Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jumps zijn goed vóór squats inderdaad, lijkt toch e.e.a. te activeren.
Idem voor plyo pushups trouwens.
Jumps zijn goed vóór squats inderdaad, lijkt toch e.e.a. te activeren.
Idem voor plyo pushups trouwens.
Doe jij foam rolls voor of na training btw? Ik doe ze meestal vooraf met wat dynamisch stretchen en na de training statisch. Heb nogal wat knopen in mijn linkerbil (no homo) die mij belemmeren om mijn glutes goed te gebruiken bij squats en die rolls lijken wat te helpen.
Haha, Kain zet wat pr's en er wordt gelijk gehaat! Maar je hebt gelijk, ik wil ze er toch wel inproppen.
Ja dat heb ik ook begrepen idd. Doe ook die glute activatie shit met bands daarvoor.
Doe jij foam rolls voor of na training btw? Ik doe ze meestal vooraf met wat dynamisch stretchen en na de training statisch. Heb nogal wat knopen in mijn linkerbil (no homo) die mij belemmeren om mijn glutes goed te gebruiken bij squats en die rolls lijken wat te helpen.
Soms even een half uurtje rollen voor de TV thuis is trouwens ook wel lekka.
+ medicine ball throws dawgie... pwnen ook behoorlijk voor full body warming up. vooral de OH variant waarbij je ook uit je benen afzet.
erna is beter imo, geen directe onderbouwing voor deze uitspraak behalve persoonlijke ervaring. voor training foam rollen lifte ik juist slechter door.
De meningen over de kwestie "voor of na" zijn verdeeld, maar ik doe de IT-band/quads/glutes/kuiten/lats/bovenrug meestal vóór de training, en ook vóór de dynamsche warming up. Het heeft namelijk weinig invloed op kracht volgens mij.
Enige probleem vind ik altijd dat hams bijna niet te rollen zijn zonder de aan te spannen en dan heeft het weinig zin.
Soms even een half uurtje rollen voor de TV thuis is trouwens ook wel lekka.
Med ball shizzle is ook wel nice inderdaad, maar heb er tegenwoordig geen ruimte meer voor.
daar is dit ding dus echt geniaal voor: http://www.fysiosupplies.nl/oefenmateriaal/massage-stick-47-cm
heb hem helaas niet... vond het wat te duur.
Damn dat ziet er tempting uit. Ken je iemand die dat heeft of iemand met "kennis" die het aanraadt? Ik ben binnenkort jarig, teeheee!
Medicine ball throws ook gedaan, iets te enthousiast gedaan en daardoor mn glute wat overstrekt.

daar is dit ding dus echt geniaal voor: http://www.fysiosupplies.nl/oefenmateriaal/massage-stick-47-cm
Ik heb dit ding ook maar zie het nut er niet echt van in, leuk voor je kuiten en je onderarmen en that's it. Kan je beter de Thera Cane aanschaffen voor je bovenrug.
Gewone pvc buis is imo het beste. Zo'n normale foam roller die matthijs heeft bijv. is op een gegeven moment niet genoeg meer, naast dat dat ding ook van ellende uit elkaar gaat vallen. Vervelende met pvc kan wel zijn dat hij wat verschuift, maar dat hoeft de pret niet te drukken.
Die thera cane kan ook soms wel eens relaxed zijn, je kan hem hier wel eens proberen.