Sjaak47
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squatten, the usual story. Beetje op en neer tot ver boven parallel. Ik doe nu trouwens sheiko dus ben de hele training eigenlijk aan t squatten en benchen. Ook squat gaat vooruit. Mag ook wel na 20 setjes per trainingsdag. Ik ga trouwens wat vroeger trainen vandaag, komt me beter uit. Dan zie ik je wel weer een volgende keer.
Beetje laat maar nee ik kan vandaag niet, morgen en donderdag weer. Hoelaat donderdag?Morgen ben nik rond half 7, 7u in de gym? Jullie ook?

Beetje laat maar nee ik kan vandaag niet, morgen en donderdag weer. Hoelaat donderdag?
Thanks mr. Vegetta. Tot nu toe kan er elke week wat bij![]()
Even kijken man, ik denk dat ik weer pas rond een uur of 7 kan. Het echte leven is helaas weer begonnen.
Hey stelletje schaamluizen! Ik zit hier nog op terschelling en kom morgen naar huis. Kan je rond een uur of 4 ofzo? Ff wat speed en massa op die schriele bovenlichamen kladsen.
Donderdag ben ik trouwens ook rond 7 uur in het usc
Ga je bij die speed bench gewoon zo gauw mogelijk heen en weer, of laat je rustig zakken en explosief omhoog. En lock je em ook?