Fitness Seller

Johan's Log

Ik ook. Leo heeft al zn dagen weer een dag opgeschoven.. dus die traint nu niet meer zaterdag maar zondag. Ik ga daarom het liefst wat vroeger pompen morgen.. rond een uur of 2 in de gym?

• Topic Starter Topic Starter
Isgoed, zie ik je morgen 2 uur.

net,

squat light
8x80
8x80
8x80

MP
8x50 pr
8x50
8x50

Bench light
3x8x65

leg curls
3x12xpomp

Nogwat pauperraises

Food
-5 eieren, 2 brood
-200 gr gehakt, 100 gr spaghetti, saus/groente
-6 crackers met pindakaas
-liter melk
-200 gr gehakt, 100 gr spaghetti, saus/groente

Food vandaag
-brinta/melk
-200 gr gehakt, 100 gr rijst
-liter chocomel
edit:
-250 gr kip, 100 gr rijst
-1 liter melk, chocoladewafel
-500 gr kwark, banaan

Laatst bewerkt:
Kom je met die eerste dag voeding niet maar rond de 2800 kcal uit??

Ongeveer 3200. Ik heb asociaal met die pindakaas lopen smeren, waren van die grote LU crackers.

Ik werd bovendien wakker om 11 uur en ging ook om zoiets weer slapen. Heb de hele dag in mijn bureaustoeltje aan mijn scriptie gewerkt dus heb verder ook niet veel uitgevoerd.

Maar, all gay excuses asside.. je hebt gelijk, had wat meer gekund.

Laatst bewerkt:
Jij ultimate failer!!

Je maakt je handtekening niet echt waar vandaag johan...

Johan, ik ben mn telefoon vergeten. Vandaag 7u? of ben je retired?

Ik zit te twijfelen.. heb een aantal nachtjes bijna doorgehaald om mijn scriptie in te leveren. Is een heavy training vereist? Een pomptraining zou mijn vege lijf misschien aankunnen. Uur of 8 zou ik pas kunnen dan.

Oja, ik ben 25 kilo afgevallen, dus misschien herken je me niet.

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Jij ultimate failer!!

Je maakt je handtekening niet echt waar vandaag johan...

Nu ben ik eens aan de beurt om te failen ja.. Het heeft me wakker gehouden in mijn slaap.

Ik fail nooit, de ogenschijnlijke gebeurtenissen die jullie dat laten denken, zijn slechts decepties

Ik fail.

blablablaablabla bla blaatbla blabla ogenschijnlijk blabla blaaatblabla mompelbla 200 gr dextro blarbla carb-up blablaabla spieradaptie blablablaatbla 20 gram brinta blablaabla decepties.

Ja is ook zo. Zeg, jij gaat trainen vanavond of niet? aangezien de boel weer is opgeschoven?

Ik wel, maar ik moet wel rond 7u. Ik moet ook nog wat shit doen voor school. Leo traint niet meer, die zit alleen nog aan de drugs.

Were back, episch katabole week gehad. Verwachtte ook niet veel maar is goedgekomen.

Squat
5x117,5 PR
-Belachelijk op het randje.

Bench
8x85 pr
8x85

Frontsq.
5x70
8x70 backsquat
5x70

CGBP
2x90
4x90 PR

Calves pompen

Food gister
-bord brinta
-500 gr kwark
-4 brood, gehaktstaaf, 60 gr kip
-50 gr notenmix, 2 eieren
-200 gr tartaar, 100 gr rijst, spinazie
-0,5 liter melk

Vandaag
-0,5 melk, 100 gr brinta
-100 gr kip, 50 gr rijst
-liter chocomel
-100 gr kip, 50 gr rijst
-0,5 melk
-200 gr gehakt, 100 gr pasta, saus/groentes

Net,

RMDL
8x90
8x110
8x130
8x150 PR

Pendlay Rows
8x60
8x60
8x60

chins/pulldowns
iets van 25 hhxBW

Guns
allout set, 10 sec rust, herhaal. etc.

Facepulls
3 sets

Opzich goed naar omstandigheden. Ben er wel achter gekomen dat ik niet kan chinnen. Althans niet met mijn rug. Pendlays voor het eerst, beviel, die blijven.

Food
-bord brinta
-liter Coolbest
-200 gr kip, 50 gr rijst, 2 brood met honing
-liter melk
-500 gr kwark met nootjes
-liter chocomel
-250 gr tonijn en rijst/brood/iets.

Kip kwam er overigens kwartier later weer uitschijten, net zoals ik het naar binnen zag gaan zegmaar. Ik denk dat het niet meer goed was. Rauwe aars:banana:

Goed bezig man, rdl gaat goed vooruit! Vind het zelf een veel fijnere oefening dan reguliere dl.

Thanks luuk, ja ik vind rmdl erg lekker, alleen niet als hoofd oefening. Gewone deadlifts vind ik eigenlijk leuker maar dat vind t mijn knie niet zo. Dus nu vervang ik ze hiermee. Maar de hams krijgen flink op zijn fl**ker iig.

Ik zag trouwens een filmpje in Faddermakker zijn log maar dat neigde meer stiff legged deads of ben ik dat? Doe jij ze ook zo?

Trainde vandaag ergens anders. Soort HealthFitniss. Materiaal was k*t, ging belachelijk slecht en had tekort tijd.

Squat
1x120 pr
1x120
1x120
1x120
1x120
(Planning was 5x120)

Bench
3x90
4x90
5x90 pr
(planning was 2x8x90)

Toen was het tijd. Nog snel 15x60 gesquat en wat tricepkabeltjeruk gedaan. Dit soort trainingen moet ik niet meer ergens anders doen. Binnenkort Bachelor binnen en dan is het over met dit gelul.

Food
-3 eieren, 2 brood, kaas
-liter melk, banaan
-Big mac menu
-300 gr kaas (raqlette), aardbeien met slagroom
-aardappeltjes, toastjes etc
-liter bier
-liter melk, chips

Laatst bewerkt:
Waarom ging je niet met mij shinen dan in het usc??

Dat deed ik ook liever maar dan kon ik pas om 5u trainen ofzo en ik wou rond 4u bij mijn ouders zijn (etentje, zie food:rolleyes:). Dus ik dacht dan ga ik wel gelijk naar mijn ouders. Toen maar wezen trainen bij een vriend die in heerhugowaard instructeur is bij zon healthcenter.

Ik moet voortaan alleen pompen in dat soort tenten.

Hehe ja dat zijn verschrikkelijke dingen ja. Dacht dat ik het k*t voor mekaar had dat ik moest frontsquatten in de grote zaal en niet in de PL zaal kon :o

Rauwe aars :roflol:

wel nog steeds lekker bezig man!

Terug
Naar boven