XXL Nutrition

Johan's Log

Laat t even weten als je morgen traint, ik ga ook.

- 1e kerstdag weer is wat verkeerd gegeten. tot 7 uur wakker, koud, verrot, maag helemaal over de zeik en nu een paar dagen beetje bij eten. Waarschijnlijk in het nieuwe jaar pas weer trainen of morgen even een kleine FB. Zat verdorie dicht bij de 90 alweer. Klotezooi.

Voel je je alweer wat beter?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
Voel je je alweer wat beter?

Back in business.

Net, FB

Squat
5x5x80

Bench
5x5x90

Deadlift
3x5x150

Chins
1x12

- Jup, bench is 10 kg zwaarder dan squat.

Deal_with_it_sloth.gif

• #1.984
Net, DE UB

Speed bench
8x3x65

Dumbbell bench pwess
12x40 edit: ho ho, pr
11x40
10x40

Dumbbell rows
3x10x45

Chins
3x10xbw

Overhead tricep ext
3x10x30

- Eindelijk weer volgens schema. Let's Go!

Laatst bewerkt:
Zieke tri extensions back to back

• #1.986
Intense sessie idd. Niet te vaak anders raken we overtrained enzo.

• #1.988
Net, DE LB

Speed box squat
10x2x70

Speed deadlift against bands
8x2x110

Squat
4x15x65

GHR
2x15xbw

Toe presses
5x8 slow ecc, paused etc etc.

- Good. Heb het gevoel dat ik een marathon aan het lopen ben met dat achterlijke squatvolume.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

volgende maand maar eens op een vrijdag smerig met jullie mee komen pompen man. op mijn beachboy sessie dag... smerig overal bloed in laten lopen met the JohAnnEz @ UsC

• #1.990
volgende maand maar eens op een vrijdag smerig met jullie mee komen pompen man. op mijn beachboy sessie dag... smerig overal bloed in laten lopen met the JohAnnEz @ UsC

Ja gezellieg man, laat me je springkunsten zien dan.

Net, ME UB

Bench met chains (18 kg totaal)
3x80
3x90
3x100
3x105 pr

Close grips
6x100
5x100
4x100

Chins
3x6xbw+15

Machine row SS achterkant schouders
3x10 - 3x10

Kaiser kurls SS Kaiser tricep extensions
2x15 - 2x15

- Good. Ruimte over met de laatste set maar durfde de 3x110 niet aan. De hoefijzeren hadden nog pittig op fl**ker gekregen maandag. Niet ontevreden dus. Was ook niemand in de buurt om te spotten natuurlijk en had een handoff nodig, gast die ik niet kende gevraagd, torpedeerde de stang uit de hangers en sloopte mijn schouders bijna met die actie, haha.

Tijd voor een nieuwe 4 minute squat challenge

• #1.992
Tijd voor een nieuwe 4 minute squat challenge

Haha, er kan werkelijk niks goed komen van een zin met de woorden "squat", "minute" en "challenge" erin. Ik neem aan dat de challenge zoveel mogelijk squatten in 4 min is met een bepaald %?

• #1.994
Net, ME LB

Block deadlift (10 cm onder knie)
3x140
3x150
3x160
3x170
3x180 pr
1x190 pr, toen kwam de man met de zeis mijn rug overhoop steken
3x170

Squat
3x5x100

Snatch grip deadlift
5x80
5x90
5x100

GHR
3x10xbw

Ab rollouts
3x6xbw

Toe presses
4x8

- Vind het een kak-oefening en weet me maar geen goede beginpositie te vinden. Daarom ook goed dat ik het doe denk ik, het is blijkbaar een zwak punt. Ben ook stuk slapper op block pulls dan regular. Tot 180 ging het best goed, was absoluut zeker van minimaal 2x190 maar kreeg het amper los. Beetje k*t voor volgende week. Moet dan dubbelen. Helemaal stuk nu.

Ahaaaaaa de man met de zeis is weer in town. Goed om te horen

• #1.996
Net, DE UB

Speed bench
10x3x67,5

Dumbbell bench press
14x40 hoho, pr
10x40
8x40

Dumbbell rows SS bent over raises
3x10x40 - 3x10x6

- In een bloedtempo. Armen overgeslagen omdat dat geraamte van een broertje van me mijn training saboteerde. Goed getraind verder, goeie snelheid. Wel ongekend stuk van de faal op de block pulls nog haha. Stilletjes aan begin ik steeds meer zin te krijgen in een Sheiko cycle. Wil het al erg lang doen en als alles goed gaat met de knie (al tijden geen last meer) ga ik het eens proberen. Kusje als je het template voor #29 (in het Engels) kan posten of PM'en. Elitefts heeft m niet meer.

Net, DE UB

Speed bench
10x3x67,5

Dumbbell bench press
14x40 hoho, pr
10x40
8x40

Dumbbell rows SS bent over raises
3x10x40 - 3x10x6

- In een bloedtempo. Armen overgeslagen omdat dat geraamte van een broertje van me mijn training saboteerde. Goed getraind verder, goeie snelheid. Wel ongekend stuk van de faal op de block pulls nog haha. Stilletjes aan begin ik steeds meer zin te krijgen in een Sheiko cycle. Wil het al erg lang doen en als alles goed gaat met de knie (al tijden geen last meer) ga ik het eens proberen. Kusje als je het template voor #29 (in het Engels) kan posten of PM'en. Elitefts heeft m niet meer.

:roflol:

gvd Johan, daar wil ik ook karma voor. sharing is caring n*ger.

Terug
Naar boven