Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel meer Sheiko schema's zijn er dan? Dacht dat dat excel bestand wel redelijk compleet was, op Sheiko voor bench na.Ik heb nog veel meer Scheiko schema's dan daar staan, krijg ik dan extra karma?
Johan ziet er wel uit alsof die een schema voor 2x per dag kan gebruiken
en geen abs omdat ik er wel klaar mee was. Lang niet zon LB pomp gehad.Net, ME UB
Bench vs chains (18 kg)
3x80
2x100
2x105
2x107,5 pr
1x112,5 pr
1x112,5
CGBP
7x100
5x100
5x100
Chins SS bent over raises
4x5xbw+20 - 4x10x6
Kaiser curls SS Kaiser tricep extensions
3x15 - 3x15
- Had er 2 gewild natuurlijk. Wederom mijn broertje die de kataboolste handoffs gaf. Dus toen maar 2 singles gedaan. De 2e set ging beter maar had geen 2 stuks geweest. Jammerdebammer.

. Toen was de tijd op, geen core, geen squats, geen kuiten. Wel een leuke training. Goeie tip gehad van Matthijs. Block pulls worden sterker, mag ook wel gezien 99% van de mensen sterker is van block dan conv.
- Kwam nog een rare oude gast (1.60 meter, 60 kilo, skinnyfat) naar me toe die nadat ik 3x185 had gedeadlift het "ook even wou proberen". Halve hernia getrokken na 6 posities uitgeprobeerd te hebben. Hahah waarom trek ik dat soort mensen aan.
LOL! Jammer dat ik dat heb moeten missen.![]()
Btw. Die keer van mijn 105 was er ook een chick die ook wel 100 wilde proberen en keihard faalde. Dat was ook grappig.
Oh heb die dingen nog nooit bewust gezien. M'n brein is vrij efficiënt om zulke homofiele onzin weg te filteren.
Deloaden binnenkort. Training an sich was goed.