Leo1988
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dr zijn trouwens nog wel wat dagen dat het wel kan, ik ga volgende week 1 8 daagse cycle doen, dan vanaf 2-3 januari weer een cycle, na die cycle een paar dagen niks en dan straight ud2. In die tussendagen kan het dus wel. Of we moeten naar de brinta-bar gaan op mn carb-load dagen
Er is een hele goede (echte)chinees bij mij om de hoek. Maar dat is natuurlijk allemaal beried met sojasaus en dus katabool.
Juist wel een groot stuk vlees voor mij. Geen friet helaas.
ja was jammer, maar goed soms zit het er niet in.
heb trouwens de havermout te pakken gekregen, maar nu waren de eieren weer op! k*t appiehap!

Speedbenchen met wat meer gewicht, zie ik. Kan ook wel, ik las laatst dat je met 70 procent van je 1rm het succesvolst explosiviteit traint.
Op de Mp doe je nu een kilo per week erbij?
Ja ik heb dat van Impo (moeilijke naam): (hier staat alleen 80%) http://forum.dutchbodybuilding.com/...zy-huggybear-198825/index332.html#post5398365
Ik weet het niet man. Ik kan nu wel leuk 1 kg gaan adden maar ik heb zoals je ziet vandaag maar 2 singles gehaald. Dus misschien nog 1 keer proberen met 71 maar anders moet ik even wat anders verzinnen.

Het ging toch goed met 2.5 kilo per week. Iig van 67.5 naar 70k was geen probleem. Gewoon 72.5 doen volgende week, Als je die single haalt, wordt je zo euforisch, dan haal je die andere 4 ook.
Verder zie ik aan je voedselupdate dat je ook lekker aan t cutten bent. Dat vind ik wel sympathiek van je.![]()
Het ging toch goed met 2.5 kilo per week. Iig van 67.5 naar 70k was geen probleem. Gewoon 72.5 doen volgende week, Als je die single haalt, wordt je zo euforisch, dan haal je die andere 4 ook.
Verder zie ik aan je voedselupdate dat je ook lekker aan t cutten bent. Dat vind ik wel sympathiek van je.![]()
Ik was van plan om vanaf 65 1 kilo per keer erop te gooien zodat ik mooi 5 weken door kan gaan. Toen deed ik per ongeluk 2.5 erbij op de eerste training wat op zich nog wel kon natuurlijk. Gaat er nog iemand van jullie luldebehangers vanavond? Dan ga ik misschien ook weer is een keer
2,5kg increase in een week op de mp wanneer je de 70 echt je max is, gaat gewoon niet. Tenzij je iets drastisch verkeerd hebt gedaan met je techniek op de 70
probeer volgende keer gewoon weer 71, misschien heeft de rust je dan goed gedaan. want als je het kritisch bekijkt doe je gigantisch veel voor armen/schouders en sterker word je door herstel
Gaat er nog iemand van jullie luldebehangers vanavond? Dan ga ik misschien ook weer is een keer
2,5kg increase in een week op de mp wanneer je de 70 echt je max is, gaat gewoon niet. Tenzij je iets drastisch verkeerd hebt gedaan met je techniek op de 70
probeer volgende keer gewoon weer 71, misschien heeft de rust je dan goed gedaan. want als je het kritisch bekijkt doe je gigantisch veel voor armen/schouders en sterker word je door herstel