AndroidHealthClinic

Johan's Log

ik ben 5x10 gestart op squat. dat is denk beter. 15 is helemaal afzien. beginnen op 50% dan opbouwen naar 5x10x70%. 5x10x85 was al best zwaar haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Waarom sowieso zulke hoge reps op de squat?

En gaat er nog Sheiko gevolgd worden dan?

Ivm de patella pees en het aansterken van de omringende spieren. Wil ook niet te "zwaar" bezig zijn, ben er nog steeds bang voor. Sheiko staat zeker in de planning. Eerst nog een week deload en minimaal 1 cycle WSB van 3 weken. Wil normaal kunnen squatten voordat ik daar aan begin en met vertrouwen kunnen proberen wat mijn max squat is.

ik ben 5x10 gestart op squat. dat is denk beter. 15 is helemaal afzien. beginnen op 50% dan opbouwen naar 5x10x70%. 5x10x85 was al best zwaar haha

Ja ik ga ook naar 5x10 idd. 15 is teveel van het goede voor mijn conditie, merk wel dat het goed is voor mijn form.

misschien de boel ook een beetje aansterken met jumps en sprints? die shit kan zonder added weights.

• #2.024
misschien de boel ook een beetje aansterken met jumps en sprints? die shit kan zonder added weights.

Is ook precies wat er in de planning staat mijn beste Erwinnes. Ik heb half december nieuwe power perfects besteld en door gekloot van athleteshop (ik bestel daar echt nooit meer wat) heb ik de schoenen nog steeds niet. En ik wil eigenlijk alleen springen met die schoenen en niet op mijn verrotte all-stars (misschien een k*treden, ik weet) en zodoende. Sprints heb ik eigenlijk nergens ruimte voor maar boxjumps etc staat al langer op mijn lijstje.

Ik meek idd ook dat 5x10 goed is voor mn form

Sprints heb ik nergens ruimte voor? Volgens mij kun je werkelijk overal sprinten, heb je toch geen gym voor nodig :p

Deze ook maar eens volgen.

Is ook precies wat er in de planning staat mijn beste Erwinnes. Ik heb half december nieuwe power perfects besteld en door gekloot van athleteshop (ik bestel daar echt nooit meer wat) heb ik de schoenen nog steeds niet. En ik wil eigenlijk alleen springen met die schoenen en niet op mijn verrotte all-stars (misschien een k*treden, ik weet) en zodoende. Sprints heb ik eigenlijk nergens ruimte voor maar boxjumps etc staat al langer op mijn lijstje.

jumps gewoon op je sokken dan? zie niet echt in waarom je daar schoenen nodig voor hebt.

Ik meek idd ook dat 5x10 goed is voor mn applicatie formulieren

inderdaad, very well voor je cv, my son.

Sprints heb ik nergens ruimte voor? Volgens mij kun je werkelijk overal sprinten, heb je toch geen gym voor nodig :p

your point is valid.

• #2.029

Als ik met zon k*texcuus aan kom zetten bedoel ik natuurlijk dat ik daar geen zin in heb.

Welkom Willem, ouwe koning.

jumps gewoon op je sokken dan? zie niet echt in waarom je daar schoenen nodig voor hebt.

Moet schoenen aan bij ons. Maakt niet uit, krijg ze binnenkort als het goed is.

:roflol: k*t erwin

• #2.032
Net, ME UB

Bench vs chains (18 kg totaal, op top)
3x90
2x100
1x105
1x110
1x115 pr

-Vanaf hier beetje lopen prutsen

Paused close grip
5x80
5x90
4x100 aaaw

Chins
4x5xbw+25 volume pr
one handed chins (hand om pols) 5 linkerhand, 6 rechterhand.

Machine row SS bent over raises
3x10 - 3x10

Overhead tricep extensions SS rope curls
3x12 - 3x12

Ab rollouts
2x8

- Prima. Was goed verrot, bijna besloten om al te gaan deloaden. 115 was wel de max voor vandaag. Nu deloaden. Paused close grip voor het eerst maar had 0,0 spanning meer. Chins volume upgraden, even een goed pr zetten daarop volgende cycle.

• #2.033
Net ME LB DELOAD

Deadlift
3x3x150

Glute bridges
8x60
8x90
8x120
8x140

GHR
2x10xbw

Leg extensions SS toe presses
4x12 - 4x8

Abs

- Gaarheid alom. kk moe en tentamenweek deze week. Heupen/onderrug nog in puin etc. Blij dat ik klaar was.

Haha deed samantha meer glutebridges dan jij?

Ik denk dat Samantha zich een beetje rijk geteld heeft. Ze heeft in ieder geval bewezen dat ze over dem hipthrusting powers beschikt.

Pardon? Ik heb alles netjes 10x gedaan en dat ook goed geteld. Ik ben nogal meticuleus als het gaat om reps opschrijven. :rolleyes:

Die jongen schaamt zich, niet zo gemeen doen.

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh, daarom had je schoentjes nodig, meneer gaat weer squatten :)

• #2.039
Pardon? Ik heb alles netjes 10x gedaan en dat ook goed geteld. Ik ben nogal meticuleus als het gaat om reps opschrijven. :rolleyes:

I stand corrected. Waarschijnlijk pompte je ze er zo snel uit dat ik ze niet gezien heb.

Die jongen schaamt zich, niet zo gemeen doen.

Je baalt gewoon dat je niet mee kon doen in het thrusting fest Chris!

aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh, daarom had je schoentjes nodig, meneer gaat weer squatten :)

Yesh, ben al een tijdje weer aan het squatten man (hoog volume, laag gewicht). Ik ben er om 7 vanavond, onze date is still on?

• #2.040
Net, ME UB Deload

Bench
3x3x100

CGBP
2x10x80

Chins
5x10xbw

BB rows
3x8x70

MP
3x10x40

Abs en zooitje stretches en ongein

- Was bij sportquest met de deserteurs van het USC kain en johan2. Prima deload, beetje pompen. M'n heup is nog lekker zuur.

Terug
Naar boven