AndroidHealthClinic

Johan's Log

• Topic Starter Topic Starter
Evaluatie van het jaar:

Ben toevallig genoeg begonnen met loggen/serieus trainen vanaf midden januari. Stats toen:

Squat: 100 1RM
Deadlift: 130 1RM
Bench: 95 1RM
MP: 45 1RM

Behaald:
Squat: 1x140 (+40)
Deadlift: 1x160 (+30)
Bench: 1x110 (+15)
MP: 1x71 (+26)

BW: 80 kg
Vet%: Niet echt een idee, 15% ish?

-Ben eigenlijk niet echt tevreden. Kreeg vanaf maart oid last van mijn knie die niet lekker spoorde. Vervolgens heb ik door waarschijnlijk een techniekfout een zeurende pees ontwikkeld waardoor ik eigenlijk de laatste 3/4 maanden van het jaar niet goed heb kunnen squatten en deadliften. Deadliften heb ik niet meer gedaan vanaf Juli na de Gijsmeet. Vooral de deadlift is teleurstellend aangezien mijn schoenen meer wegen dan dit en zelfs met een lamme knie moet 180 nog wel de lucht in gaan.

Presspower is prima verbeterd. BW zou zeker meer mogen zijn maar als ik zo mijn eerste maaltijden van januari lees zie ik een flinke vooruitgang dus de kilo's komen vanzelf wel. Nu hopen dat ik zo snel mogelijk weer kan squatten/deadliften met mijn knie. Ik ben wel van plan mij wat meer te richten op olympisch liften dit jaar. Al met al een mooi jaar en veel geleerd van de bazen van DBB en verschillende personen.

---------- Toegevoegd om 00:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:49 ----------

Food vandaag:

-100 gr brinta, 20 gr whey, 600 ml melk
-3 eieren, 3 broodjes, 50 gr ham, 50 gr kaas
-150 gr kip, 150 gr rijst, chicken tonight saus en wat groenten
-500 gr kwark
-100 gr cashew
-500 ml melk, 40 gr whey

Olympisch liften. Vet! Ga je in de leer bij Kain?

Supermooi, ik ga het je wel leren. Ik denk dat je echt geen 15 procent bent maar een stuk lager. Nog een fijne jaarwisseling en bullet proof knees voor volgend jaar!

Olympisch liften. Vet! Ga je in de leer bij Kain?

Hoop het wel, anders ben ik gedoemd tot 3 jaar WAC'en voordat ik met de stalen bar mag beginnen.

Supermooi, ik ga het je wel leren. Ik denk dat je echt geen 15 procent bent maar een stuk lager. Nog een fijne jaarwisseling en bullet proof knees voor volgend jaar!

Mooi:) Tja, Vet%, echt geen idee. Denk ook niet dat het 15% is maar beter te veel dan te weinig ingeschat. Kan het altijd meevallen.

Maandag de eerste training weer. We gaan gewoon lekker door. Wil weer eens rustig gaan deadliften.

Oja, ik wil ook oly schoenen kopen. Had jij al besteld bij dat Duitse bedrijf? Of tips welke ik het beste kan halen?

Laatst bewerkt:
Ouwe katabole hond, ik ben dr ook maandag. Dan begint de nachtmerrie (en jullie droom). Ik ga wel vrij in het begin van de dag want mike moet nog studeren. Hoe laat kan jij allemaal?

Ik ga deze week bestellen, de site is nerlinger.de Voor de maat moet je altijd 1 hoger zitten dan je eigenlijk hebt. Die van mij was eigenlijk iets te klein maar ik heb ze uit gelopen.

Ouwe katabole hond, ik ben dr ook maandag. Dan begint de nachtmerrie (en jullie droom). Ik ga wel vrij in het begin van de dag want mike moet nog studeren. Hoe laat kan jij allemaal?

Ik ga een beetje vroeg ouwe bastaard. Moet om 5 uur de trein hebben van Amsterdam Amstel. Dus uurtje of 1? Misschien kan ik gelijk door.

Ik ga deze week bestellen, de site is nerlinger.de Voor de maat moet je altijd 1 hoger zitten dan je eigenlijk hebt. Die van mij was eigenlijk iets te klein maar ik heb ze uit gelopen.

Hmm.. Ik had ze nog aan een tijdje terug. Zaten wel prima. Ik heb gewoon maat 43. Wat voor maat zijn de schoenen die jij hebt? Ben je er morgen? Kan ik ze gewoon passen.

make it 2 and im your african american

2 uur ook voor mij, ik moet mijn band nog plakken.

vorige week vrijdag drie kwartier heen en terug met een lekke band moeten fietsen. ****ING k*t kan ik je vertellen

Één van de nadelen van buff worden die je voor lief zult moeten nemen denk ik Kain. Banden gaan sneller lek, fietsen wordt zwaarder. Dat soort dingen. Ben je al 100 kilo?

Net,

Deadlift
5x110
5x120
5x120
5x120
5x120
5x120

GM's
8x80
8x90
8x100

BOR (yates grip)
10x90
10x90
15x80
15x40

Pullups
8x
8x
6x

-Eindelijk weer deadliften! Ging prima, wou met 5x5x100 beginnen maar dat was echt te weinig. Rechteronderrugkanker heeft al een tijdje geleden toegeslagen en wordt niet minder. Moet even wat mobiliteit dingen gaan doen oid. Knie voelt goed.

Food gister
-4 eieren, 2 broodjes, 50 gr kaas, 50 gr ham
-100 gr brinta, 600 ml melk
-200 gr rund, 150 gr rijst, snijbonen
-100 gr pasta, 150 gr rund, buttload verse tomatensaus en groenten
-1.5 liter melk

Vandaag
-100 gr brinta, 600 ml melk
-50 gr brinta, 400 ml melk
training
-liter chocomel
-200 gr gerookte zalm, 85 gr noodles
-40 gr whey, 500 ml melk
-100 gr pistachenoten
-500 gr kwark

Laatst bewerkt:
Je moet magnificent mobility downloaden.

Dat heb ik die jongen ook al willen aansmeren maar hij luistert niet. Verder lekkere deads, goed doorknallen!

Ik kon eerst niet squatten en romanian deadliften, nu wel. Allemaal door dat filmpje, downloaden dus ;)

Net,

Bench (med. grip)
5x100 pr
4x100
4x100

Floor press
6x90
10x80
8x80

Incline Dumbbell press
10x26
10x26
10x26

Tricep rope pushdown
2x12xpomp

Knierehabextensionmeuk
3x30xpomp

-Pompus Pectoralis Maximus

nette training ;)
lijkt me wel een beetje kort, maar ben bodybuilding meer gewend ;)

kort, kort? Meneer doet er 2 uur over. Nice bench pr

Terug
Naar boven