MuscleMeat

Johan's Log

cutten gaat wel aardig, ben ongeveer een halve a 1 kilo kwijt, maar flink wat droger. Gaat goed met de gewichten. missschien binnenkort die 100 op de bank.

• Topic Starter Topic Starter
Nou mooi man. Een 100 bank is netjes op 73 kilo. En wil het squatten lukken?

Squatten, the usual story. Beetje op en neer tot ver boven parallel. Ik doe nu trouwens sheiko dus ben de hele training eigenlijk aan t squatten en benchen. Ook squat gaat vooruit. Mag ook wel na 20 setjes per trainingsdag. Ik ga trouwens wat vroeger trainen vandaag, komt me beter uit. Dan zie ik je wel weer een volgende keer.

Laatst bewerkt:
Net,

DE LB Speed

Speed box squats
9x2x65
1x80
1x90
1x100
1x110

Single legged squats
3x10x30 pr
-Instabiele rechterknie meldt zich. Allejezus zwaar met rechts. Flikkerde ook een paar keer om tijdens de rechtersetjes, voel mijn knie nu ook een beetje. Weet niet of ik dit nu juist moet doen om de balans terug te krijgen of om er mee te kappen.

Pullthroughs
3x12x24,5 pr

Facepulls
3x12x17,5

Leg raises
3x15

Shoulder rehab meuk.

-Good one, een pomp in mijn onderrug alsof er een plank ipv een rug zit. Wel beetje last van rechterknie.

Food
-3 eieren, 100 gr ham en kaas, 2 broodjes, 0,5 liter melk
-100 gr brinta, 0,7 liter melk
-2 protein pannenkoeken
training
-liter chocomel
-3 protein pannenkoeken
-500 gr kwark

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Squatten, the usual story. Beetje op en neer tot ver boven parallel. Ik doe nu trouwens sheiko dus ben de hele training eigenlijk aan t squatten en benchen. Ook squat gaat vooruit. Mag ook wel na 20 setjes per trainingsdag. Ik ga trouwens wat vroeger trainen vandaag, komt me beter uit. Dan zie ik je wel weer een volgende keer.

Dat is het beste denk ik, lekker vaak doen. Heeft voor mij ook goed gewerkt. Maak ook een logje man, werkt wel als je neerzet wat je hebt gedaan en wat je eet. Kan je (hopelijk) na een tijdje zien dat je vooruitgang hebt geboekt. En je krijgt ongezouten kritiek op alles wat je verkeerd doet, wat ook handig kan zijn.

Laatst bewerkt:
Morgen ben nik rond half 7, 7u in de gym? Jullie ook?

ja ik zat ook al te denken aan een logje.

Veel pr's! netjes!

Beetje laat maar nee ik kan vandaag niet, morgen en donderdag weer. Hoelaat donderdag?

Thanks mr. Vegetta. Tot nu toe kan er elke week wat bij:)

Even kijken man, ik denk dat ik weer pas rond een uur of 7 kan. Het echte leven is helaas weer begonnen.

Hey stelletje schaamluizen! Ik zit hier nog op terschelling en kom morgen naar huis. Kan je rond een uur of 4 ofzo? Ff wat speed en massa op die schriele bovenlichamen kladsen.

Donderdag ben ik trouwens ook rond 7 uur in het usc

Even kijken man, ik denk dat ik weer pas rond een uur of 7 kan. Het echte leven is helaas weer begonnen.

Helaas wel..

Hey stelletje schaamluizen! Ik zit hier nog op terschelling en kom morgen naar huis. Kan je rond een uur of 4 ofzo? Ff wat speed en massa op die schriele bovenlichamen kladsen.

Donderdag ben ik trouwens ook rond 7 uur in het usc

Ah, Leo, terug van je katabole missie, was het leuk in de achtbanen? Mocht je er wel in met die Megapecs van je? Veiligheidsvoorschriften met die beugels enzo... Morgen heb ik college van half 6 tot kwart over 7. Ik verzin het ook niet. Dus het liefst ergens rond 8.

kom we gaan daarvoor dan rond 2-3 ofzo. De avond wordt een beetje lastig

Oke, maar wel vroeg dan, ik heb nog wat tijd nodig daarvoor. half 2? half 11 opstaan, geen probleem toch;)

Ik pak hier de veerpont van 11 uur, dan ben ik kwart voor 12 in het noorden, anderhalf uur rijden, dus kwart over 1 thuis. Shit pakken en dan kan ik rond 2 wel in het usc zijn. Dat wordt hardcore om 10 uur opstaan!!! Zie je dan ouwe pik

Isgoed, maar sms (als je dat alweer kan) of stuur een postduif ofzo als je om de een of andere Leo-reden vertraging hebt. Ik kan namelijk echt niet later dan 2 uur. Als jij bijv. pas om 3 of 4 uur kan ga ik s'avonds oke. Just to be sure.

Uiteraard, ik heb mn handen vandaag weten te leggen op wat kostbare stroom voor het draagbare telefoon toestel dus komt goed.

Net,

DE UB Speed

Speed Bench
9x3x55

CGBP
11x75 pr
10x75
9x75
8x75 vpr

Decline Dumbbellpress 1 minuut rust tussen sets
26x22
15x22
12x22
-Meer dan Leo

Overhead tricep extension
16x18
13x18

Side raises
2x10x12

Hammer curls
18x10
16x10

-Good one

Ga je bij die speed bench gewoon zo gauw mogelijk heen en weer, of laat je rustig zakken en explosief omhoog. En lock je em ook?

nette training man, vol pr's!

Ga je bij die speed bench gewoon zo gauw mogelijk heen en weer, of laat je rustig zakken en explosief omhoog. En lock je em ook?

Daar heb ik een beetje mee lopen experimenteren. Het beste voor mij om veel snelheid te creëren en in de goede baan te houden is om een heel korte pauze bovenin elke rep te houden en vervolgens weer explosief een rep te doen. Dan lock ik hem ook uiteraard. Ik heb ook een aantal setjes gewoon zo snel mogelijk gedaan en daarin was de lock questionable.

nette training man, vol pr's!

Thanks man.

Vanavond ME LB, voor het eerst rack pulls doen. Ik hoop 10 á 20 kilo boven mijn deadlift pr te komen en aangezien die walgelijk laag is, is dat hoop ik doable.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven