AndroidHealthClinic

Johan's Log

zeker als onze kletskous erbij is :D

Nice dat je weer kan deadliften, heb je een plan om op te bouwen of kijk je per training wat goed voelt?

• Topic Starter Topic Starter
nette training ;)
lijkt me wel een beetje kort, maar ben bodybuilding meer gewend ;)

Thanks Sam, ik vond 'm anders lang genoeg:roflol:

kort, kort? Meneer doet er 2 uur over. Nice bench pr

Dit dus:(

zeker als onze kletskous erbij is :D

Idd maar moet zeggen dat Sjaak wat meer back to business de laatste tijd. Nu nog even meer dan 2 weken een schema aanhouden en laat die gains van zn leven maar komen zou ik zeggen.

Nice dat je weer kan deadliften, heb je een plan om op te bouwen of kijk je per training wat goed voelt?

Ik was er ook ****ing blij mee. Ik denk dat ik 5x5 blijf doen.. elke week 5 kilo erbij zoiets?

ja gaat wel goed met sjaak nu dat hij wendler doet

Kijk is aan, ik ben even weg en er wordt meteen 5x100 gemediumgripbenched. Goeie shit pik! Ik ben dr zaterdag met jesaja en mike, komen jullie nog aanschouwen hoe ik iedereen zn pr de grond in boor? (of dat al mn pezen afscheuren natuurlijk door alle kataboliteiten van de dag)

Kijk is aan, ik ben even weg en er wordt meteen 5x100 gemediumgripbenched. Goeie shit pik! Ik ben dr zaterdag met jesaja en mike, komen jullie nog aanschouwen hoe ik iedereen zn pr de grond in boor? (of dat al mn pezen afscheuren natuurlijk door alle kataboliteiten van de dag)

Jup jup, was er ook best wel ****ing blij mee. Ik ben er zaterdag niet, moet natuurlijk werken. Wel jammer dat je nu op zonbeetje alle dagen traint dat ik niet train. Maar ik heb ook een nieuw semester + nieuw rooster dus even kijken hoe en wat.

Food vandaag:
-100 gr brinta, 600 ml melk
-Pannenkoek bacon en stroop
-200 gr aardappel, 150 gr rund, 250 gr bloemkool en spruitjes, jus
-200 gr tartaar
-750 ml melk, 40 gr whey, 50 gr pistachenoten

Goed om te zien dat je toch nog die slagroom erin houd

Ik heb dinsdag tentamen in het USC gekken! Wie zijn er dan aanwezig om me aan te moedigen?

Net,

Pushpress
5x60
3x70
3x70
3x70
MP
8x50
8x50

Legextensionrehab
2xpompxpomp

Squat
5x60
5x80
5x100
5x100
5x100

Nog wat Speedbenches

- Was eigenlijk nog helemaal naar de klote van woensdag en ik had echt geen idee wat ik moest doen op de MP en met het oog op mijn toekomstige gewichthefambities had ik mijzelf aangepraat dat pushpresses handig kunnen zijn. En ik had ze nog nooit gedaan en wou weten hoe het ging. Viel me toch redelijk zwaar en bleef het bij veilige gewichten houden. Ook nog belachelijk veel spierpijn in borst en schouders. De dagen zijn omgedraaid waardoor bench en MP elkaar te snel opvolgen maar vanaf maandag doe ik weer de officiële routine.

-Squats wou ik eindelijk weer eens normaal doen en toen ik boven de 80 zat ging het geheel pijnvrij (Wat de fysio al voorspeld had). Verder Kain zijn schoenen geleend en ik merkte dat ik daardoor makkelijk op diepte kon komen en beter mijn knieën naar voren kon zetten. Ik denk dat ik maandag de officiele routine weer ga aanhouden met dus gewoon squats en deadlifts en bidden dat de boel heel blijft.

Laatst bewerkt:
we wachten af in spanning.

squats lijken iig weer op volle sterkte

Goed om te zien dat je toch nog die slagroom erin houd

Ja ik wil niet zo groot worden man, anders ga ik veelste hard. Moet ik weer nieuwe kleren kopen.

Ik heb dinsdag tentamen in het USC gekken! Wie zijn er dan aanwezig om me aan te moedigen?

Nee ben er niet, ma wo vr komt mij nog het beste uit.

squats lijken iig weer op volle sterkte

Haha nee viel me nog zwaar. Zodra ik 3x5x120 ben ik op oude sterkte. Kijken of ik met 5 kilo per week er kan komen zonder dat mijn knie door het raam schiet.

Het wordt potverdomme is tijd dat je nieuwe kleren gaat kopen, mister Quadruple-XS

Het wordt potverdomme is tijd dat je nieuwe kleren gaat kopen, mister Quadruple-XS

Dat wordt het zeker. Medium is zo 2010.

Food gister
-4 eieren, 50 gr kipfile, 50 gr kaas, 2 broodjes
training
-liter chocomel
-200 gr tonijn, aardappelen en groente
-150 gr amandelen
-35 gr whey, 250 gr kwark

Vandaag
-4 eieren, bacon en kaas, 3 broodjes
-200 gr kabeljauw, rijst en groenten
-bordje bami, garnalen en groenten
-80 gr brinta, 500 ml melk
-1.5 liter bier
-100 gr amandelen, 40 gr whey, 500 ml melk

Squat
15x80
15x80
15x80
-misselijk:o

Bench
10x80
10x80
10x80

Floorpress
8x80
7x80

Tricep rope pushdown
3x12xpomp

-Oké pomptraining. Moest eigenlijk 3x3x102.5 op de bench doen maar doordat de dagen wat door elkaar waren geraakt tijdens kerst besloot ik vanaf vandaag weer de normale indeling aan te houden en dan zou ik te snel weer moeten benchen. Vandaar een beetje pompen. Squat veel herhaling ivm knie, ging prima. Het volume viel me wel zwaar tegen.

Ik zie nu ook dat ik mijn hele training met 80kg heb gedaan:roflol:

:roflol: "put them doawn"

ook erg mooi als je naar de mensen die het 'wel' hun gym is. ecto-bende!

Haha gore pomper! Goed bezig.

ook erg mooi als je naar de mensen die het 'wel' hun gym is. ecto-bende!

Ach, laat ze lekker, kan ik dingen oppakken en neerzetten. Ik kan die @%$$@ schoenen nergens vinden. Je kan ze eigenlijk alleen bij Nerlinger kopen. Die Tom Bruijnen reageert niet echt. Ik denk dat het "der neu power perfect" gaat worden. Twijfel nog steeds over de maat:o Op zich zaten die 44 2/3 van die gast prima, jammer dat hij geen 44 had.

Haha gore pomper! Goed bezig.

Hah! Dat zie ik als een groot compliment van een van de grootste pompers op DBB!

Terug
Naar boven