johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
waren dat speed reps? meer sheiko minder 5/3/1/homo
Excuus geaccepteerd. Sheiko komt zeker weer een keer terug Grijs!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waren dat speed reps? meer sheiko minder 5/3/1/homo
Ja gaat goed met de kleine hoor, gisteren nog naar de dierentuin geweest en bij de zeeleeuwen wezen kijken. Toen wilde ze nog een zeeleeuwknuffel maar dat feest is mooi niet doorgegaan, je weet hoe kinderen zijn he, haha.
Whahahhaha ja hilarisch woesaaaahhh
Die kids heerlijk joh in dierentuin, hou op joh ze genieten de hele dag. Mijnes had een ijsbeer een makreel gevoerd, maar bleek dat die beer dat niet lustte whahahha
Moeten snel weer eens met onze kids een dagje Linnaeushof pakken, zou super zijn
doen we.
Zit in de laatste week op vrij laag volume idd. Normaal zit er een 3x5 of 5x3 achter maar vandaag wat minder. Heb na de trainingen overigens niet het idee dat ik nog wel ff wat extra's had kunnen doen, die repouts zijn wel tot 't randje vaak. Maar misschien ben ik lui![]()
Zit in de laatste week op vrij laag volume idd. Normaal zit er een 3x5 of 5x3 achter maar vandaag wat minder. Heb na de trainingen overigens niet het idee dat ik nog wel ff wat extra's had kunnen doen, die repouts zijn wel tot 't randje vaak. Maar misschien ben ik lui![]()
Gewoon erna nog wat high rep pompen. Kan nooit kwaad!