johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Net, week 1, dag 2,
Deadlift
1x5x100
2x5x115
2x4x130
3x4x140
Incline bench press
6x4x80
Dips
5x10xbw
Blockpulls
1x5x100
2x5x115
2x4x130
4x3x150 (belt)
Lunges
3x10x40
Curls
3x15x20
- Good. Loop weer is met een zure onderrug maar deads gingen op zich prima, blockpulls lijken beter te gaan en ik kon een belt lenen wat denk ik wel hielp. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen op de inclines en de dips enzo. Inclines maar wat gedaan en dips doe ik gewoon wat meer reps omdat anders mijn sleutelbeen ontploft maar kan me voorstellen dat je ze eigenlijk weighted moet doen.
Deze hebben ze btw waar ik train. Niks op aan te merken, de vorige was veel te zacht. Deze is iets harder maar kan me voorstellen dat de hardcore roller nog wat harder zou willen.
Deadlift
1x5x100
2x5x115
2x4x130
3x4x140
Incline bench press
6x4x80
Dips
5x10xbw
Blockpulls
1x5x100
2x5x115
2x4x130
4x3x150 (belt)
Lunges
3x10x40
Curls
3x15x20
- Good. Loop weer is met een zure onderrug maar deads gingen op zich prima, blockpulls lijken beter te gaan en ik kon een belt lenen wat denk ik wel hielp. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen op de inclines en de dips enzo. Inclines maar wat gedaan en dips doe ik gewoon wat meer reps omdat anders mijn sleutelbeen ontploft maar kan me voorstellen dat je ze eigenlijk weighted moet doen.
Welke spiergroepen "behandelde" je daar mee dan? Er werd onderarmen genoemd, maar dat lijkt me niet juist aangezien je beide grepen moet vasthouden?
Ergens gelezen dat je het beste een uur of 3 voor je training moet foamrollen, kan helaas niet meer vinden waar ik dat had gelezen.
Heb zelf trouwens deze: http://www.fysiosupplies.nl/oefenmateriaal/foamrollers/foam-roller-the-grid
Wel een aanrader, al zou ik de 1m versie nemen mocht ik het opnieuw bestellen (mits je de ruimte hebt).
Deze hebben ze btw waar ik train. Niks op aan te merken, de vorige was veel te zacht. Deze is iets harder maar kan me voorstellen dat de hardcore roller nog wat harder zou willen.
Laatst bewerkt:

herp derp. Maar met dit soort dagen maakt het niet zo heel veel uit lijkt me, topset moest 2x2x96 zijn oid. Welke cycles ga jij na je 29 doen eigenlijk? Zoals ik las in het log van Det Azathoth dat hij terugrekent van een meet en zo zijn cycles indeelt. Maar kan je dan bijvoorbeeld 37 drie keer achter elkaar doen als dat goed beviel (en dan wel tussen elke cycle shit lifts verhogen)?