XXL Nutrition

Johan's Log

Dr zijn trouwens nog wel wat dagen dat het wel kan, ik ga volgende week 1 8 daagse cycle doen, dan vanaf 2-3 januari weer een cycle, na die cycle een paar dagen niks en dan straight ud2. In die tussendagen kan het dus wel. Of we moeten naar de brinta-bar gaan op mn carb-load dagen

Er is een hele goede (echte)chinees bij mij om de hoek. Maar dat is natuurlijk allemaal beried met sojasaus en dus katabool.

Juist wel een groot stuk vlees voor mij. Geen friet helaas.

• Topic Starter Topic Starter
Dr zijn trouwens nog wel wat dagen dat het wel kan, ik ga volgende week 1 8 daagse cycle doen, dan vanaf 2-3 januari weer een cycle, na die cycle een paar dagen niks en dan straight ud2. In die tussendagen kan het dus wel. Of we moeten naar de brinta-bar gaan op mn carb-load dagen

Haha, ach, je zoekt het maar uit, we gaan gewoon ergens lekker eten.

Er is een hele goede (echte)chinees bij mij om de hoek. Maar dat is natuurlijk allemaal beried met sojasaus en dus katabool.

Juist wel een groot stuk vlees voor mij. Geen friet helaas.

Soja is ook prima man. Waarom denk je dat die Japanners zo buff zijn.

---------- Toegevoegd om 01:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

Food:
-100 gr brinta, 600 ml melk
-90 gr havermout, 4 eieren, 500 ml melk
-200 gr tartaar, 100 gr pasta
-100 gr kaas
-500 gr kwark, 150 ml slagroom

Net,

MP
1x71 pr
1x71
Fx71
Fx71 Biiiijna
Fx71 Kansloos
3x5x55

Speedbench
2x85
2x85
2x85
2x85
2x85

Dumbbell shoulder press
13x26 pr
14x26 pr
9/10x26

Side raises
3x12x10

-Good one. Jammer van MP, hoopte stiekem tot 73 te komen ofzo, gezien de snelheid van die vorige singles. Had nu ook één dag minder rust van benchdag dan normaal maar ach. Even kijken wat ik nu eens ga doen.

ja was jammer, maar goed soms zit het er niet in.

heb trouwens de havermout te pakken gekregen, maar nu waren de eieren weer op! k*t appiehap!

Toch lekkere prs Johan!

ja was jammer, maar goed soms zit het er niet in.

heb trouwens de havermout te pakken gekregen, maar nu waren de eieren weer op! k*t appiehap!

Tjah, die 2e was technisch ook gewoon goed dus het zat er idd gewoon niet in vandaag. Haha ja ik las net dat de Appie niet goed bevoorraad was ofzo, zal wel met die sneeuw te maken hebben. Anders ligt het aan die jongen hieronder;)

Thanks Mr. Mike!

Speedbenchen met wat meer gewicht, zie ik. Kan ook wel, ik las laatst dat je met 70 procent van je 1rm het succesvolst explosiviteit traint.

Op de Mp doe je nu een kilo per week erbij?

Speedbenchen met wat meer gewicht, zie ik. Kan ook wel, ik las laatst dat je met 70 procent van je 1rm het succesvolst explosiviteit traint.

Op de Mp doe je nu een kilo per week erbij?

Ja ik heb dat van Impo (moeilijke naam): (hier staat alleen 80%) http://forum.dutchbodybuilding.com/...zy-huggybear-198825/index332.html#post5398365

Ik weet het niet man. Ik kan nu wel leuk 1 kg gaan adden maar ik heb zoals je ziet vandaag maar 2 singles gehaald. Dus misschien nog 1 keer proberen met 71 maar anders moet ik even wat anders verzinnen.

Ja ik heb dat van Impo (moeilijke naam): (hier staat alleen 80%) http://forum.dutchbodybuilding.com/...zy-huggybear-198825/index332.html#post5398365

Ik weet het niet man. Ik kan nu wel leuk 1 kg gaan adden maar ik heb zoals je ziet vandaag maar 2 singles gehaald. Dus misschien nog 1 keer proberen met 71 maar anders moet ik even wat anders verzinnen.

Het ging toch goed met 2.5 kilo per week. Iig van 67.5 naar 70k was geen probleem. Gewoon 72.5 doen volgende week, Als je die single haalt, wordt je zo euforisch, dan haal je die andere 4 ook.

Verder zie ik aan je voedselupdate dat je ook lekker aan t cutten bent. Dat vind ik wel sympathiek van je.;)

Gaat er nog iemand van jullie luldebehangers vanavond? Dan ga ik misschien ook weer is een keer

Het ging toch goed met 2.5 kilo per week. Iig van 67.5 naar 70k was geen probleem. Gewoon 72.5 doen volgende week, Als je die single haalt, wordt je zo euforisch, dan haal je die andere 4 ook.

Verder zie ik aan je voedselupdate dat je ook lekker aan t cutten bent. Dat vind ik wel sympathiek van je.;)

2,5kg increase in een week op de mp wanneer je de 70 echt je max is, gaat gewoon niet. Tenzij je iets drastisch verkeerd hebt gedaan met je techniek op de 70

probeer volgende keer gewoon weer 71, misschien heeft de rust je dan goed gedaan. want als je het kritisch bekijkt doe je gigantisch veel voor armen/schouders en sterker word je door herstel

Laatst bewerkt:

Dat was dus eigenlijk helemaal niet de bedoeling:o Ik was van plan om vanaf 65 1 kilo per keer erop te gooien zodat ik mooi 5 weken door kan gaan. Toen deed ik per ongeluk 2.5 erbij op de eerste training wat op zich nog wel kon natuurlijk.

En vorige week was ik aan het zoeken naar de 0,5 schijfjes terwijl ik mijn legendarische trainingscompilatie ophad en er kwam net een goed liedje langs. Toen heb ik de zoektocht gestaakt en gelijk 70 erop gegooid.

Bij Kain staat waarom 2.5 teveel is.

Gaat er nog iemand van jullie luldebehangers vanavond? Dan ga ik misschien ook weer is een keer

Haha jij lul, ik dacht dat je gister zou gaan. Ik ga niet vanavond, ik kan donderdag pas weer en vrijdag kan ik niet. Zaterdag en zondag is de boel natuurlijk dicht door dat k*tkerst dus maandag pas weer dan. Hoelang heb je nou al niet getraind? Ben je nog ziek oid?

2,5kg increase in een week op de mp wanneer je de 70 echt je max is, gaat gewoon niet. Tenzij je iets drastisch verkeerd hebt gedaan met je techniek op de 70

probeer volgende keer gewoon weer 71, misschien heeft de rust je dan goed gedaan. want als je het kritisch bekijkt doe je gigantisch veel voor armen/schouders en sterker word je door herstel

Ja precies 2.5 kilo op 70 kilo is 3.5% per week increasen. Over 5 weken (5 weken lijkt me een mooie periode voor dit soort dingen) is dat 17,5%. Er van uit gaande dat je op ongeveer 90% begint betekend dat je na 5 weken op 107,5% zit. Ik denk dat je met deze methode blij mag zijn met 5 singles met je 100/102.5% na 5 weken. 5 singles met je 1RM is flink hoor. Laat staan met >105%

Voeding van gister:
training
-Liter chocomel
-200 gr tartaar, 100 gr pasta
-90 gr havermout, 4 eieren, 200 ml melk
-500 gr kwark

Ik wou opblijven om die kwark met wat anders te eten maar ik was zo moe dat ik de kwark gelijk na mijn pannenkoeken had gegeten en naar bed ben gegaan.

Opzich kan ik vanavond wel, maar ik kan er pas om ongeveer 9 uur zijn, want ik werk tot 8 uur. Als jij er dan ook bent zou je dan je vetmeter mee kunnen nemen?

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Zo denk ik er ook over idd. Op volume per week 2.5 erbij schijven zoals ik doe, is ook flink, maar misschien net haalbaar.

Ik zei het gewoon om de positieve spirit erin te houden.

Als ik ga dan ben ik er rond 7, meteen na mn werk. Anders ga ik morgen wel. Ik neem aan dat je dan ook gewoon gaat?

ik ben er iig morgen. ik gok op 2 uur maar als jij ook gaat en je moet je powernap nog doen, dan moet je het maar zeggen

In dat geval ga ik ook gewoon morgen om 2 uur.

en de meneer met de titanium delts?

Half 3 pikkebazen!!

Ik kan niet hoor. Ik kan donderdag pas weer.

Oh Leo, Mr Kain en ik gaan waarschijnlijk bij XXL die basic bulk whey halen (5 kilo voor 51,50 incl verzendkosten). Jij had ook niks meer toch? Die actie loopt tot 29 december dus laat even weten. Sjaak geïnteresseerd?

Terug
Naar boven