AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Waar zijn die side presses? Prioriteiten stellen!

Kak, vergeten..

8 maart, 19.00, Amsterdam. History will be written.

waar de **** moet ik parkeren eigenlijk? ik hoor dat het 2,40 per uur is voor de deur....

enne ik moet eerst ff speed squatjes en jumps. daarna ben ik available voor die ub wreckageeeeeeee RAAAh

Parkeren kan graaatis achter het USC op een stukje braakliggend terrein. Leo parkeert daar ook altijd geloof ik.

Check wat er vandaag bij de ingang van het USC stond btw.. Dit KAN geen toeval meer zijn.

foto.jpg

:roflol: The word is spreading!

wtf!!! epic!

Wie heeft dat bord neergezet dan?

• #2.085
Net, ME LB

Deficit deads (plate en schoenen met hak)
3x130
3x150
3x160
5x150 zonder plate
- de schoenen verdoete me een beetje maar mocht niet op sokken.

Squat
3x80
3x100
2x120
2x120
3x120

GM
3x5x60

Leg ext.
3x15

Toe press
3x10

- Shitload aan foamrolls, stretches etc. Rechterbeen en linkerbil platgewalst.

- Deads gingen k*t. Kwam ook door schoenen met hak, verder voel ik me slap. De verhoging werd ff te hoog en omdat ik al de neiging heb naar voren te vallen is een verhoging vanaf de hak helemaal vernietigend. Squats waren raar om weer te doen. Stond als een rietje te bibberen onder 120 kg, goed voor het ego.. Heb wel zin in Sheiko, beetje back to basics. Verder moet ik mijn eating game weer even upsteppen enzo.

Wie heeft dat bord neergezet dan?

Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat dat dus voor kinderen is die zaterdag apekooien. Maar dat mag de pret niet drukken.

Laatst bewerkt:
Hoppa, weer aan de 120kg squat :)

• #2.087
Hoppa, weer aan de 120kg squat :)

Tja, het is iets!

Net, ME UB

Paused bench
tot 1x110 en Fx115..
4x100

Paused close grip
5x90
4x90

Dumbbell rows
10x35
10x45
10x55 pr

One handed bar presses
1x35 hooohoo, kk zwaar:roflol:
3x8x20

Facepulls
3x10

Extensions ss curls
3x12 - 3x12

- Paar kilo lichter en een genetische zwakte onderin de bench zorgen voor dit soort walgelijke taferelen. Vrijwel alle reps epic langzaam van de chest. Voelde me nog best goed vandaag eigenlijk en de 115 had ik gewoon moeten hebben. Maar goed, **** het ego maar even, nooit gedacht dat ik op de progressie van het LB zal moeten teren. Ben wel wat droger geworden en naast dat ik wat lichter ben geworden heb ik best wat definitie teruggekregen. "Geslaagde" ongeplande cut:rolleyes:

Ik denk na de meet vrijdag Sheiko beginnen of even deloaden en dan Sheiken, even kijken.

dawgie ego in de corner en volume draaien op die pauzed squats... ik zweer het man..

Jep, Paused Squats voor die Bench Fails te verhelpen!

• #2.091
Jep, Paused Squats voor die Bench Fails te verhelpen!

Squats voor grotere armen enzo toch? Big squat = big arms = big bench = baas van de club?

dawgie ego in de corner en volume draaien op die pauzed squats... ik zweer het man..

close stance, safety squat bar, lange pauze, beltless.

Ga niet paused squat Sheiko'en man. Ga al paused benchen denk ik. Ik ben nog geen paused prins zoals jij E. Ik blijf nog even een paused proleet voor nu en moet squatten praktisch weer aanleren dus lekker gewoon doen. En we hebben helaas geen safety squat barz.

oke, vrijdag nemen we geen pauzes!!! raahhhhhh!! half 6 rij ik thuis weg, hoop dat de kipfiles meevallen onderweg!

• #2.093
Net, Ratjetoe,

-Jumps, shitload reps tot navelhoogte, nooit eerder gedaan ivm knie eigenlijk. Leuk. Vond het best hoog:D
- Poging tot speedsquats en deadlifts maar elleboog was even naar knaker
- Single handed side presses
- Apekooi XXXXXL
- Benches
- Biceps
- Toe presses
- Flies

- Uiteraard alles met dropset/superset/excentrisch/concentrische piekcontractie en forced negative reps.
Best last van mijn elleboog en achterkant schouder gekregen maar was nog van woensdag. Veel plezier gehad met Canonballdeltoid Erwin, Lost legend Jesaja en Towelchinkoning Chris!

je jumps waren inderdaad epic!

• #2.095
je jumps waren inderdaad epic!

Thanks E! ik was allang blij dat ik een beetje kon volgen en mijn voortanden nog had. Chris wilde bloed zien.

Net, DE LB

Speed box squat
9x2x75

Squat volume (voor matthijs)
6x10x70

GM's
4x6x60

Lunges
3x8x40

Toe presses
4x10

Nogwat rommel, weinig tijd.

- Lekker getraind. 3 of 4 sets vd lichte squats met high bar gedaan. Best fijn. Wellicht Sheiko met high bar? Voel mn abdomen en wat rug regionen goed werken met die shit en kan beter overend blijven. Verder moet ik weer gaan eten, de magerheid slaat (weer) toe!

• #2.097
Zo, paar dagen goed ziek geweest. Toch met Sheiko begonnen:

Week 1, dag 1

Bench, paused
1x5x60
2x4x70
3x2x80
5x3x85

Squat, high bar
1x5x60
2x5x80
5x5x90

Bench, paused
1x5x60
1x5x70
4x4x80

Dumbbell fly
5x10 tot 16

Goodmorning
3x6 (moest 5x5)

- Good, wel even apart om nog een keer te gaan benchen na het squatten. Verder beetje roestig, vervelend dingetje overstrekt ofzo in mijn linkerbil tijdje terug. Kon er redelijk doorheen ploeteren, binnen 2 uur en had redelijk wat sneller gekund. Maxes redelijk laag ingezet. Alles -10 en mijn squat op 130 gezet, kijken wat er gebeurt.

een set squats onder de 100 kilo is geen werkset, Johan.

Terug
Naar boven