Fitness Seller

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Johan, doe je die dumbbell overhead extensions met 1 arm, dus zeg maar 20 kg per arm? Of gewoon een 20 kg dumbbell met 2 armen?
Misschien een rare vraag in een PL-log, maar jij bent niet vies van wat pompwerk hier en daar, dus vandaar mijn vraag.

Vond het ook al behoorlijk pittige Tricep Extensions!

Hehe, de EZ bar en het rope station was bezet dus moest ik deze units doen. Het is met 2 armen dus. Ik heb ze al een jaar of 2 niet gedaan gok ik en ik herinnerde me dat mijn elleboog ontplofte bij 20 kg. Maar niet meer dus, dit was ook eigenlijk zelfs te licht voor pompen ik had alleen geen zin om een zwaardere dumbbell te pakken haha.

Ik ben blij dat er zoveel interesse is voor mijn dumbbell extensions! De cornerstone van iedere zichzelf respecterende pomper.

• #2.322
Net, week 1, dag 4, MPeeees

MP
5x45
5x50
10x55

1x60
1x65
1x70

Dumbbell shoulder press
8x18
8x22
8x26
6x30

Chins "heavy"
5xbw
5xbw+5
5xbw+10
5xbw+15
5xbw+20
5xbw+25
5xbw+30

Facepulls SS dumbbell cleans
12x20 - 12x10
12x20 - 12x10
12x20 - 12x10

Seated incline dumbbell curls
12x12
10x12
10x12

EZ lying tricep ext
3x10x30

Beetje springen --> teringhoog

- MP ging mwa, laatst 3x5 gedaan met erna een 9x55. Opzich maakt het niet zo veel uit met zulke gewichten. Dit is overigens met een max van 75, had al zo lang niet MP gedaan dat ik voor de zekerheid toch wat lager ben gaan zitten. Shoulder presses vond ik wel weer zwaar. Chins waren nog easy. Prima.

• #2.323
Net, Week 2, dag 1, squat

Squat
WU
3x95
3x110
6x125 pr

Paar lunges

GHR
15xbw
15xbw
15xbw

Leg extensions
20x50
20x50
20x50

Toe presses SS toe raises
18x - 25x
18x - 25x
18x - 25x
18x - 25x

Side bends
paar sets

Veel rolls en stretches

- Opzich prima, had er ook 6/7 gegokt. Begon niet zo lekker want mn pees trok wat en dat gaat toch in je hoofd zitten. -1 reps in de tank gelaten hehe. Ik wilde frontsquats doen als assistence maar gezien de pees gewoon vies gepompt en gestreched. Het waren de kuiten die erg strak stonden leek wel. Moet wel zorgen dat ik met squats wat meer volume maak na de drie "hoofd sets". Heb een filmpje voor evt squatnazi's en fans van Chris zijn kalmerende stem.

http://www.youtube.com/watch?v=RVWCZizHhb8

Je filmpje staat op prive man.

Netjes broeder !

Goed gesquat en welbespraakt

• #2.328
Gister, week 2, dag 2, Bench

Bench
WU
3x75
3x85
9x95

15x75

Dips
12xbw
12xbw
12xbw
12xbw

Chins
10xbw
10xbw
10bw

Cable row
8x40
8x50
8x60
8x70

Spider curls
4x15x30

Dumbbell ext.
4x12x22

- Had op mijn pols geslapen ofzo en mijn ellebogen en schouders voelden zeeeeer beroerd, geen idee hoe. Was eigenlijk van plan gewoon de reguliere sets te doen en op te rotten maar het viel allemaal wel mee. Qua repout heb ik volgens mij in mijn Wendler glorie dagen eens 10+ gehaald op 95 dus sowieso geen pr. Assistence wederom zeer licht gehouden en vies gepompt. en vies harde spierpijn in alleen mijn rechterbeen, wat is deze.

Goed gesquat en welbespraakt

Thanks homies.

hallo johan, vanwaar de keuze voor een camouflage pet in een sportschool?
probeerde je te schuilen voor iemand of had je last van de zon?

groeten

Naar die stem kan ik uren luisteren!

• #2.331
Net, week 2, dag 3 en 4, Deads en MP

Deadlift
5x100
3x120
3x140
3x157,5
1x170
1x180

MP
5x40
3x45
4x55
3x60
15x40

Snatch grip deads
5x80
5x100
5x120

- Dumbbell shoulder presses
- Chins
- Dips
- Toe raises

- Ging behoorlijk bagger, tyfusdruk met papers en scriptie dus gister niet getraind en 2 dagen in 1 dag doen heb ik een hekel aan. 180 voelde veulste zwaar voor 180 en er vertrok iets in m'n nek tijdens MP. Bleeuhh.

hallo johan, vanwaar de keuze voor een camouflage pet in een sportschool?
probeerde je te schuilen voor iemand of had je last van de zon?

groeten

Hallo Eddine, soms heb je geen tijd voor gel in hairs als je naar je werk gaat en vervolgens ga ik geen gel in hairs doen voor trainings. Dankje.

Groenten.

Naar die stem kan ik uren luisteren!

David attenborough is er niks bij!

Heb je ook al vaker gehad of niet, nek aids als je mp doet? Ik wel iig. Helaas nog geen oplossing voor gevonden. Ben sinds kort weer met OH presses begonnen, kijken hoe lang het duurt voordat ik deze keer mijn nek snap.

• #2.333
Heb je ook al vaker gehad of niet, nek aids als je mp doet? Ik wel iig. Helaas nog geen oplossing voor gevonden. Ben sinds kort weer met OH presses begonnen, kijken hoe lang het duurt voordat ik deze keer mijn nek snap.

Ik heb het wel eens eerder gehad ja.. Maar nu ik er zo over denk is het wellicht ook ergens met deadliften gebeurt. Het doet in ieder geval pijn om naar links te kijken, iets minder erg als toen ik het eerder had maar gewoon lekker k*t.

ai ai gel in hairs is muy importante voor een echte gladde joegoslaaf zoals jij

Deze man. Je lacht je de lul uit je broek.

Verder heb ik gewoon een uitgesproken ongezouten mening over de soldatenpers; dat het namelijk gewoon een k*toefening is (bijna net zo k*t als de frontsquat). Typisch zo'n oefening waar je in vergelijking met andere oefeningen nauwelijks gains op maakt, hoe hard je ook je best doet. En als het echt zwaar wordt ben je geneigd er een soort van staande incline press van te maken, leuk voor je onderrug ook...

Nee, dan kun je beter gewoon high incline seated presses doen, is veiliger, je bent biomechanisch in het voordeel en daardoor kun je ook nog eens meer gewicht verplaatsen.

Er zullen vast heel veel mensen het niet met me eens zijn omdat mp´en nu eenmaal meer hardcore is, maar dat zal me werkelijk waar aan mijn linkerbal roesten.

• #2.337
Net, week 3, dag 1, skwet

squat
WU
5x105
3x120
1x130

frontskwet
5x50
5x70
5x80

GHR
15xbw
15xbw
15xbw

Seated calf raises
4x15

- Gaat goed k*t afgelopen week, voel me slap en moe. Maargoed, gewoon aan de reps houden dan. Assistence sloeg ook nergens op verder. Lekker deloaden volgende week, haha.

Muy, muy importante. Ik ben al naar de barbier geweest van de week, het zal niet meer voorkomen.

Deze man. Je lacht je de lul uit je broek.

Verder heb ik gewoon een uitgesproken ongezouten mening over de soldatenpers; dat het namelijk gewoon een k*toefening is (bijna net zo k*t als de frontsquat). Typisch zo'n oefening waar je in vergelijking met andere oefeningen nauwelijks gains op maakt, hoe hard je ook je best doet. En als het echt zwaar wordt ben je geneigd er een soort van staande incline press van te maken, leuk voor je onderrug ook...

Nee, dan kun je beter gewoon high incline seated presses doen, is veiliger, je bent biomechanisch in het voordeel en daardoor kun je ook nog eens meer gewicht verplaatsen.

Er zullen vast heel veel mensen het niet met me eens zijn omdat mp´en nu eenmaal meer hardcore is, maar dat zal me werkelijk waar aan mijn linkerbal roesten.

Ik deel die gevoelens niet echt man, vind MP best leuk maar als we hier zo'n bank hadden voor de seated press had ik die ook graag gedaan. En frontsquats zijn erg nieuw voor me dus vind ik ook wel wel leuk, nu nog eens serieus gaan doen haha.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga weer is loggen jonge! Ik volg die shits.

Wat is je greep bij de front squat, doe jij ze als een bodybuilder?

• #2.339
Jep, zo doen de Branch Warren's van deze wereld ze. Als je last van je pols hebt kan je het ook eens met straps proberen.

Terug
Naar boven