AndroidHealthClinic

Johan's Log

Uitgaande van je eerdere reactie, meen je dus dat hij kip, brood, fruit en whey moet nemen om het een 'schema' te laten zijn en dat kaas en melk geen goede voedingsmiddelen zijn vergeleken met de produkten die jij noemt. Waarom zouden kip en brood zoveel beter moeten zijn dan wat hij op dit moment eet? Ik laat hier fruit en whey buiten, omdat fruit zeker niet slecht is om te eten en whey niet nodig is tenzij je genoeg eet, het is namelijk een 'supplement'.

Het punt is dat hij gewoon meer moet eten, en daar helpt melk en kaas heel goed bij, omdat er namelijk veel goede voedingswaarden bevat. Laat mij duidelijk zijn dat ik met je eens ben dat het prima is om kip en brood te eten, als je er maar genoeg van eet. Maar om te zeggen dat dat nu zoooo veel beter is dan wat hij nu eet ben ik niet mee eens. Het enige wat ik op te merken heb op zijn 'schema' is dat hij gewoon meer moet eten.

Laatst bewerkt:
Fruit, brood, whey en kip zijn natuurlijk niet alles maar ik dit waren meer voorbeelden waar voor je nauwelijks moeite hoeft te doen. Maar vind dit gewoon een bagger schema, heel veel melk, kaas, chocomel. Maarja hij logt in het pl gedeelte dus kan er niet te veel over zeuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je krijgt misschien een beetje een vertekend beeld van de afgelopen dagen Sjans maar over het algemeen is het:

-2 a 3 liter melk (de liter choco meegerekend op de trainingsdagen)
-+200 gr brinta (brinta > brood)
-100 gr pasta
-200 gr vis of vlees
-500 gr kwark
-soms eieren
-100 gr noten of 200 ml slagroom
-100 grkaas
-overige meuk (groenten, koffie, crea, etc)

Fruit en whey zie ik een beetje als supplement, groenten moet ik meer aandacht aan besteden maar verder is er naar mijn mening behalve je zuivel argument niet veel mis mee.

(En ja, mr Kain, het moet meer zijn;))

Je krijgt misschien een beetje een vertekend beeld van de afgelopen dagen Sjans maar over het algemeen is het:

-2 a 3 liter melk (de liter choco meegerekend op de trainingsdagen)
-+200 gr brinta (brinta > brood)
-100 gr pasta
-200 gr vis of vlees
-500 gr kwark
-soms eieren
-100 gr noten of 200 ml slagroom
-100 grkaas
-overige meuk (groenten, koffie, crea, etc)

Fruit en whey zie ik een beetje als supplement, groenten moet ik meer aandacht aan besteden maar verder is er naar mijn mening behalve je zuivel argument niet veel mis mee.

(En ja, mr Kain, het moet meer zijn;))
Dit ziet er een heel stuk beter uit. En brinta is inderdaad beter dan brood maar door de vele melk die je er bij neemt, word het weer wat minder.

filmpje!! :)

hey ik moet morgen om 12 uur gaan trainen, het begint toch erg vroeg daar. Ben je er dan bij?

Yes, morgen om 12 uur gaat het gebeuren. En... Loden Leo is teruggekeerd! Het wordt een waar spektakel zeg ik je! De fails gaan ons om de oren vliegen en het hoongelach zal nog weken lang door de PL ruimte galmen!

Neehoor Leo, komt goed ijzerbroeder.

wedden dat ie meteen 200kg squat eruit poept!

Dit ziet er een heel stuk beter uit. En brinta is inderdaad beter dan brood maar door de vele melk die je er bij neemt, word het weer wat minder.

Hoezo wordt mijn brinta minder als ik er veel melk bij neem;)

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:14 ----------

wedden dat ie meteen 200kg squat eruit poept!

Haal er maar een nulletje af..

Food:
-100 gr brinta, 600 ml melk
-200 gr tartaar, 100 gr pasta, mayo
-50 gr havermout, 3 eieren, 200 ml melk
-500 gr kwark, 100 gr kaas
-6 chicken macnuggets, liter bier
-80 gr brinta, 500 ml melk

Morgen borst/tricep.

Net,

Bench
5x92.5
5x92,5
5x92,5

CGBP
9x80
10x80
9x80 Edit: k*t, geen pr, wel volume pr.

Dumbbell press
13x30
11x30
8x30

Skull crushers
8x20
6x30
6x30

Tricep rope pushdown
10x15
10x17,5
10x21

Leg extension rehab meuk.

-Stuk. Veel spierpijn in lats van rows.

Laatst bewerkt:
Food
training
-liter chocomel
-200 gr kaas, eiwitshake, 1 banaan
-200 gr tartaar, 100 gr pasta
-80 gr havermout, 4 eieren, stroop
-liter melk

Laatst bewerkt:
Slaagggrooommmm!!!

Ik heb geen zin om het in dat exel bestandje in te voeren maar ik heb het idee dat als ik 2 liter volle melk, 1 liter choco, 200 gr kaas, 4 eieren en 200 gr tartaar al heb genomen en ik die 60 gr vetten uit de slagroom nog ga nemen ik hard over de 30/40% aan vet ga wat ik die dag binnenkrijg.

Op een niet-trainingsdag zonder choco en bijvoorbeeld wat meer pasta en vlees/vis maaltijden kan ik het doen maar anders slaat het nergens meer op. Jij zit verder vrij laag in vetten Loden Leo.

op dit moment is het eigenlijk ook niet zo boeiend hoeveel je eet. tot dat je weer je squats en dl's kan doen zal al het eten je meer ten goede komen. Dus je bent in mijn ogen prima bezig, maar ik hoop dat je die squats kunt gaan doen, want dan heb je er tenminste wat aan.

op dit moment is het eigenlijk ook niet zo boeiend hoeveel je eet. tot dat je weer je squats en dl's kan doen zal al het eten je meer ten goede komen. Dus je bent in mijn ogen prima bezig, maar ik hoop dat je die squats kunt gaan doen, want dan heb je er tenminste wat aan.

Wja kan geen kwaad denk ik. Word nou niet eens snel vetter ofzo, zit denk ik maar net boven mn onderhoud.

Knie irriteert verdorie weer. Maar ik denk dat dat komt door de relatief zware leg presses, light squats en nog een stuk of 5 "deadlifts" met 80/90 kilo om te rowen van van de week. Ik denk dat dit soort dingen niet pijnvrij gaan en ik gewoon heel rustig door moet gaan zodra ik weer niks voel. Het wordt namelijk steeds minder en maandag zou ik weer die lichte leg presses en extensions kunnen doen. Denk je niet?

Food
-110 gr brinta, 700 ml melk
-200 gr kip, 80 gr pasta, kaas
-200 gr ossenhaas, patat, maiskolf, saus, taart, "the lot"
-80 gr havermout, 3 eieren, 200 ml melk, stroop
-500 gr kwark

en ja als je fiets weer in de derde staat, en fietst met dat tempo dat je doet, dan kan het natuurlijk allemaal een opeenstapeling zijn van de verschillende factoren. Dus doe het rustig aan en je kan misschien iets proberen, met iets eruit laten, eerst de leggpress, dan de leg extension en dan de squat. Kijk of het aan het een bepaalde oefening ligt wat de irritatie veroorzaakt.

hey nog een vraagje doe je eigenlijk wel een warm-up voordat je begint met kt? dingen zoals mobiliteit en opwarmen voordat je met je sets begint.

en ja als je fiets weer in de derde staat, en fietst met dat tempo dat je doet, dan kan het natuurlijk allemaal een opeenstapeling zijn van de verschillende factoren. Dus doe het rustig aan en je kan misschien iets proberen, met iets eruit laten, eerst de leggpress, dan de leg extension en dan de squat. Kijk of het aan het een bepaalde oefening ligt wat de irritatie veroorzaakt.

Treu, ik had m gefixed maar is er iets afgevallen waardoor ik hem niet meer vast kan zetten. Anders koop ik binnenkort een nieuwe als dit te lang duurt.

hey nog een vraagje doe je eigenlijk wel een warm-up voordat je begint met kt? dingen zoals mobiliteit en opwarmen voordat je met je sets begint.

Wja voor presses doe ik altijd met een stok van mijn buik tot mijn rug over mijn hoofd zwaaien (weet niet meer hoe ze heten). En verder fiets ik een kwartier tot 20 minuten in een goed tempo voordat ik bij USC ben. Dan begin ik altijd vrij licht met de desbetreffende oefening (squat of deadlift dus). Verder geen speciale dingen.

Jup Jup,

MP
1x70
1x70
1x70
1x70
1x70 pr
2x5x55

Dumbbell shoulder press
22x10
22x10

Nog snel wat legpresswerk en leg extensions kunnen doen

Toen werd ik er uit gegooid

-Vandaag een pretty important tentamen gehad waar ik 2 weken voor het lopen leren. Uur of 9 klaar, snel pompen. Die 70'ers gingen met uitzondering van rep 3 ongekend snel.

Food
-4 eieren, 2 brood, 50 gr kaas
training
-liter chocomel
-500 gr kwark, wat pistache.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven