Fitness Seller

Johan's Log

nice van de press. hopelijk is het tentamen goed gegaan!

was leo trouwens met jou mee of is hij nu officieel ingestort? :)

• Topic Starter Topic Starter
Press ging best idd. En dat tentamen.. tja, als ik het niet haal heb ik mijn premaster jaar niet en dan moet ik maar IFBB pro worden ofzo.

Niks van Leo gehoord trouwens, dacht dat hij met jullie mee was? Misschien ligt hij ergens in een greppel na dat feestje van zn zus oid.

Mp woehoe

ik hoop dat je hebt gehaald, verder was leo ook niet bij ons. was saai, sjaak was ook al na een uur weg (forever alone!)

hoe laat zullen we woensdag gaan?

Food
-75 havermout, 4 eieren, 400 ml melk, stroop
-110 gr brinta, 700 ml melk
-250 gr tartaar, 100 gr pasta
-50 gr zalm, toastjes
-500 gr kwark, 100 gr kaas

Ik weet het niet zeker maar ik zou zweren dat ik nog een brintameal had gegeten maar mijn brintavoorraad zegt wat anders.. Geeft maar weer aan dat ik verdomd goed op moet letten dat het tijd is om te eten want mijn maag heeft een heel andere klok dan mijn hoofd. ****ing zonde.

Misschien kan je een soort alarm instellen op je horloge oid? Pro bb'ers doen dat ook.

Greek General:
"Alright boys, 300 of them we got. Now down your PWO Shake and get your BCAA's in. Tonight its brown rice and tuna. Tomorrow morning oats and Whey."

Greek Soldier: "Sir, We have run out of oats, Sir."

Greek General: "WHAT?? (Echoes through the mountains).
NO OATS NOOO OAAAATSSSS
Boys. It was good knowing you." (Shoots himself in the head)

Greek Soldier: "What a fool. We had Oatbran"

Greek Soldier #2: "Im on Keto, and we have NOOO EGGSSSS"

Greek Soldier #3: "F***. I just got diagnosed Lactose Intolerant"

Greek Soldier #4: "Tomorrow is my cheat day hee hee hee"

Greek Soldier #5: (posing)

Greek Soldier #6: "3:59pm.... one more minute and its time for meal#4"

Net,

Kneerehabextensionmeuk
3x15xpomp

Pinned GM's
8x100
8x105 pr
8x105

Rows (Yates grip)
10x95 pr
10x95
10x90
dropsettend:
10x60
10x40

Pull ups
3x8xBW

Light squats
3x10x40

-Knie blijft irriteren, lichtelijk, maar toch irriteren. Ik denk dat ik er gewoon een beetje doorheen moet trainen. Helemaal pijnloos gaat het niet worden hoewel "pijn" een groot woord is. De rows met 95 waren niet moeders mooiste maar dat was die 90 van 2 weken terug ook niet en de 90 van vandaag was veel stricter. Gaat prima denk ik. Pullups doen ook weer mee, binnenkort volume weer opbouwen en dan kijken of weighted wil.

Food
-120 gr brinta, 700 ml melk
-80 gr brinta, 500 ml melk
training
-liter chocomel
-200 gr tartaar, 80 gr pasta
-90 gr havermout, 4 eieren, 200 ml melk
-500 gr kwark en wat pistache hoop ik.

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Misschien kan je een soort alarm instellen op je horloge oid? Pro bb'ers doen dat ook.

Greek General:
"Alright boys, 300 of them we got. Now down your PWO Shake and get your BCAA's in. Tonight its brown rice and tuna. Tomorrow morning oats and Whey."

Greek Soldier: "Sir, We have run out of oats, Sir."

Greek General: "WHAT?? (Echoes through the mountains).
NO OATS NOOO OAAAATSSSS
Boys. It was good knowing you." (Shoots himself in the head)

Greek Soldier: "What a fool. We had Oatbran"

Greek Soldier #2: "Im on Keto, and we have NOOO EGGSSSS"

Greek Soldier #3: "F***. I just got diagnosed Lactose Intolerant"

Greek Soldier #4: "Tomorrow is my cheat day hee hee hee"

Greek Soldier #5: (posing)

Greek Soldier #6: "3:59pm.... one more minute and its time for meal#4"

The ****:roflol:

Ja ik heb geen horloge maar zou het wel op mijn mobiel kunnen zetten. Soort van Luftwaffe alarm zou wel toepasselijk zijn.

Laatst bewerkt:
Jij ook goede voeding man, in ieder geval genoeg kcals. Verder nette rows en die good mornings waar voel je die het meeste?

Zonet de "sweet spot" geraakt van mijn havermoutpannenkoeken. Ingrediënten ook voor Mister Kain:

-90 gr havermout
-4 eieren
-+-200 ml volle melk
-theelepeltje kaneel

*Blenden tot het fijn is
*3 flinke pannenkoeken van maken

Voedingswaarden:
Kcal: 780
E: 46
K: 65
V: 38

-Evt op te pompen naar een smerige 1500+ kcal met stroop/pindakaas en een liter melk om het door te spoelen.

Heb met andere hoeveelheden geëxperimenteerd en soms zat ik extreem snel vol of was de boel best hard geworden. Nu was hij perfect! Drie zachte units en there's room for more!

Jij ook goede voeding man, in ieder geval genoeg kcals. Verder nette rows en die good mornings waar voel je die het meeste?

Ja ik moet me er op focussen maar het gaat beter. GM's het meest in onderrug en quads.

Nice, thanks voor het recept! Ik ga het snel zelf proberen.

Food
-90 gr havermout, 4 eieren, 500 ml melk
-100 gr brinta, 600 ml melk
-200 gr tartaar, 80 gr pasta
-500 gr kwark, 2 mandarijnen, ...

Morgenavond Benches baby.

Gister niet getraind, had tot laat een belangrijk tentamen, te weinig gegeten en met de sneeuw was zou het een suicide mission worden. De gebruikelijke excuses..

Net,

Benchpress
5x95 pr?
5x95
5x95

CGBP
10x70
10x70
10x70

Incline DB
10x22
10x22
10x22

Light squat
10x50
10x50
10x50

Kniemeukextension
3x15xpomp

-Kreeg bij de derde rep van de eerste set van 95 een verschrikkelijke kramp in mijn hamstring en op mijn tanden de 5 reps nog gehaald. Daarna ging wel. CG's en inclines rustig aan gedaan ivm overrekte borstaanhechting. Voel er niks van maar er zit wel een flinke bobbel dus maar even rustig.

Knie blijft een beetje vervelend doen maar alweer minder dan vorige keer. Ik ga nu gewoon rustig het gewicht opvoeren.

Vrij snel klaar, flinke pomp going on iig.

had je niet al eens 5 x 95 kg geclosegripped?

Verder is dat hamstring probleem natuurlijk een vormfout, je curled je te ver omhoog, daar waar je je juist de bank in moet leg extensionen

had je niet al eens 5 x 95 kg geclosegripped?

Verder is dat hamstring probleem natuurlijk een vormfout, je curled je te ver omhoog, daar waar je je juist de bank in moet leg extensionen

Ja klopt ja, maar voor de gewone bench nog niet dacht ik. In ieder geval niet 3x5.

Ja treu, was erg krampachtig bezig. Hoe is het met je ziekte? 20 kilo verloren? Wanneer ga je weer trainen loden Leo?

Food:
training
-Liter chocomel
-150 gr rosbief, 200 gr aardappelen, 200 gr broccoli met kaas
-250 gr ossenhaas, 100 gr pasta, kaas
-500 gr kwark, appelflap

ossenhaas lekker! uit eten geweest? :)

Van mijn moeder gekregen:roflol: (geen grap)

Wij moeten binnenkort ook eens ergens gaan eten. Lekkere salade voor Sjaak, mooi stukje mannenvlees voor ons.

Ik heb van een all you can eat gehoord in amsterdam. Lijkt me een mooie setting! Vooral voor sjaak en leo :)

NEEEEEEEEEEEEEEEE gek!!! Geen all you can eat op de dag dat ik begin met UD2. Dat heb ik al eerder meegemaakt metde anabole (voor mij katabole) bbq bij johannus. Toen moest ik het ook doen met een half stukje zalm en een komkommer

Haha, zeker die k*tchinees op het Rokin. Ben niet zo'n fan van all you can eat. is vaak of crap of sushi en ik ben me laatst een keer misselijk geweest van sushi (Tokyo Cafe op het Spui). Hoef ik even niet te zien.

Je vergeet trouwens dat dat rauwe zalm was Leo;) Maar dan doen we het toch op een van je refeeddagen?

Terug
Naar boven