johan22
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 278
Merk jij iets van creatine? Ik heb nu al een aantal keren zo'n pot aangeschaft en gebruikt (iedere dag iets van 5 gram in de ochtend) maar krijg sowieso niet een echte kracht boost.
Weet ik eigenlijk nog niet, gebruik het nu maar een weekje ofzo en ik weet niet wanneer het eventueel zou moeten werken? De laatste paar trainingen gaan in ieder geval prima en mn BW gaat ook iets beter (misschien vocht vd creatine?) Ik heb me ook laten vertellen dat als je monohydraat hebt, je met 5 gram redelijk laag zit. Ik heb een esther (of hoe je het ook schrijft) en dan zit je met 5 á 10 gram goed geloof ik.
Gast druk jij nou 3x90 plus chains. Dus dat is 3x106 kilo? Dan ben je hard vooruitgegaan op de bank sinds wsb of niet?
Ja is natuurlijk niet echt 3x106 kilo maar idd, het gaat goed. Er was zelfs nog een pietsie beetje ruimte over!11!!!11!!
Vandaag weer een prima training:
ME LB
Ivm onze gay-manager die geen buffe-mensen-in-wording in zijn gym wilt hebben heeft hij de chains en bands verbannen, daarom high box squats (op het randje parallel)
2x3x45
2x3x60
2x3x80
2x90
3x110 pr
3x115 pr
3x115
3x120 pr
-Telkens had ik nog wat ruimte over, toen besloot ik een dubbel te gaan doen met 120 en dat werd een trippel. Nice.
RDL
6x160
4x160
5x150
Frontsquats
8x75 pr
8x75
-Uit mijn tenen. Letterlijk.
-Totaal gebroken, gister gemaxed met UB, vandaag 10 uur pannenkoeken rondsjouwen en nu dit. Wel goed getraind, jammer genoeg wel last van rechterknie na frontsquats.

Echt k*t was het ook niet, alleen beetje slapjes.