Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
- 1e kerstdag weer is wat verkeerd gegeten. tot 7 uur wakker, koud, verrot, maag helemaal over de zeik en nu een paar dagen beetje bij eten. Waarschijnlijk in het nieuwe jaar pas weer trainen of morgen even een kleine FB. Zat verdorie dicht bij de 90 alweer. Klotezooi.
Squat
5x5x80
Bench
5x5x90
- Jup, bench is 10 kg zwaarder dan squat.
volgende maand maar eens op een vrijdag smerig met jullie mee komen pompen man. op mijn beachboy sessie dag... smerig overal bloed in laten lopen met the JohAnnEz @ UsC
Haha, er kan werkelijk niks goed komen van een zin met de woorden "squat", "minute" en "challenge" erin. Ik neem aan dat de challenge zoveel mogelijk squatten in 4 min is met een bepaald %?

Net, DE UB
Speed bench
10x3x67,5
Dumbbell bench press
14x40 hoho, pr
10x40
8x40
Dumbbell rows SS bent over raises
3x10x40 - 3x10x6
- In een bloedtempo. Armen overgeslagen omdat dat geraamte van een broertje van me mijn training saboteerde. Goed getraind verder, goeie snelheid. Wel ongekend stuk van de faal op de block pulls nog haha. Stilletjes aan begin ik steeds meer zin te krijgen in een Sheiko cycle. Wil het al erg lang doen en als alles goed gaat met de knie (al tijden geen last meer) ga ik het eens proberen. Kusje als je het template voor #29 (in het Engels) kan posten of PM'en. Elitefts heeft m niet meer.