- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok dan. Probeer je hier in ieder geval wat meer op te focussen dan, aangezien het er toch niet op lijkt dat boris je gewichten laat pullen waarbij je je verstand op 0 moet zetten en je agressie op 100. Nek is in de beginhouding al wat overextended trouwens.
Glutes eerder/meteen inzetten als je dat nog niet doet. Als je je romp stijf houd (met rug recht) is de enige manier om deze naar achter te bewegen door je glutes (en hamstrings) aan te spannen. Dit gebruik ik tegenwoordig ook als mentale cue en dat lijkt te werken.
Misschien is het ook beter om bij je setup niet met een kromme rug de stang vast te pakken maar dat ook al met een rechte rug te doen just in case (volgens mij heeft Kelly Starrett het hier ook nog over in z'n boek bij het stuk over deadlift). Altijd en overal gebruik maken van de 'hip hinge'.
De 2e set ziet er beter uit.
het duurt wel lang voor je gaat liften man... ik zat al een halve minuut naar je te staren voor er iets gebeurde.

Je weet dat je het gemaakt hebt als De Legende je spotter is.
Je weet dat je het gemaakt hebt als De Legende je spotter is.
Eeuwig zonde was dat inderdaad. Jij blijft ook elke keer dat je het filmpje kijkt hopen dat hij er opeens toch nog op staat.