AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Mja, normaal doe ik die machine presses niet en ik ben die *%!@% speedbenches vergeten. Maar dit kan in principe wel hoor, ga vrijdag pas weer actief de schouders gebruiken.

Ben overigens net naar de fysio geweest, gaat prima, weer nieuwe sporttape gehad en nu weet ik ook hoe vrouwen een waxbeurt ervaren.

Hij heeft gelijk mijn rug lekker gekraakt. Verder had ik een tijdje terug tijdens closegrippen een tik in mijn linkerpec en dit is eigenlijk toch wel behoorlijk opgezwollen. Spiertje verrekt aan de bovenkant van mijn linkerpec. Geen last van bij closegrips of benches maar ga de closegrips komende 2 weken maar even op volume doen ipv intensiteit. Ik denk de bar per ongeluk te hoog laten zakken en met 100 kg vond die aanhechting dat niet zo tof.

Dus nog 2 weekjes leg pressen en extensionen en denk dat ik woensdag misschien wat light squats en deads ga doen en dan over een week of 2 vanaf 50% beginnen!

Sterke mp man, deze manier lijkt je goed af te goed zo te zien.

zei 'ie dat het beter was geworden?

Laatst bewerkt:
Sterke mp man, deze manier lijkt je goed af te goed zo te zien.

Thanks Luuk, alleen is sterk een BW MP voor mij. Verder vind ik dit idd een goeie manier om de presses in de lucht te gooien. Geleerd van een oude wijze legende die op zijn pad naar buffheid verdwaald is geraakt. Goed dat jij ook weer aan het loggen bent!

zei 'ie dat het beter was geworden?

Nou hij vroeg mij hoe het ging en ik zei "prima" dus nam hij dat van me aan;) Ik heb iig geen last meer, niet tijdens trainen (high rep leg presses) en niet na het trainen dus gaat goed.

hoe laat ga je?

Beuhh uurtje of 2 weer doen?

Ja gaat prima, eet nu structureel meer dan eerst. Het is voor het eerst 80+ nu denk ik.

Food vandaag
-80 gr brinta, 500 ml melk
-150 gr tartaar, 100 gr pasta, 200 gr broccoli
-150 gr kaas, 500 ml melk
-250 gr zalm, 100 gr pasta
-500 gr kwark, 200 ml slagroom of 100 gr cashew
-Door de dag een halve chocoladeletter

ja is prima, maar niet weer om 3 uur aan komen kakken!

ja is prima, maar niet weer om 3 uur aan komen kakken!

ap8fet.gif

Net,

Knierehabmeuk

Leg press
3x15x120

Leg extension
3x15 per been

GM's
8x90
8x100 pr
8x100

BOR's (Yates grip)
10x80
10x90 pr
10x90
Dropsettend verder
10x80
10x60
12x40

Light squats
3x8x40

Pullups
3x8xBW

Hammers
8x18
Vanaf daar dropset tot 2 kilo:o

-Prima training. Heb vanacht amper slaap gehad door een geweldig dikke knoop ter hoogte van mijn schouder op mijn trap die verschrikkelijk uitstraalde naar mijn schouder waardoor ik 100 x wakker ben geworden. Nog nooit gehad, Misschien door stress --> houding --> knopen.

Die Yates grip vond ik geweldig meevallen, dikke latpomp. Ook mijn biceps waren voor mijn gevoel 60 cm+ na de dropset. Toch redelijk voor 36 cm guns:roflol:

Food
-100 gr brinta, 600 ml melk
-30 gr brinta, 300 ml melk
training
-liter choco
-200 gr tartaar, 100 gr pasta, wortelen
-100 gr kaas, melk
-500 gr kwark, nog wat

die hammer waren echt een spektakel om te zien! voor al de rep-out met de twee kilo's

Hoezo zo veel zuivel, kaas enzovoorts? En waarom geen kip/brood/fruit/whey etc.

Veel grootheden in het pl hok consumeren grote hoeveelheden zuivel. Johan is dus goed bezig om op zijn manier ook een legende te worden.

Opzich is er niks mis met zuivel, maar om als maaltijd alleen kaas met melk te gaan eten..

ik zie ook brinta en tartaar staan

haha moet er niet aan denken droog 100gr kaas met een beker/pak melk :roflol:

die hammer waren echt een spektakel om te zien! voor al de rep-out met de twee kilo's

Ik deed het dan ook voor jullie eigenlijk, ik ben een showman:)

Hoezo zo veel zuivel, kaas enzovoorts? En waarom geen kip/brood/fruit/whey etc.

Tja, dat heeft een aantal redenen

-Ik ben aartslui
-Ik heb het redelijk druk op het moment
-Kaas en melk etc zijn erg makkelijk en ik vind het lekker

Als ik 2 borden voor me had met in het ene kip en rijst en de andere kaas en melk ga ik voor de kip.

Whey ga ik maar eens halen, ben dan niet helemaal naturel meer maarja je moet wat.

Veel grootheden in het pl hok consumeren grote hoeveelheden zuivel. Johan is dus goed bezig om op zijn manier ook een legende te worden.

Dit is eigenlijk de hoofdreden.

'cos he's hardening the **** up

Yar.

Opzich is er niks mis met zuivel, maar om als maaltijd alleen kaas met melk te gaan eten..

Enige wat mist zijn carbs eigenlijk. Misschien wordt dit nog aangevuld met wat nachochips:)

haha moet er niet aan denken droog 100gr kaas met een beker/pak melk :roflol:

****ing lekker, gewoon blokjes kaas. Als ik vroeger op bezoek ging bij mijn opa en oma stond er altijd een enorme schaal met kaas en worst. Mijn opa en oma zijn dan ook kk buff.

Terug
Naar boven