XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
Net, Cycle 1, week 3, squats

Squat
WU
5x100
3x115
8x128 pr

Frontsquats
10x60
10x70
10x80 pr, ja doei, skoftig zwaar

Toe raises op leg press
4x15x110

Side bends
3x15x28

- Mooi, had 8 in mijn hoofd. 5x10x80 front ging hem never worden. Repout had veel van me gepakt plus ik was aardig moe. Wilde gister al gaan maar na een kort dutje na mijn werk werd ik nog veel brakker wakker dus ging vandaag maar. Morgen en vrijdag weer, dan een weekje skiën wat mooi in mijn deload valt.

Nein mann,

Ich meine die weite von die grippe

Bij mij zal het niet vies veel schelen qua grip maar goed, ik zal het voortaan behind the neck press noemen:(

Laatst bewerkt:
Squat begint al serieus te worden chef, ga zo door!

• #2.443
Net, cycle 1, week 3, bench

Bench, paused
WU
5x80
3x90
3x102,5
3x1x105

Close grips
5x10x65

Lat pulldown met V-handle
8x50
8x70
8x90

BB row
8x40
8x60
8x80
2x8x60

Curls
3x10x30

- Pittig moe en nog steeds rustig aan ivm sleutelbeen. Merk dat ik weer enorm moet wennen aan 100+ kg:o. Gevalletje 1 stap terug, nog 6 stappen terug. Ga het toch weer paused doen denk ik aangezien ik die snelheid kwijt ben en dat eigenlijk nog het beste voelt qua controle. De snelheid die ik had na Sheiko is volledig pleite.

Squat begint al serieus te worden chef, ga zo door!

Thanks man, gaat niet slecht qua squats inderdaad.

Not bad inderdaad Chesthan

Misschien kan je ook zo'n filmpje maken Johan. 10 minutes to 60kg.

• #2.447
"I ain't scared, I'm a man".

thank you dawg... NOW GET OUT THE WAY

• #2.449
Net, cycle 1, week 3, deads & MP

Cleans
tot 70

Deadlifts
WU
5x125
3x140
6x160

MP
WU
5x50
3x58
5x64 6f

BBB
5x10x45

Paar rugpompers

- Wat een leuke pomper zou worden werd een laffe attempt om alsnog de repouts te doen. Deadlifts niet voluit. De 6e rep met de MP was een moedergrinder. Beetje jammer maar ik kan iig weer voluit MP'en, alleen met de opwarming voel ik het sleutelbeen nog een beetje. Even de verloren "gains" inhalen. Nu inpakken.

• #2.450
Net, UB pomper

Bench, paused
10x40
10x60
5x80
5x90

Close grip
3x12x60

Cable row
4x10

Lat pulldown V-handle
4x8

Chest supported back raises
5x12x8

EZ curls
3x12x30

Overhead dumbbell extensions
10x22
10x24
10x26

- Eerste training na week skien. Alles nog heel gelukkig. Wilde squatten maar mn schoenen vergeten en mijn broertje kwam meetrainen dus woensdag geruild met maandag. Hou me deze week aan de reps verder. Lekkerr.

• #2.451
Net, cycle 2, week 1, squats

Squat
5x90
5x105
5x115

Paused squat
4x3x100

Lunges
4x10x40

Abs op bal

- Geen tijd voor kuiten. Voortaan 5x3 op paused squat (lange pauze). Wederom aan reps gehouden. Prima.

• #2.452
Net, cycle 2, week 1, MP

MP
5x45
5x52
8x60

BBB
5x10x47,5

Lat pulldown V-handle
4x8

YTW backraises
3 sets

- Weinig tijd weer. 5x10x50 gaat pittig worden. Repout was niet all out maar wilde eigenlijk een 10tje wat hem niet was geworden. Gaat wel weer beter met sleutelbeen. Goed gezien tijdgebrek.

Netjes die empeetje dawg. Must be the musclemeatchickenfiletrauwuitdezakboys. Die deadlift was wel hoereschraal trouwens. Kan je veul beter en je weeeet het.

Hoe komt het dat je geen tijd hebt altijd?

- Wat een leuke pomper zou worden werd een laffe attempt om alsnog de repouts te doen. Deadlifts niet voluit. De 6e rep met de MP was een moedergrinder. Beetje jammer maar ik kan iig weer voluit MP'en, alleen met de opwarming voel ik het sleutelbeen nog een beetje. Even de verloren "gains" inhalen. Nu inpakken.

- Eerste training na week skien. Alles nog heel gelukkig. Wilde squatten maar mn schoenen vergeten en mijn broertje kwam meetrainen dus woensdag geruild met maandag. Hou me deze week aan de reps verder. Lekkerr.

- Geen tijd voor kuiten. Voortaan 5x3 op paused squat (lange pauze). Wederom aan reps gehouden. Prima.

- Weinig tijd weer. 5x10x50 gaat pittig worden. Repout was niet all out maar wilde eigenlijk een 10tje wat hem niet was geworden. Gaat wel weer beter met sleutelbeen. Goed gezien tijdgebrek.

!!

• #2.456
Netjes die empeetje dawg. Must be the musclemeatchickenfiletrauwuitdezakboys. Die deadlift was wel hoereschraal trouwens. Kan je veul beter en je weeeet het.

Thanks E, MP zit nu dicht op oud niveau. Deads had er 1, max 2 meer ingezeten man. Maar point taken.

Hoe komt het dat je geen tijd hebt altijd?

Planning is wat minder de laatste weken. Heb op mijn fl**ker gekregen vandaag van de ijzergoden.

Net, Cycle 2, week 2, squats

Squat
WU
3x100
3x110
6x125 toen viel ik voorover bij 7
3x125 ik ging voor 9/10 reps in de eerste set dus aangevuld

Paused squat
5x3x105

GHR
3x10xbw

Calf raises
4x12

Abs op bal

- Ik was te veel bezig met snelheid maken en bij rep 7 schoot mijn kont te snel omhoog en rolde de bar in mijn nek. Bleek wel later dat ik een kromme bar te pakken had. Had dit ook nooit meegemaakt maar het ging allemaal best snel en kon hem voorover droppen. Baalde wel, ik had er zeker nog 2/3 reps bij kunnen doen. Combinatie van te gehaast liften/ge****te techniek en een kromme bar denk ik.

Verder alle tijd en alles kunnen doen;)

GM that b*ch out the hole, bro bro!!! brohan, chesthan a.k.a. the kipfilet animal.

• #2.458
Net, cycle 2, week 2, bench
WU
3x75
3x85
7x97,5

Close grip
5x10x67,5

Chest supported rows
12x40
3x10x60

V-handle pulldowns
4x8

YTW back raises
3x6x3x4

Seated incline dumbbell curls SS dumbbell tricep extension
3xpompx14 - 3x12x22

- Prima dagje. Ga stilletjes aan weer de repouts doen op bench, blijf nog wel ver van grinders af. Nog even en ik ga weer kappen met 5x10 op de close grip en stilletjes aan zwaardere sets maken.

GM that b*ch out the hole, bro bro!!! brohan, chesthan a.k.a. the kipfilet animal.

Ik wil al een tijdje weer GM's gaan doen eigenlijk. Beter neem je een keer die SSB zodat wij die permanent kunnen lenen E-man.

Ik zal het serieus overwegen.

• #2.460
Net, Coan week 1,

Deadlift
WU
2x147,5

Speed (90 sec)
8x3x115

Circuit 4x8 (90 sec/3 min)
Stiff legged deads
BOR
Chins
GM

- prima, voelde erg licht allemaal. Beetje aanvoelen welke gewichten ik op de assistence moet doen. Zat op 80/60/BW/50. Stiff gaan wat hoger. De rest niet veel.

Terug
Naar boven