johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Ik ga morgen. Ik weet het. Maandag ben ik niks waard maar ik kan deze moeilijk overslaan.
Ik ga gewoon proberen om in het rek te maxen denk ik. Even kijken of ik zover voorover kan buigen dat ik niet me spine breek ofzo.
Laatste 2 dagen 10 uur pdag gewerkt. Veel gegeten, veel gezopen. Lang geleden dat ik dat is even lekker heb gedaan. Even kijken wat voor effect het heeft op max squats
Ik ga gewoon proberen om in het rek te maxen denk ik. Even kijken of ik zover voorover kan buigen dat ik niet me spine breek ofzo.
Laatste 2 dagen 10 uur pdag gewerkt. Veel gegeten, veel gezopen. Lang geleden dat ik dat is even lekker heb gedaan. Even kijken wat voor effect het heeft op max squats

Mocht niet eens 1 setje doen. Doordat ik én de verkeerde bands op goede spanning moest zetten én een hele constructie moest bedenken omdat er niemand was om te spotten met squats had ik geen tijd meer over. Dubbel Fuu. Wel redelijk blij met squats en magnesiumloze RDL's.
Maargoed, volgende 2 weken met chains dus. Dan weer 2 weken zonder. Daarna ergens een deload en dan begint het feest met de bands weer toch?
Na 10 minuten huilen ben ik over de snelweg gaan lopen, mensen toeteren, bijna doodgereden. Stopt er iemand die me meeneemt naar de benzine pomp, ligt mn portemonnaie thuis!!! 1,90 euro had ik nog in mn schrale zak maar is natuurlijk te weinig. Vraag ik aan de balie of ik een schuldbekentenis mocht tekenen, maar dat mocht alleen als ik nog niet bij de balie was geweest. Ondertussen was het al weer 3 uur na mn PWO shake. Eindelijk voor 1,90 maar getankt, rijden we de snelweg terug, keren bij de volgende afslag om mn auto te vinden, stond die een stuk verder terug nog en moesten we WEER dat tyfuseind door de binnenstad, snelweg helemaal tot het USC bijna en weer keren
Net thuis
Ongelooflijk, we hadden het er nog over.