AndroidHealthClinic

Johan's Log

Hoho, misschien kom ik dan ook wel even langs. Kijken hoe jullie de ruggen breken terwijl ik 12 setjes rug en biceps tot falen pomp.

Hoho, misschien kom ik dan ook wel even langs. Kijken hoe jullie de ruggen breken terwijl ik 12 setjes rug en biceps tot falen pomp.

nice. maar vrijdag is ook mijn beach boy dag man! dus biceps pompen en side raises etc... im all in for the blood circulating!

Goed om te zien dat je je prioriteiten op orde hebt. Dit belooft een waar spektakel te worden.

beter gaan we de hele training filmen en dan met een paar dope filters en muziekjes editten. instant dbb classic.

Ik zou daar zelfs grof geld voor betalen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.066
Dan is het geregeld. Er komt een DBB instructievideo voor rug en bicepoefeningen en combinaties en tevens zal Erwin de mythes omtrent het fenomeen "pomp" ontrafelen. Verder schat ik dat er een wedstrijd apekooien aan zit te komen en wellicht een overhead squat challenge. De gripgames zullen aan het einde van de meet starten.

Net, ME LB

Deficit deads (5-7 cm)
3x130
1x150
1x160
2x170 pr
3x160 pr

GM's
4x6x60

Squat
Volume gepompt tot 5x100

Leg extensions
4x12

Toe presses
4x8

Abs
circuitje

- Best oke, was erg traag en moe vandaag. Zag op film dat ik moeite heb om met een rechte rug te beginnen op de deficits. De 3x160 was met redelijk ronde rug maar werd niet ronder aldus Christoffel Salad Sheiko.

overhead squat challenge... die ga ik dus niet winnen.

en Liftophe is het wel gewend om roundback deads te zien in training

• #2.069
Net, ME UB

Paused bench
3x80
2x90
2x100
2x105
3x1x110

Paused close grip
3x5x85

Dumbbell rows
3x15x30

Single handed Chris presses
3x5x22,5

Abs, stretches en foamrolls en shit.

- Waardeloze training natuurlijk, afgelopen week verhuist en helemaal naar knaker. Maar niet hoger gegaan dan 110 aangezien dubbelen er niet eens in zat. 2x115 of meer was het doel haha. Pick your fights enzo.

Haha, oh lawd. Vandaag al even geoefend in het rek op apekooien. Chris had al besloten dat hij scheidsrechter gaat worden en het de battle of the ecto's gaat noemen.

battle of the ecto's :roflol:

• #2.071
Net, DE LB

Speed box squat
8x2x85

Squat volume
3x10x90

Speed deads
5x2x110

Glute bridges
8x100
8x140
8x160

Leg extensions SS toe presses
3x12 - 3x8

Edit: paar seconden falen op de towelhangen.

- Oke. Alleen in een warm hok met 25 stokzwaaiers. Niet zo chill op de DE dagen..

Laatst bewerkt:
Ik zie dat die elleppen flink belast worden. Ben je je stiekem extreem hard aan het voorbereiden op de apenkooi challenge?

Wat

• #2.077
Ik zie dat die elleppen flink belast worden. Ben je je stiekem extreem hard aan het voorbereiden op de apenkooi challenge?

Onbewust denk ik. Chris kwam eigenlijk met de towel hangs en ik wist niet hoe snel ik mijn deadlifts moest inruilen voor een poging in het rek. Verder ben ik door katabole verhuisperikelen wel een kilo of 5 afgevallen (all fat ofc.) wat voor alles k*t is behalve chins. Pepper thy angus dus.

Wat8.jpg

Hij gaf zelfs een demonstratie voor de battle of the ecto's

Idd, ook jij was semi-impressed

• #2.078
Net, DE UB

Speed bench vs band
8x3x70

Wide grip (pinkie) repouts
17x70
14x70
11x70

Chins heavy
tot 4x40
10xbw

Curls SS extensions
3x12 - 3x12

Abs

- Zo leeg als Leo en zo slap als een vaatdoek. Jammer, wel goede pomp. Chins moesten 3x5x40 wezen en van "speed" was ook niet echt te spreken op de benches. Heb 't erg druk op 't moment en dat eist zijn tol. Blij dat ik überhaupt nog even snel kon.

Waar zijn die side presses? Prioriteiten stellen!

8 maart, 19.00, Amsterdam. History will be written.

waar de **** moet ik parkeren eigenlijk? ik hoor dat het 2,40 per uur is voor de deur....

enne ik moet eerst ff speed squatjes en jumps. daarna ben ik available voor die ub wreckageeeeeeee RAAAh

Terug
Naar boven