MuscleMeat

Johan's Log

ja, pm mij je bankrekening shizzel dan kan ik het overmaken. ik wil graag de flava bananarama

• Topic Starter Topic Starter
ja, pm mij je bankrekening shizzel dan kan ik het overmaken. ik wil graag de flava bananarama

Ja ik zat net te kijken maar het maakt dus geen reet uit of je 5 of 20 kg besteld. Verder zijn er ook geen verzendkosten dus kan je het het beste zelf bestellen denk ik. Hoef ik niet die meuk mee te sjouwen. Wordt het lekker thuisbezorgd.

Ik heb mn potteke al binnen en gehoord dat het vandaag al is verzonden! Meteen ook wat monohydraat erbij geknald, 15 euro, halve kilo. Laat de gains maar komen!

Was prima pompen vandaag, morgen lb om half 8, check je dan. Hoe ging je tentamen?

Ik had m ook al besteld vanmiddag. Ik heb vanille gehaald. Tentamen ging k*t, zie je morgen.

Food gister:
-90 gr havermout, 4 eieren, 200 ml melk
-100 gr brinta, 600 ml melk
-200 gr tartaar, 100 gr pasta
-400 gr lasagne, 2 boterhammen pindakaas
-liter melk

Vandaag
-70 gr brinta, 400 ml melk, 100 gr kaas en chocola
-500 gr kwark, 2 mandarijnen
-1000 kcal pizza
-100 gr amandelen
-500 gr kwark

Laatst bewerkt:
Net,

GM's
8x110 pr
8x110
8x110

Rows (yates grip)
11x90
11x90
11x90
Dropsettend:
10x60
12x40

Pullup
1x8
-gestopt.

-Was tyfusgaar en werd misselijk na een tijdje. Heb ook het gevoel alsof ik uit elkaar aan het vallen ben. Lack aan rust begint me wel op de breken nu. Tentamens gelukkig nu voorbij.

Food
-110 gr brinta, 600 ml melk
-300 gr kippenvleugels, 100 gr pasta
training
-liter chocomel, 30/50 gr amandelen
-300 gr kippenvleugels, 100 gr pasta
-200 ml slagroom

Noooooooooooo, no kwark left! Wat een misleiding.. Dan 200 ml slagroom. Best dagje qua kcal.

Laatst bewerkt:
training en eten ziet er goed uit :D

misselijk tijdens een training, heb ik nog nooit gehad. Maar ik train ook als een dweil, zoals je weet. dikke rows, hoe staat het met je bw?

Hey baas, waarom pak je eigenlijk geen havermout? Kan je makkelijk 200 gram van in een shake met melk donderen en kost maar 0,35 cent de halve kilo.

training en eten ziet er goed uit :D

Thanks man;) Training had wat uitgebreider gemogen. Als ik zo door ga met het overslaan van de curls krijg ik natuurlijk nooit 50cm armen:(

misselijk tijdens een training, heb ik nog nooit gehad. Maar ik train ook als een dweil, zoals je weet. dikke rows, hoe staat het met je bw?

Haha ja misschien had het er wat mee te maken dat er al een liter chocomel doorheen zat tijdens het 2e setje rows. Ik werd opgejaagd door Leo. Ik kan tegenwoordig gewoon mijn choco nippen tijdens training maar dit was teveel van het goede.

BW is fine. Zit nog steeds steady op de 80+ en zelfs na de kerstdagen is het stabiel gebleven (vaak val ik dan 20 kilo af ofzo). Het gaat gewoon teringlangzaam en als ik nu nog een meal erbij moet plannen wordt het wel erg vervelend. Dus ik ga gewoon op deze manier door en hoop over 3 maanden op een steady 85 te zitten. Niet het meest ambitieuze doel maar ach.

Hey baas, waarom pak je eigenlijk geen havermout? Kan je makkelijk 200 gram van in een shake met melk donderen en kost maar 0,35 cent de halve kilo.

Omdat ik brinta beter verwerk ofzo. Ik schijt lava van havermout. Van die pannenoeken die ik maak valt dat nog mee maar ik deed die bende vroeger wel blenden en met melk opdrinken maar ik merk dat brinta me toch beter afgaat. Beetje afwisselen houdt het wel lekkerder. Jij bent wel een beest met de havermout heb ik al gezien;)

-Afgelopen dagen kerst gehad. Dat betekende drie grote maaltijden, een boel toastjes met tapenade en zalm etc en als het even kon een liter melk. Ik denk uiteindelijk zo rond de 3500 kcal wat nog prima is. Heb nu ook mijn 5 kilo whey binnen dus binnenkort 180 bp en 90 curl.

Morgen Chest/triceps met voor zo ver ik weet Loden Leo en KingCain? Sjaak? Simon?

Ik ben dr! Rond een uur of 2 ofzo?

It's a date then. Ik sms die die andere fitnessboys wel even als ze niet reageren.

uur of 2 hgstwsl

Net,

Benchpress
5x97,5 pr
5x97,5
4x97,5 damn..

Floorpress
6x90
6x90
6x90

Incline Dumbbell press
10x24
10x24
10x24

light squat
3x8x70
-blijf last van aanhechting houden

-Matige training. Knie blijft vervelend.

jammer net van die laatste bp.

probeer het nog even vol te houden met de squats, je weet waarschijnlijk zelf wel wanneer het teveel word, maar het moet allemaal wel sterker worden natuurlijk. Maar goed dat weet jezelf natuurlijk ook wel.

jammer net van die laatste bp.

probeer het nog even vol te houden met de squats, je weet waarschijnlijk zelf wel wanneer het teveel word, maar het moet allemaal wel sterker worden natuurlijk. Maar goed dat weet jezelf natuurlijk ook wel.

Ja.. ik denk dat ik het nog even volhoud idd. Vandaag weer geen last. Is ****ing raar. Dat zei die fysio ook tegen mij, dat het erg kan veranderen, ene dag wel, andere dag niet. Is in principe een goed teken omdat het dan geen permanente schade kan zijn maar echt irritatie.

Food gister
-4 eieren, 2 brood, shitload kaas, 20 gr whey, 250 ml melk
training
-liter chocomel
-40 gr whey, 500 ml melk, 100 gr kaas
-500 gr kwark, 75 gr amandel

Heb een brinta meal gemist. Morgen MP dag.

yo geezerwijfie, hoe laat ga je morgen? 1400?

Staat al in je log, 7 uur. Maar jij kan niet dan?

Food gister
-100 gr brinta, 40 gr whey, 700 ml melk
-300 gr kip, varkenshaas en rund, paar broodjes
-liter Hertog Janneman
-Big mac menu

Had een verjaardag. Weer een meal gemist:(

Net,

MP
Veel opwarmsetjes
4x65 pr
4x65
4x65

Speedbench
5x2x85

Dumbbell shoulder press
13x24
11x24
9x24
-walgelijk

Legextensionrehabkniegedoe
3x15xpomp

Side raises
12x8
12x10
12x12

Calves
2x20xpomp

Food
-100 gr brinta, 40 gr whey, 700 ml melk
training
-liter chocomel
-40 gr whey, 100 gr amandelen
-500 gr kwark

Ben stuk, zou nog wat pasta met gehakt maken maar ik ben te moe. Training ging oké naar omstandigheden maar de lack aan food en rust beginnen me op te breken. Moet weer eens normaal gaan doen.

Laatst bewerkt:
Haha gatverdamme man, ****ing veel brinta...

Terug
Naar boven