- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie pr man! zeker na 2 fails
maar met de boelelaan bedoel ik het USC eigenlijk he. train je daar dus? is dat gewichthefhok er nog?

En ja het USC is verhuist naar Sciencepark. Er is ook een nieuw gewichthok, meer ruimte, meer licht en meer roeiers. Ene kant wel leuk alleen de anaboliteit van het oude hok haalt het nog niet.

aanhechting onder knie, kan ook door veel push press komen he?
verder lekker aan het pompen nog man
Maar even uitstellen dus. Bovendien krijg je met push presses (als je dan knie problemen krijgt) meestal last van de bovenste aanhechtingen dacht ik een keer gelezen te hebben. (Of de zogenaamde "jumpers knee"). Maar thanks iig Mikert.Gewoon kalm aan doen met squats e.d.
Deadlifts kun je volgens mij wel gewoon blijven doen.
Sterke training trouwens!
Daarna weer een maand opbouwen en dan hopelijk smerige gore squat en deadlift pr's zetten met Wendler.Rust houden, dat is het enige wat daadwerkelijk helpt. Ik heb het niet gedaan en loop al een kleine 3 jaar met dezelfde klachten. In het dagelijks leven heb ik er gelukkig geen last van. Verder blijft het bij een beperkt volume op mijn LB dagen, leg extensions en leg pressen kan ik helaas niet meer. Squatten weinig last, maar niet te frequent. Het enige supplement dat nog enigzins wat bijdraagt is oesteobolin-C. ****ed up blessure, doe rustig aan.

Ik weet niet hoe ernstig je blessure is, gewoon de oefeningen die pijn doen uit je schema halen. Hier kom je achter door ze uit te voeren, gewoon proberen dus.
ik zou je squats er wel in laten, probeer ze rustig op te bouwen. kijk je hebt wel sterke spieren nodig voor sterke joints. probeer ook kritisch te zijn op hoe je ze uitvoert. zijn je knieën goed naar buiten, geen forward knee movement, below parallel, dit zijn allemaal puntjes die irritatie kunnen veroorzaken als je ze niet goed uitvoert.
Bij (low bar) squats is het vaak als je last hebt van je knieën, doe je teveel met je knieën en te weinig met je kont. Eerst knieën naar voren en op die plek houden.
Knee sleeves zijn ook geen slecht idee, als je er al een lange tijd last van hebt kan het voor extra warmte zorgen. a warm ligament is a happy ligament. maar het is niet een oplossing voor iets wat in techniek kan liggen.
Kortom: ik zeg niet dat je je squats niet goed uitvoert, ik heb ze niet gezien, maar wees kritisch het probleem kan daar in liggen.
ik hoop dat je er iets aan hebt![]()
Hmm.. Dan ga ik dat zeker doen met die box. Keertje afspreken, kan je ook ff kijken.