XXL Nutrition

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga morgen. Ik weet het. Maandag ben ik niks waard maar ik kan deze moeilijk overslaan.

Ik ga gewoon proberen om in het rek te maxen denk ik. Even kijken of ik zover voorover kan buigen dat ik niet me spine breek ofzo.

Laatste 2 dagen 10 uur pdag gewerkt. Veel gegeten, veel gezopen. Lang geleden dat ik dat is even lekker heb gedaan. Even kijken wat voor effect het heeft op max squats:o

Johan jij ouwe faalbakker!!

Zondag verwacht ik een 180 kg squat + ultra strong bands 3x choked!!

Net,

Boxsquat against light bands
2x3x40
2x3x55
2x70
1x95
1x110
Fx115
1x110
1x105
-Ging lekker! De eerste 110 voelde erg goed aan, goede spanning naar beneden, veel explosiviteit omhoog. 115 ging ik te recht naar beneden en kwam niet goed op de box.

RDL
6x150
5x150
10x120
-Had geen magnesium. Fuu.

Opwarmen voor Frontsquats toen werd ik er ongehoord hard uitgesmeten:mad: Mocht niet eens 1 setje doen. Doordat ik én de verkeerde bands op goede spanning moest zetten én een hele constructie moest bedenken omdat er niemand was om te spotten met squats had ik geen tijd meer over. Dubbel Fuu. Wel redelijk blij met squats en magnesiumloze RDL's.

Geen light bands pikkie, waren super-mini bands ;)

Geen light bands pikkie, waren super-mini bands ;)

Ja, dankzij jou pik. Wel 2 rondjes om de bar gechocked dus. Maar dat wordt toch niet erkend:D Maargoed, volgende 2 weken met chains dus. Dan weer 2 weken zonder. Daarna ergens een deload en dan begint het feest met de bands weer toch?

Klopt

Net,

DE LB

Speedboxsquats met chains
10x2x60

Lunges
2x10x50 pr

Pullthroughs
2x12x45 (fullstack) pr

Facepulls
2x12x35 pr

-Nog goed gaar van gister eigenlijk, daarom van alles behalve de speedsquats een setje minder. Pullthroughs gaan vervangen worden door Dimeldeadlifts.

Pik!! Ik heb me toch een partij massa geburned net! Rij ik terug met een kapot raam door de regen, valt mn auto uit op de snelweg :eek: Na 10 minuten huilen ben ik over de snelweg gaan lopen, mensen toeteren, bijna doodgereden. Stopt er iemand die me meeneemt naar de benzine pomp, ligt mn portemonnaie thuis!!! 1,90 euro had ik nog in mn schrale zak maar is natuurlijk te weinig. Vraag ik aan de balie of ik een schuldbekentenis mocht tekenen, maar dat mocht alleen als ik nog niet bij de balie was geweest. Ondertussen was het al weer 3 uur na mn PWO shake. Eindelijk voor 1,90 maar getankt, rijden we de snelweg terug, keren bij de volgende afslag om mn auto te vinden, stond die een stuk verder terug nog en moesten we WEER dat tyfuseind door de binnenstad, snelweg helemaal tot het USC bijna en weer keren :fuu: Net thuis

****ed up Leo. Keep your head up, even when the road is hard never give up.

Hehe oke man

Pik!! Ik heb me toch een partij massa geburned net! Rij ik terug met een kapot raam door de regen, valt mn auto uit op de snelweg :eek: Na 10 minuten huilen ben ik over de snelweg gaan lopen, mensen toeteren, bijna doodgereden. Stopt er iemand die me meeneemt naar de benzine pomp, ligt mn portemonnaie thuis!!! 1,90 euro had ik nog in mn schrale zak maar is natuurlijk te weinig. Vraag ik aan de balie of ik een schuldbekentenis mocht tekenen, maar dat mocht alleen als ik nog niet bij de balie was geweest. Ondertussen was het al weer 3 uur na mn PWO shake. Eindelijk voor 1,90 maar getankt, rijden we de snelweg terug, keren bij de volgende afslag om mn auto te vinden, stond die een stuk verder terug nog en moesten we WEER dat tyfuseind door de binnenstad, snelweg helemaal tot het USC bijna en weer keren :fuu: Net thuis

:roflol: Ongelooflijk, we hadden het er nog over.

Op 1.90 naar huis gereden?

Net,

ME UB

Benchpress against chains
2x3x35 + chains
2x3x50 + chains
1x77,5 + chains
1x87,5 + chains
Toen herinnerde ik me dat vandaag triples en volgende week singles is:
3x85 + chains
3x90 + chains
3x90 +chains
-Vrij easy nog

CGBP
7x85 pr
6x85
6x85

MP
7x55
6x55

Vanaf hier vrijwel geen rust

BOR
5x40
5x60
10x80 pr
8x80
8x70
8x60

Dropset overhead tricep extensions en Curls

12x35 curl
12x21 extension
10x35 curl
10x21 extension
8x35 curl
10x18 extension

-Pompus Giganticus

Laatst bewerkt:
Goed gepompt man, rows gaan ook hard vooruit zo te zien.

Goed gepompt man, rows gaan ook hard vooruit zo te zien.

Thanks Luukert, die gaan idd goed. De laatste waren geen juweeltjes maar soit.

Tijd geen foodupdates gedaan. Geen zin meer in. Gaat nog wel redelijk goed allemaal. Vandaag was ook goed:

-100 gr brinta, 700 ml melk
-100 gr rijst, 150 witvis
-80 gr brinta, 600 ml melk
training
-liter chocomel
-100 gr pasta, 200 gr tartaar
-100 gr amandelen, 500 gr kwark

BW is langzaamaan eindelijk aan het stijgen, heb ook sinds kort de meest ranzige creatine in de wereld en dat werkt ook wel mee hoop ik.

Laatst bewerkt:
Merk jij iets van creatine? Ik heb nu al een aantal keren zo'n pot aangeschaft en gebruikt (iedere dag iets van 5 gram in de ochtend) maar krijg sowieso niet een echte kracht boost.

Gast druk jij nou 3x90 plus chains. Dus dat is 3x106 kilo? Dan ben je hard vooruitgegaan op de bank sinds wsb of niet?

Terug
Naar boven