AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
True story.

Goede pomptraining afgelopen woensdag man, wel jammer van de laatste training maar de training erna kan alleen maar beter zijn moet je maar denken.

Goede pomptraining afgelopen woensdag man, wel jammer van de laatste training maar de training erna kan alleen maar beter zijn moet je maar denken.

Thanks Luuk. Woensdag was goed ja. En ja, vanaf nu kan het alleen maar beter worden. Moet zeggen dat ik ook niet zo lekker in mn vel zit nu. BW is iets gedropt en WSB valt best zwaar. Maar ja, zo komt er geen einde aan natuurlijk. Komt weer goed iig!

Food vandaag
-4 eieren, 2 brood, 100 gr kaas en ham, 0,5 liter melk
-110 gr brinta, 700 ml melk
-200 gr tartaar, 100 gr rijst, 100 gr wortelen
-100 gr notenmix, 500 gr kwark

Morgen ME UB met floorpresses. Even kijken hoe het voelt, afgelopen maandag met speedfloorpresses (floorpress uberhaupt nooit gedaan tot dan) voelde een beetje k*t.

Laatst bewerkt:
Ik mis de choco, misschien dat je daarom niet lekker in je vel zit?

Ik mis de choco, misschien dat je daarom niet lekker in je vel zit?

Nee choco alleen op trainingsdagen. Anders wordt het zwarte goud me net te anabool. En ik moet er van schijten..

Dat ik me niet lekker voel heeft te maken met de vakantie nog lijkt wel. In Bulgarije 1x een hele kip uitgekotst met bloed (vrijwel geen alcohol in het spel). En in Antwerpen een pizza met een toefje bloed (wederom, geen alcohol). Sindsdien ben ik niet helemaal 100%. Ik ga voor de zekerheid even langs de dokter om wat bloed te prikken oid.

Net,

UB ME

Floorpresses+chains (8 kg p stuk)
2x3x40+chains
2x3x50+chains
2x70+chains pr
1x80+chains pr
1x90+chains pr
1x95+chains pr
Fx100+chains
Fx100+chains
Fx85+chains
1x85+chains
4x85+chains pr
-:haha:

Incline Close Grip Bench Press
8x50
7x70
7x70
2x75
4x70

MP
8x45
7x45

Overhead tricep extension
8x15
15x12,5
14x12,5

BOR
3x12x50
-beetje pompen ivm schouder

Curls
20x20

-Nice. Wel helemaal naar de grutjes van deze week.

Laatst bewerkt:
Het ging al mis bij die onzekere walkout. Niet de krachtige 2 stappen zoals normaal.

Ik hobbel en zwieper inderdaad een beetje naar achter. Was me ook opgevallen.

sterke squat! nu zwaardere chains halen!

Chains zijn tot een 250 kg squat nog wel genoeg. Verder was de squat natuurlijk teleurstellend, denk dat er op een goeie dag nog wel veel meer in zit

Net,

DE LB Speed

Speedbox squats
9x2x70
1x80
1x90
1x100
-Als max 130 genomen. Moest in een bloedtempo door die kankerroeiers die de ruimte hadden "gereserveerd". Niet supersnel tot set 4/5, vanaf daar goed snel.

Single legged squats
3x10x20

Pullthroughs
3x12x21 pr

Facepulls
3x12x15
-Achterkant schouder wordt beter.

Leg raises
3x15xBW

-Lekker. Training ging snel. Volgende keer wat op de assists erbij gooien. Ga ook de miezerige pr's zoals van de pullthroughs bijhouden etc. op aanraden van Leo de Buffe.

Food
-4 eieren, 2 broodjes, 50 gr kaas
-liter melk
-200 gr kip, 100 gr pasta, saus en groente
-liter chocomel
-150 gr kip, 100 gr pasta, saus en groente
-500 gr kwark

Ik eet op het moment veel te weinig. Ik word sterker etc maar ik val af. Ik daal nu in vet en dit is absoluut geen cut. Morgen een dagje testen hoeveel ik er max in kan proppen. ME Food dag.

ME food dag lol, sterke training!

Prs bijhouden op pulltroughs. Zonde van je leven.

Idd man, waarom zou je dat doen? Werkt alleen maar verwarrend lijkt me.

Misschien een idee om wat minder schoon te eten als je aan het afvallen bent, gewoon wat simpele dingen toevoeg kan al helpen. PB&J ftw.

Ik doelde eigenlijk op het goed bijhouden van wat ik doe op de assists. Normaal doe ik eigenlijk maar wat en als het me een keer minder goed uitkomt doet het wat minder. Ik vergeet ook vaak wat ik precies heb gedaan.

De bedoeling ervan is dat ik in ieder geval niet achteruit ga in gewicht of reps. Niet dat ik geil op het dikgedrukte "pr" achter een random oefening oid. En het geldt uiteraard niet alleen voor pullthroughs maar gewoon de assists.

@fadder: Ik ben inderdaad van plan het wat smeriger te maken. PB&J? Pumping Ben&Jerry?

---------- Toegevoegd om 00:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:42 ----------

ME food dag lol, sterke training!

Thanks man. Ach, sterk..;) ja ik hoop dat er wat leuks uitkomt.

Laatst bewerkt:
nette squats man.
gaat goed vooruit ook.

hoe bevalt dat nou met chains trainen?

nette squats man.
gaat goed vooruit ook.

hoe bevalt dat nou met chains trainen?

Jouw avatar man:D

Ja thanks, ik vind het geen lelijke squat opzich maar het gewicht was verschrikkelijk natuurlijk. Chains is wel vet om te doen maar ik had er schijnbaar moeite mee. Het is hoerezwaar bij het unracken en redelijk licht in the hole maar ik heb er ook te weinig mee gesquat om er echt iets zinnigs over te zeggen.

Vandaag dus ME Food dag. Heb lang niet alles er uit kunnen halen want het ontbijt ging er pas om 12 uur in.

12:00- 100 gr brinta, 0,7 liter volle melk
15:00- Drie bolletjes met 100 gr pindakaas en hageslag en boter, 1 liter volle melk
18:00- 200 gram rundergehakt, 100 gr rijst
21:00- 50 gr notenmix, 1 liter volle melk, bier
00:00- 150 gr kip, 100 gr pasta, 500 gr kwark

Toch niet ontevreden. Zit na berekening rond de 5000 kcals. Volgende keer vroeger opstaan.

Laatst bewerkt:
Kijk dat gaat de goeie kant op. Op naar de 20k kcal!!

Jouw avatar man:D

Ja thanks, ik vind het geen lelijke squat opzich maar het gewicht was verschrikkelijk natuurlijk. Chains is wel vet om te doen maar ik had er schijnbaar moeite mee. Het is hoerezwaar bij het unracken en redelijk licht in the hole maar ik heb er ook te weinig mee gesquat om er echt iets zinnigs over te zeggen.

Vandaag dus ME Food dag. Heb lang niet alles er uit kunnen halen want het ontbijt ging er pas om 12 uur in.

12:00- 100 gr brinta, 0,7 liter volle melk
15:00- Drie bolletjes met 100 gr pindakaas en hageslag en boter, 1 liter volle melk
18:00- 200 gram rundergehakt, 100 gr rijst
21:00- 50 gr notenmix, 1 liter volle melk, bier
00:00- 150 gr kip, 100 gr pasta, 500 gr kwark

Toch niet ontevreden. Zit na berekening rond de 5000 kcals. Volgende keer vroeger opstaan.

oké, ben benieuwd wat het allemaal voor je gaat doen.

heb avatar al verandert :P

Terug
Naar boven