Kincain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
Uitgaande van je eerdere reactie, meen je dus dat hij kip, brood, fruit en whey moet nemen om het een 'schema' te laten zijn en dat kaas en melk geen goede voedingsmiddelen zijn vergeleken met de produkten die jij noemt. Waarom zouden kip en brood zoveel beter moeten zijn dan wat hij op dit moment eet? Ik laat hier fruit en whey buiten, omdat fruit zeker niet slecht is om te eten en whey niet nodig is tenzij je genoeg eet, het is namelijk een 'supplement'.
Het punt is dat hij gewoon meer moet eten, en daar helpt melk en kaas heel goed bij, omdat er namelijk veel goede voedingswaarden bevat. Laat mij duidelijk zijn dat ik met je eens ben dat het prima is om kip en brood te eten, als je er maar genoeg van eet. Maar om te zeggen dat dat nu zoooo veel beter is dan wat hij nu eet ben ik niet mee eens. Het enige wat ik op te merken heb op zijn 'schema' is dat hij gewoon meer moet eten.
Het punt is dat hij gewoon meer moet eten, en daar helpt melk en kaas heel goed bij, omdat er namelijk veel goede voedingswaarden bevat. Laat mij duidelijk zijn dat ik met je eens ben dat het prima is om kip en brood te eten, als je er maar genoeg van eet. Maar om te zeggen dat dat nu zoooo veel beter is dan wat hij nu eet ben ik niet mee eens. Het enige wat ik op te merken heb op zijn 'schema' is dat hij gewoon meer moet eten.
Laatst bewerkt: