MuscleMeat

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.102
Net, Week 1, dag 2

Halting deads
1x3x95
2x3x115
2x3x133
4x3x143

Incline bench
4x6x60

Dips
5x5xbw

Deadlift from block
1x4x105
1x4x125
2x4x143
4x3x162

Lunges
5x5x20

Abs
Rollouts

- Boris gaat er blijkbaar van uit dat je sterker bent/even sterk met Blockpull. Johannes niet, godverdorie de laatste sets op mn tanden gehaald. Verder is er een hevige discussie gaande op het internet in hoe je de "deadlift up to knees" moet uitvoeren en het lijkt er op dat Broris iemand een keer heeft uitgelegd dat ze gepauzeerd moeten worden rond de knie en vervolgens doorgetrokken moet worden. Heb ik dus gedaan. Vond ze hoerig zwaar iig. Incline doe ik verder nooit en dips deed ik niet ivm sleutelbeen. Even kijken wat er gebeuren gaat, zelfs van dit volume/gewicht een apart gevoel onderin mijn triceps.

Heb het verder erg druk gehad met studie en heb woensdag niet kunnen trainen. Zit te twijfelen of ik morgen dag drie moet doen en maandag gewoon weer 1. Is allebei godsgruwelijk veel benches en squats.

Met verrotte knieën is dit goed genoeg om weer op te bouwen

what did I do? ik krijg gewoon een Belgische berisping :(

Inderdaad homie, niet haten!

Laatst bewerkt:
Waar vindt deze internet discussie juist plaats?

**** internetdiscussies, doe ze gewoon zoals je zelf wilt, ze helpen toch wel. Mensen hebben er op beide manieren hun voordeel mee gedaan.

• #2.105
Waar vindt deze internet discussie juist plaats?

Aantal fora en youtube enzo.

**** internetdiscussies, doe ze gewoon zoals je zelf wilt, ze helpen toch wel. Mensen hebben er op beide manieren hun voordeel mee gedaan.

Ja, dat is ook wat ik er uit haalde. Ik denk dat doortrekken beter is, ook wat zwaarder maar ik denk dat ik 5% lager ga zitten voor de block pulls "in ruil" daarvoor, ik weet niet waarom ik zo slap ben op block pulls maar dit kan niet de bedoeling zijn. Heb mijn max ook nog is op 190 ipv 200 gezet.

Je block pull is zo op niveau man met dit volume. Doe hem anders wat hoger als je nog steeds onder de knie blijft.

Keiharde trainingen Johan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga ook met sheiko beginnen, ben benieuwd.

• #2.108
Je block pull is zo op niveau man met dit volume. Doe hem anders wat hoger als je nog steeds onder de knie blijft.

Ja had hem al iets hoger gezet, net onder mijn knie waar ik de halting deads pauzeer zegmaar. Ja ik zie dat ik volgende week iets meer volume moet doen met een iets lager percentage. Zal waarschijnlijk beter gaan dan.

Keiharde trainingen Johan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga ook met sheiko beginnen, ben benieuwd.

Seamen! Thanks man en nice dat je ook Sheiko gaat doen! Kom je ook weer is langs, kunnen we samen Boris afpompen.

• #2.109
Net, Week 2, dag 1,

Squat (high bar)
1x5x65
1x4x80
2x3x90
5x2x105

Bench, paused
1x5x60
1x4x70
2x3x80
5x3x92

Dumbbell fly
5x10x14

Pushup
5x12xbw

Front squat
3x2x60
2x3x70
4x2x80 pr:roflol:

Goodmorning
5x5x60

-Moet er echt aan wennen deze shit, wel goed denk ik. Nog op een erg lompe manier de barbell geracked en bijna mn rug gebroken toen hij naar beneden kletterde. Gelukkig zat er niet zoveel op:o

Respect voor de pushups

waar wacht je nog op? uploaden :D

Absoluut uploaden!

Seamen! Thanks man en nice dat je ook Sheiko gaat doen! Kom je ook weer is langs, kunnen we samen Boris afpompen.
Het is inderdaad weer eens tijd om in het USC te trainen. Ik vind Sheiko na 2 trainingen al k*t trouwens.

• #2.117
Net,

Halting deads
1x3x95
1x3x115
2x3x133
4x2x143

Bench, paused
1x6x60
2x6x70
4x6x75

Block pull
1x4x105
1x4x125
2x4x140
3x4x150

Dumbbell fly

Lunges

- Beetje laf afgemaakt, pijnlijke onderrugpomp.

waar wacht je nog op? uploaden :D

untitle.jpg

Het is niet eens zo epic, jullie zouden alleen maar teleurgesteld zijn!

Het is inderdaad weer eens tijd om in het USC te trainen. Ik vind Sheiko na 2 trainingen al k*t trouwens.

Hahah ik ook man. Maar wel afmaken nu, is zo gay anders. Laat maar weten man, je lurkt nog steeds in de knaker whatsapp toch.

ahhhhw.. dem good ol' halting deads. wel pauzeren voor het terug zakken he!

vid or it didn't happen!

Terug
Naar boven