op jou.

Weet niet of je lang traint maar probeer de moeilijke plekken vooral veel te trainen; kuiten, borst en soms quads. Anders krijg je wat je hier veel ziet; foto's en avatars van ruggen en biceps omdat die lekker gainen. En dan trainen de slow gaines zelden, dat maak je niet snel meer goed.

Anyways: wou dit ff kwijt , weet niet of het echt betrekking heeft op jou.

Ik heb veel aangekloot met voeding en training.. Ik doe nu sinds paar maandjes pas serieus. En je hebt wel gelijk, borst kuiten en quads lopen wat achter, maar train ze wel zo hard mogelijk. Lats mogen ook wel meer definitie, die wil ik straks ook wat meer trainen. Een enorme achterstand is idd erg moeilijk in te halen..

Heeft wel betrekking op mij, iedereen heeft wel een bepaalde spiergroep die achter loopt.. Bedankt voor je reactie man, en ga er nu meer aandacht aan besteden! :)

Voor zo gozer als jou met je afmetingen bw en gewicht zou je ook zeggen dat je veel meer kunt benchen, maar borst is denk ik echt de moeilijkste spiergroep bij velen..bij mij is dat ook zo enigste wat ja kan doen is door trainen en de hoop er in houden!

Verder nette training man!

Training Vrijdag 14-12-12

Squat

8x 30 kg
8x 40 kg
5x 55 kg
5x 65 kg
3x 75 kg
1x 80 kg (PR) !!

Romanian DL

8x 65 kg (PR)
8x 55 kg
8x 55 kg

Calf Raise

8x 70 kg
10x 60 kg
12x 55 kg
15x 55 kg

MP

5x 30 kg
5x 35 kg
3x 45 kg
1x 50 kg (PR)

Ging erg lekker dit keer, squat had ik na mijn mening goed de spanning erop. En een PR eruit geknalt, die kwam wel echt met pijn en moeite eruit.. BURN ****ING r*tard!! :D

MP's gingen ook beter dan verwacht, volgende keer begin ik op 35 ipv 30 kg.

Voor zo gozer als jou met je afmetingen bw en gewicht zou je ook zeggen dat je veel meer kunt benchen, maar borst is denk ik echt de moeilijkste spiergroep bij velen..bij mij is dat ook zo enigste wat ja kan doen is door trainen en de hoop er in houden!

Verder nette training man!

Ja, dat zou je wel zeggen.. Mijn borst kan makkelijk meer hebben, mijn armen begeven het gewoon veelste snel. Ik denk het wel man, het gewicht voelt anders aan dan met een DL. Gelijk heb je man, en dat zal ik zeker doen.. het komt wel goed, over een half jaar benchen wij beide minstens 70 kg!! Dat moet gewoon!!

Trainen op hardstyle gaat trouwens ook wel lekker. :D

Laatst bewerkt:
Weet niet hoe je schema er uit ziet. Maar door squats en MP te combineren sluit je borst voor je volgende training uit. althans die zal niet zwaar kunnen als je schouders nog herstellende zijn?

Weet niet hoe je schema er uit ziet. Maar door squats en MP te combineren sluit je borst voor je volgende training uit. althans die zal niet zwaar kunnen als je schouders nog herstellende zijn?

Ma: rug, traps en biceps
Wo: borst, triceps en zijkant schouders
Vr: Benen en MP's

Tegen die tijd dat het weer borst dag is zijn ze wel hersteld, en op de vrijdag zijn mijn schouders wel weer klaar om op hun donder te krijgen, hoewel het wel aardig kort dag is. Als de spierpijn er nog in zit dan sla ik MP's ook over.

Training Maandag 17-12-12

DL

5x 65 kg
5x 75 kg
5x 85 kg
5x 100 kg (riem)

Rack Pulls

6x 125 kg
5x 115 kg
6x 105 kg

BOR

10x 45 kg (supinated)
10x 45 kg (supinated)

5x 55 kg
5x 55 kg

Power Shrugs

10x 100 kg
15x 85 kg

Wat een k*t training. :mad: Weer die ****ing k*t pomp in onderrug.. Moet echt taurine bestellen.. :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven