jonggeleerd
Huge Freak
- Waardering
- 374
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom sowieso zulke hoge reps op de squat?
En gaat er nog Sheiko gevolgd worden dan?
ik ben 5x10 gestart op squat. dat is denk beter. 15 is helemaal afzien. beginnen op 50% dan opbouwen naar 5x10x70%. 5x10x85 was al best zwaar haha
misschien de boel ook een beetje aansterken met jumps en sprints? die shit kan zonder added weights.
Is ook precies wat er in de planning staat mijn beste Erwinnes. Ik heb half december nieuwe power perfects besteld en door gekloot van athleteshop (ik bestel daar echt nooit meer wat) heb ik de schoenen nog steeds niet. En ik wil eigenlijk alleen springen met die schoenen en niet op mijn verrotte all-stars (misschien een k*treden, ik weet) en zodoende. Sprints heb ik eigenlijk nergens ruimte voor maar boxjumps etc staat al langer op mijn lijstje.
Ik meek idd ook dat 5x10 goed is voor mn applicatie formulieren
Sprints heb ik nergens ruimte voor? Volgens mij kun je werkelijk overal sprinten, heb je toch geen gym voor nodig![]()
Sprints heb ik nergens ruimte voor? Volgens mij kun je werkelijk overal sprinten, heb je toch geen gym voor nodig![]()
jumps gewoon op je sokken dan? zie niet echt in waarom je daar schoenen nodig voor hebt.
Ik meek idd ook dat 5x10 goed is voor mn applicatie formulieren
niet eens gezien!Ik denk dat Samantha zich een beetje rijk geteld heeft. Ze heeft in ieder geval bewezen dat ze over dem hipthrusting powers beschikt.

Pardon? Ik heb alles netjes 10x gedaan en dat ook goed geteld. Ik ben nogal meticuleus als het gaat om reps opschrijven.![]()
aaaaaaaaaaaaahhhhhhhh, daarom had je schoentjes nodig, meneer gaat weer squatten![]()