AndroidHealthClinic

Johan's Log

gaan jullie toevallig om 2 uur?

• Topic Starter Topic Starter
2 uur zou op zich kunnen. Ik sms Leo vanavond wel even mocht zijn aars zich niet op DBB bevinden vandaag.

Hopelijk hersteld je knie een beetje snel man! Zou je trouwens niet wat meer bovenrug in je schema doen?

Hopelijk hersteld je knie een beetje snel man! Zou je trouwens niet wat meer bovenrug in je schema doen?

Thanks man. Ja het is niet zozeer een blessure. Het is meer een potentiële blessure wat nu nog een irritatie is.

Ja op rug dag is het enige lat pulldowns eigenlijk.. Misschien even facepulls erbij trekken. Chins doe ik nog even niet. Thanks iig.

Net,

Rug/biceps

GM's
3x8x85 pr

BB Rows
10x85
10x85
12x85 vpr

Lat Pulldown
8x77
8x77
10x67

Machine low row
3x12x60 oid

Standing calves machine
3x20x70

BB Curls
3x8x28

Waisted. Geen facepulls want het touwtje was kwijt. Ben wel al stukken beter. Alleen nog een snotneus en een beetje moe. Verder prima gepompt. Nu het eten weer serieus oppakken want ik heb flink gecut toen ik ziek was.

eten zul je! :D

Vandaag Borst/triceps

Bench Regular grip
2x3x45
2x3x60
2x3x80
2x90
2x103 prtje
3x100
3x100
2x100

GCBP
6x80
6x80
6x80

Dumbbell press
8x24
7x24
6x24

Chest press machine
3xpomp

Had een k*tdag vandaag. Niks aan te doen. Wel redelijk kunnen pompen. Aanhechting knie zeurt nog steeds.

En al een beetje het sorinex rek lopen bekijken?

Ja ze waren de boel in elkaar aan het flansen. Zelfs Tom deed mee. Daardoor kon ik dan weer geen magnesium pakken met het benchen. Maar het zag er wel prima uit allemaal.

het rek ziet er mooi zwart uit, ik denk dat we het maar wat witter moeten maken met magnesium. WOEHAHAHA... ahem

het rek ziet er mooi zwart uit, ik denk dat we het maar wat witter moeten maken met magnesium. WOEHAHAHA... ahem

Hahah heel flauw. Ik heb vandaag even lopen experimenteren maar volgens mij valt er wel iets te in elkaar te flansen want zo als het er nu uitziet is het een fancy, overpriced, semi-hardcore optrekrek.

Vandaag, Schouders.

MP
2x3x50
2x50
1x60
1x65 pr
1x70 pr
5x60
5x60 vpr
-Bam, heb de boel op film. De 70 was echt buttugly maargoed, hij is binnen.

Speed bench
8x2x55
10x55

Dumbbell shoulder press
16x24 pr
12x24
7x24

Side raises
3x10x8

Calves
3x18x80

Nog wat kabeltjeruk voor le kapsels.

-Al heel lang niet meer gemaxed op MP. Ben tevreden. En omdat ik vorige week ziek was woog ik maar liefst 77 kg vanochtend dus nog 7 kg voor de BW MP:o Aanhechting onder de knie doet elke dag meer pijn. Ik doe niks meer en het wordt juist erger. Morgen afspraak maken.

Straks gaat het nog lukken ook die bw mp. Goede training pik.

perfecte press! je houd je ellebogen goed voor de stang zodat deze in een rechte lijn omhoog gaat en niet naar voren drukt. niets op aan te merken, als je zo doorgaat haal je de bw press wel!

edit: heb je de 70 ook op film? mss is 'ie butt-ugly maar je kan er wel van leren

Laatst bewerkt:
Thanks jongens, ja heb de 70 ook maar er ging wat mis gister. Ik gooi hem ergens in het weekend er op. En Kingcain, hij lijkt in de verste verte niet op de 65:roflol:

Net, Rug/biceps

GM's
8x90 pr
8x90
Toen geswitched naar Pinned GM's (die ik voortaan ga doen).
8x80
8x80

Lat Pulldown
8x67
8x77
8x87 pr

Toen bedacht ik me dat ik eigenlijk eerst rows moest doen..
BB rows
12x70
12x80
12x80
Dropset
10x70
10x40

Machine low row
3x10xpomp

Hamer curls
8x16
8x14
8x12

Lekker gepompt. Knie voelt alweer wat beter, heeft ook te maken met het feit dat ik nu niet meer in de zwaarste versnelling fiets (waar hij op vast stond) en nu weer lekker in zn 2 kan fietsen. Fietsen en opstaan doet al geen pijn meer.

Verder gaat er per dag lekker een pakje slagroom bij in een poging om bij de echte dik.. sterke mannen te horen. Eet nog steeds te weinig. Ga het ook maar weer eens bijhouden.

woehoe dikke mannen!!!!

wat ik er van kan zien, heb ik je al gezegd, is vooral balans, je drukt hem ietsjes naar achteren. maar dat is echt mierennken, als je aan je max zit gaat het er niet meer of het perfect is. perfect is de vijand van goed! nu nog wat meer eten en dan ga je wie ein dolle!

Haha mooie battle man, maar je hebt 'm wel! Respect.

Terug
Naar boven